En tiedä onko täällä miehiä miten paljon mutta
Mitä mieltä naisesta joka on 160cm/ 73kg . Jenkkakahvaa, reittä ja peppua on. Onko ällö?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes paha. Antaisin kyydit mielelläni.
Kyllä mä k*llia saan ei se ole ongelma mutta kelpaako tyttöystäväksi? Vaikka oonkin kelvannut tyttöysäväksikin niin kelpaankohan enää.😬
Kelpaat sellaiselle, joka suhun rakastuu.
Naisen ylipaino ei edes näy helposti koska se jakaantuu tasaisemmin kuin miehillä.Terveysriskit suurempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä k*llia saan ei se ole ongelma mutta kelpaako tyttöystäväksi? Vaikka oonkin kelvannut tyttöysäväksikin niin kelpaankohan enää.😬
Et kelpaa. Maine on jo levinnyt kaikkialle että olet se pullukka joka antaa kaikille että tuntisi itsensä halutuksi. Ei sellaista kukaan halua tyttöystäväksi.
Suomalainen mies on sellaisessa alemmuustilassa, että käytännössä kaikki kelpaa. Älä siis ole huolisssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kelpaa. Maine on jo levinnyt kaikkialle että olet se pullukka joka antaa kaikille että tuntisi itsensä halutuksi. Ei sellaista kukaan halua tyttöystäväksi.
En mä tuol heilu persettä jakamassa.