Kuinka moni tavannut sen julkkiksen, johon on tai on ollut ihastunut?
Ihan vaan sitä, että miten tapaaminen meni ja toitko itseäsi esiin tunnepuolen asioissa?
Kommentit (13)
Joo. Tuomas Holopainen istui myrtsinä kirkonpenkissä. Oli vähän outoa.
joo pikkulikkana (joskus 97)näin apulannan tonin , nappasi kainaloon kuvaa varten ja sain nimmarin levyyn
Joo, jouduin kerran ihan yllättäen tiskin taakse kun asiakkaana oli Lauri Tähkä :) En meinannut saada sanaa suustani!
Seurustellaan. Mutta olin ihastunut jo ennen kuin siitä tuli julkkis.
joo, olin ihan cool, ehkä vähän tuijotin alussa.
Mäkin olen ihan sänkyyn asti päätynyt :-D En tuonut ihastustani ilmi mitenkään.
Näin New Yorkissa. Oli ihmeen kylmän olonen mua kohtaan ja henkivartijatkin oudon agressiivia! Meni maku koko äijään :-(
Tapasin ja olin pettynyt: mies oli pieni käppänä. Ihastus loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Näin New Yorkissa. Oli ihmeen kylmän olonen mua kohtaan ja henkivartijatkin oudon agressiivia! Meni maku koko äijään :-(
Kerro kuka!
Tapasin ja treffailin muutaman kerran ja seksiäkin oli.En kerro,kuka on.Kuitenkin mun miespuolinen julkkisihastus todella pitkältä ajalta.Olen seurannut vuosia hänen elämää ja googlettanut kuvia ym.Kerran monta vuotta aiemmin jo näin livenä ja katseet kohtasi ja sen jälkeen ihastus voimistui.En tuonut ihastumista tai mitään aiempaa hänen elämänsä tuntemista mitenkään esille.Kun hänen viestittely muutamien treffien jälkewn lopahti,en jäänyt roikkumaan.Nuolin haavani ja yritän jatkaa elämää.
Ihailin herra Ylppöä ja tapasinkin lopulta hänet. Mikä pettymys! Jutteli vain äijille äijäjuttuja ja ignoorasi minut ja muut naiset ihan täysin. Lopulta alkoi kärkkyä yöpaikkaa minulta ja samalla pokasi jotain toista naista. Vastenmielinen tapaus, luulin herkäksi lyyrikoksi.
Tapasin jennin keikkabussin luona keikan jälkeen ja jutstkasin vartin. Kysyin nähdäänkö joskus uudelleen.
m24