En tiedä onko täällä miehiä miten paljon mutta
Mitä mieltä naisesta joka on 160cm/ 73kg . Jenkkakahvaa, reittä ja peppua on. Onko ällö?
Kommentit (27)
Kelpaisi kyllä minulle. Naisessa pitää olla vähän mistä ottaa kiinni. Oma Naiseni on 160cm ja 62 kiloa ja hänestäkin on mistä ottaa kiinni 😋
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä naisesta joka on 160cm/ 73kg . Jenkkakahvaa, reittä ja peppua on. Onko ällö?
Ei tippaakaan ällö. Panisin.
Pituudellesi hyvä paino olisi 50kg.
Aika tankki, mutta koska nainen niin vientiä riittää.
Panisin, jos olet nuori ja neitsyt. ;)
M45
Jollekin kelpaa aina. Mä en haluaisi.
Nainen jolla ei olisi reisiä ja peppua olisi ällö. Nuo numerot ei vielä kerro oikein mitään vartalon muodosta, onko kilot sopusuhtaisesti jokapaikassa vai kaikki vatsassa jne.
Eikä ne kerro kasvoistasi mitään ja vielä vähemmän luonteestasi. Eikä siitä särkeekö sinulla päätä ja mistä tykkäät kun ei särje.
Jne. Jne.
M
Luuletko miesten ymmärtävän noiden numeroiden päälle
Laita kuva kaulasta alaspäin niin kerron. Kukaan ei pysty sanomaan mitään oikeasti konkreettista noilla tiedoilla, sillä toisilla rasva kertyy eri kohtiin kuin toisilla, ja toisilla vartalo on jo valmiiksi tanakampi kuin toisilla jne. Jenkkakahvoista voisi kuvitella, että keskivartalossa olisi ylimääräistä.
Et varmasti ole ällö. Minä vaan etsin vähän isompaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Pituudellesi hyvä paino olisi 50kg.
Ei olisi. Olen painanut joskus 57 ja silloinkin olo oli jatkuvasti heikko. Eli 50 olisi liian vähän.
Kuva olisi aivan ehdoton. Noilla spekseillä ei voi juuta eikä jaata lausua.
Ihan liian laiha. 120+ kg niin olisi hyvä.
M21
En koskisi.
T. mies, jonka tyttöystävä 167/53
Vierailija kirjoitti:
En koskisi.
T. mies, jonka tyttöystävä 167/53
Tuo kuulostaa jo paljon paremmalta.
Ei ole edes paha. Antaisin kyydit mielelläni.
on ällö mutta miehet nussii silti.