Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdestatus ja äijätyöpaikka -dilemma. Neuvoja?

Vierailija
14.07.2016 |

Yritän kertoa lyhyesti. Olen 20-25v ikähaarukkaan osuva mies ja töissä melko äijäpainotteisella alalla. Firmalla ei ole yhtään naista töissä meidän työpisteessä. En itse ole se äijämäisin, mut en mitenkään naisellinenkaan. Ihan tavallinen. Sen verran tunnen työkavereita että suurimmalla osalla vaimo + lapsia, kun puhuvat niistä lähes päivittäin.

Pari päivää sitten minulta kyseltiin onko minulla tyttöystävää, tämän onnistuin jotenkin ohittamaan jollain puolimyöntävällä mölinällä. Seuraavassa hetkessä "minut ja vaimo" kutsuttiin johonkin yhteiseen illanviettoon, jossa olis pari työkaveria ja näiden vaimot yms paikalla. Illanvietto ois yhen näistä kotona.

Muuten hyvä ja mulla on kyllä pidempiaikainen puoliso, mutta hän on mies. Osaan epäillä etteivät näistä tyypeistä kaikki ole kamalan homomyönteisiä koska käyttävät usein sanoja "h i n t t i, h i n t t a r i". Jotkut tosin ovat enemmän neutraaleja eikä heillä varmaankaan olisi asian kanssa ongelmia. En ole kertonut töissä parisuhteestani oikein mitään koska en halua hieroa asiaa kenenkään naamaan, jos niin voi sanoa.

Varsinainen kyssäri on että
a. keksinkö tekosyyn jättää tulematta illanviettoon?
b. hommaanko jostain kulissityttöystävän (=kaverin) kyseiseen iltaan?
c. kerronko totuuden?

Olis kiva jos vastaukset ja neuvot olisi asiallisia.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että jätät illanvieton väliin ja pidät matalaa profiilia parisuhteen kanssa. Se ei ole reilua sua ja kumppania kohtaan, mutta luultavasti pääset paljon helpommalla sillä tavalla.

Vierailija
2/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene illanviettoon. Tuskin sua siitä aletaan syrjiä, ei mua ainakaan vaikka en koskaan osallistu mihinkään ylimääräiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työkavereiden naamoja tarvitse katsella ellei siitä makseta palkkaa. Se on riittävä syy olla menemättä ja minä oon sen suoraan sanonutkin.

Vierailija
4/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli vastata, että kerro totuus. Jokaisella on oikeus omiin ihmissuhdevalintoihin. Ja homous on yleisesti hyväksytty asia. En kuitenkaan tunne miestyöyhteisöjä ja niissäkin on tietysti eroja. Olisi aika kauheaa, jos sinua vaikka ryhdyttäisiin kiusaamaan. En yhtään ihmettelisi että niin tapahtuisi tässä lintukoto-Suomessamme. 

Vierailija
5/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu haluatko sä osallistua homovihaajien kekkereihin?

Vierailija
6/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne työkaverit sellaisia tyyppejä jotka eivät edes puhuisi sinulle jos tietäisivät että olet yhdessä miehen kanssa?

Vierailija
7/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en menisi tällä kertaa, mutta myöhemmin asian voisin paljastaa, kun jo tuntee ihmisiä. Se homottelu on aika yleistä miehillä ja kyllä se varmaan vähenisi, jos tietäisivät susta. Olen nainen, joskin samanlainen.

Vierailija
8/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kysymys, ap. Tarkotatko että jos puhuu vaimosta ja lapsista joka päivä, se ei ole asian naamaan hieromista. Sen sijaan jos sinä vastaat kysymykseen "onko sulla vaimoa?" että "ei, mutta mulla on mies", niin se on jotain naamaan hieromista? Vai meinasitko vaan ettet ylipäätään halunnut tyrkyttää mitään elämääsi liittyvää työkavereillesi?

En näe et kysymykseen rehellinen vastaus ois jotain oman seksuaalisuuden tyrkyttämistä edes. Ei kai kukaan ole niin herkkänahkainen että hänen mielensä järkyttyy jos saa kuulla jonkun olevan homo? :) tai mistä minä' tiedän.

Vierailija
9/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks kysymys, ap. Tarkotatko että jos puhuu vaimosta ja lapsista joka päivä, se ei ole asian naamaan hieromista. Sen sijaan jos sinä vastaat kysymykseen "onko sulla vaimoa?" että "ei, mutta mulla on mies", niin se on jotain naamaan hieromista? Vai meinasitko vaan ettet ylipäätään halunnut tyrkyttää mitään elämääsi liittyvää työkavereillesi?

En näe et kysymykseen rehellinen vastaus ois jotain oman seksuaalisuuden tyrkyttämistä edes. Ei kai kukaan ole niin herkkänahkainen että hänen mielensä järkyttyy jos saa kuulla jonkun olevan homo? :) tai mistä minä' tiedän.

Kokemuksesta voin sanoa että herkkänahkaisia löytyy enemmän kuin luuletkaan.

Vierailija
10/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain äijätyöpaikoilla on sellanen meininki, et helposti homot jätetään porukan ulkopuolelle eli meno on tasoa ala-aste. Toisaalta voi käydä niinkin että kukaan ei edes olkiaan kohauta. Riippuu myös useasti onko työpaikkasi jossain keskellä maaseutua vai esim Helsingissä.

Vierailija
11/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan mukavaa jos näin vuonna 2016 ei tarvitsisi enää edes miettiä mitään kulissityttöystävän hommaamisia (Suomessa). Eikö se ollut ajankohtaista viimeksi 30 vuotta sitten?

Vierailija
12/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus! Jos eivät kestä niin se on heidän häpeänsä ja itsepähän kysyivät, jos oikein ymmärsin :D

Vierailija
13/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus.

SULLA ei ole yhtään mitään hävettävää. Ja voihan olla, että sut otetaankin tosi hyvin vastaan. Ihmiset osaa yllättää. Ehkä siellä on muitakin, jotka ei kestä tuollaista puhetta, mutta kukaan ei uskalla sanoa mitään.

Sulla on täysi oikeus olla mitä olet. Ja vapaa-aika kannattaa viettää ihmisten kanssa, jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet.

Vierailija
14/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten asia on. TSEMPPII!

Vierailija
15/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi säästääksesi ilmoita seuraavalla kerralla, että parisuhdestatuksesi on epäselvä. Tällä kertaa jätä kekkerit väliin. Jos menet yksin, saat koko illan vastata kysymyksiin oletetusta tyttöystävästäsi. Miksei päässyt tulemaan, oletteko kihloissa, mikä hänen nimensä ja ammattinsa on... Jos taas otat feikkityttiksen mukaan, niin noloa kun joskus kerrot totuuden. Seuraan vierestä yhden ikäisesi homon ja lesbon "suhdetta" ja se vasta on vaivaannuttavaa. Mies on julkihomo lähipiirissään, mutta lesbo pitää kulisseja vanhemmilleen. Some on sitten täynnä herkkiä kuvia "nuoresta rakkaudesta" käsi kädessä. Vaikeaa on, teki niin tai näin.

Vierailija
16/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mitään tarvitse kertoa. Menet vaan juhliin miehesi kanssa kun kutsuttu on.

Vierailija
17/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan hyvä ravistella asenteita siellä sun duunipaikalla, tervetuloa 2016 vuoteen tyylillä...

Täällä monet on sanoneet, että sinun pitäisi jättää kertomatta ettei tule vaikeuksia työpaikalla. Se on paskaa. Jos sua ryhdytään syrjimään heti asian julkitulon jälkeen, niin kyseessä on työsuojelullinen asia. Ei siellä duunissa voi äijät perseillä vain sen takia, että niillä on vaimot ja sulla mies. Älä nyt sitä ainakaan pelkää.

Vierailija
18/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vakituinen työntekijä? Jos olet, niin puoltaisin totuuden kertomista. On rankkaa mahdollisesti vuosia valehdella tai "unohtaa korjata" että tyttöystävä onkin poikaystävä. Toki jos olet kesätyöntekijä niin kuka vain jaksaa halutessaan yhden kesän puhua ympäripyöreitä tästä "tyttöystävästä."

Vierailija
19/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tottakai miehes kanssa sinne illanviettoon. Tulet sitten tänne jälkeenpäin kertomaan kaikkien reaktiot, hyvää viihdettä jos joku siellä järkyttyy pahanpäiväisesti. Epäilen kyllä että suurin osa ei uskaltaisi näyttää reaktiotaan vaikka paheksuisikin sinua jollain tapaa.

Vierailija
20/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu haluatko sä osallistua homovihaajien kekkereihin?

En usko että kaikki ovat vihaajia, osa on koska puhuvat aina rumasti tietyistä ihmisryhmistä. Osallistua haluaisin siksi koska yleisesti ottaen meillä on ollut hyvä yhteishenki töissä. Joku taisikin täällä kysyä olenko vakituinen vai kesätyöntekijä, olen siis ollut firmassa 6 vuotta.

T: ap