Miten olen voinut olla näin tyhmä
Avioliittoni on todella huonossa jamassa ja olen vakavissani miettinyt eroa. Meillä on pieniä lapsia, joten tilanne on aika kauhea. Samaan aikaan olen ollut todella pahasti ihastunut toiseen mieheen (tämän ei todellakaan ole syy eroon!) ja sain käsityksen että hänkin on minuun. Flirttailua oli ollut pitkään ja yksien illanistujaisten jälkeen mies lähestyikin minua. Mitään kädestä kiinni pitämistä pahempaa ei tapahtunut, mutta ymmärsin että miehelläkin on tunteita.
Noh, tyhmänä menin sitten kertomaan miehelle parisuhteeni tilanteesta ja kysyin mitä se lähestyminen tarkoitti hänelle ja voisiko hänen mielestä meillä olla mitään, jos tilanne olisi siis toinen. No, mies sanoi että kokee lapseni vaikeana asiana, ja sen takia ei oikein osannut sanoa voisiko mitään olla, todennäköisesti ei :( Tuntuu niin pahalta! Miksi menin edes kysymään?? Ja tuntui märältä rätiltä muutenkin.. .
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika olla rehellinen myös miehellesi ja näyttää hänelle tuo aloitusviestisi?
Ja se hyödyttäisi mitä? Varma ero?
Niin eikö se olisi miehen etu? Olisit ollut valmis pettämään miestäsi ja eroamaan, jos toinen mies ei olisi sanonut ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt, kun toinen ei huolinut jäät liittoon?
En tiedä vielä mitä teen...
Minäpä tiedän :D
Ei sinusta ole lähtijäksi ennen kun löydät miehen joka huolii jonkun jämät
Ap ei uskalla itse lähteä "tyhjän päälle", mutta on kyllä valmis miehensä tyhjän päälle jättämään, kunhan vain saa omat asiansa ensin kuntoon. Tosirakkautta.
Ja viesi lapsekin mukaanaan, jotka joutuisivat kokemaan sen eron järkyttävimmän seurauksen. Menettämään arjen jakamisen isänsä kanssa ja saisivat tilalle isäpuolen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tiedän järjellä on hyvä tietää.. Mutta olin ihan oikeasti tyhmyyttäni kuvitellut että tuossa on tyyliin "elämäni rakkaus".. Kemiat pelasivat niin täydellisesti, lapsistani hän tiesi kyllä koko ajan ja olemme tunteneet jo pitkään, joten jotenkin luotinkin häneen tosi paljon. Olen vaan niin hirveän pettynyt nyt..
No niin, elämänkokemus tulee vaan elämällä.
Sinä olit päässäsi kuvitellut, että elämästä tulee täydellistä, kunhan vaan siihen vaihtaa paremman miehen. Näin ei ole. Aikuiset ihmiset toimivat jokanen omista motiiveistaan, eivät alistuakseen toisen fantasiaan.
Eihän tuossa vielä pahemmin käynyt. Nyt otat asiaksesi käydä pitkillä kävelylenkeillä, jotta saat selviteltyä omaa tilannettasi, sitä mitä haluat ja mitkä ovat realiteetit.
Jokaisessa suhteessa tulee kriisejä. Sinä olet nyt yhdessä sellaisessa. Kun tähän keksit ratkaisun avaimet, seuraava kriisi voi olla helpompi. Mutta kaikki ne menee ohi, jollain tapaa, jossakin ajassa.
Olipas rehellinen mies. Aika harvassa on lapsettomat miehet jotka suostuisivat toisen miehen kersoja kasvattamaan.
Nykyissä suhteessa on väkivallan uhkaa, henkistä alustamista ja pelkoa. Hyvääkin on, välillä. Ja pienet lapset.
Ja kyllä olen niin nössö ja voimaton etten uskalla lähteä. Tukiverkkoa ei ole ja yksin jääminen pelottaa.
Toisen miehen seurassa tuntui niin erilaiselta, kai kuvittelin että sen voimalla saisin riuhtaistua itteni pois. Ja että voisin olla onnellinen. Olin väärässä..
Olisin halunnut nähdä tilanteen esitettenä toisin päin. :D
Parisuhteessa oleva pienten lasten isä olisi pidellyt toista naista kädestä ja kysellyt olisiko hän valmis suhteeseen, jos tilanne olisi toinen.
Olisikohan alkanut monen sinun saatanallinen syyllistäminen?!
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa oleva pienten lasten isä olisi pidellyt toista naista kädestä ja kysellyt olisiko hän valmis suhteeseen, jos tilanne olisi toinen.
:D
Vierailija kirjoitti:
Olipas rehellinen mies. Aika harvassa on lapsettomat miehet jotka suostuisivat toisen miehen kersoja kasvattamaan.
Noin se taitaa mennä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä tarkoitetaan?
Ap ei uskalla itse lähteä "tyhjän päälle", mutta on kyllä valmis miehensä tyhjän päälle jättämään, kunhan vain saa omat asiansa ensin kuntoon. Tosirakkautta.