Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vaan pettää, mutten halua päästää irti

Vierailija
14.07.2016 |

Minulla on nyt ollut vuoden kestävä suhde. Uskomattoman intohimoinen ja järjettömän paljon romantiikkaa + hauskuutta, tekemistä, seksiä 2-3krt päivässä (mahtavaa sellaista), samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat ja arvot... Täysin elämäni mies.

Mutta. Hänellä on ongelma naisten kanssa, silloin kun hän juhlii. Tämä on paljastunut miehen tekstareista.

Eilen luin salaa puhelinta (ok, väärin). Oli eilen juhlimassa parin kaverinsa kanssa, yöllä oli laittanut viestejä pojilleen miten baari täynnä kuumia mimmejä ja harmittaa kun ketään ei voi viedä kotiin koska mun luona on hänen avaimensa.

Toisella reissullaan jouduin taas lukemaan viestit sen jälkeen, huolestutti. Noh, niissä puhuttiin taas panohommista, tai ainakin miten tekisi mieli harrastaa.

Tätä on siis jatkunut nyt 2kk. Ei ole pitäviä todisteita että mitään tehnyt, mutta noiden perusteella taitaa olla painava syy lopettaa suhde jo, vai?

Eilen mies taas totesi miten haluaa kanssani naimisiin ja milloin yhteenmuutto ym.

Nyt mies pitää minua sairaaloisen mustasukkaisena kun luin viestit. Ja että kaikki on mun syytäni nyt kun kamala tilanne.

Miten pääsen tällaisesta yli?:( Tuntuu etten voi kenenkään luottaa kun täydellisessäkin parisuhteessa voi käydä näin... Ovatko epäilyni tarpeeksi että suhde kannattaa lopettaa elämäni miehen kanssa? Voiko hän koskaan muuttua, onko kokemuksia kellään?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ainakaan perhettä tai yhteenmuuttoa alkais hänen kanssaan suunnittelemaan.

Vierailija
2/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu vaan pahenee!

Jos tämän miehen kanssa haluat jatkaa niin joko siedät muut naiset tai sitten avoin liitto jossa molemmat saa tehdä treffailla muitakin.

Jos olet mustis ja haluat uskollisen miehen niin ei kannata jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat suhdetta, tulet tuntemaan pahaa oloa ihan koko ajan eikä sun ole hyvä olla. Luultavasti ei koko suhteen aikana. Jos pistät poikki, oot hetken murtunut eron takia, mut sen jälkeen mieli kirkastuu ja pystyt olemaan taas onnellinen. Kumpi kuulostaa paremmalta?

Vierailija
4/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt pelimiehen. Mies voi muittua vain jos itse haluuaa, mutta vaikuttaa ettei nyt ainakaan ole valmis sitoutumaan. Saat vaan sydänsuruja. Tää miestyyppi osaa olla just ihanimillaan oikea unelma. Mulla paljon kokemusta. Nää päättyy aina huonosti.

Vierailija
5/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehestä voi kuoriutua ajan kanssa oikea painajainen - huomaatko, miten kiinnijäädessä saikin syyn käännettyä sun niskoille? Satavarmasti jatkossakin keplottelee mustan valkoiseksi ja manipuloi tunteitasi.

Suhteenne ei ole täydellinen, tahdot vain kovasti uskoa, että olisi. Koko hommahan perustuu valheeseen, jos mies miettii pettämistä koko ajan.

Vierailija
6/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vuosi on seurusteltu ja mies jo vieraita katselee. Vuodessa on helvetin helppo teeskennellä tyttikselle maailman täydellisintä miestä, ja syyttää sitten kärystä tyttöystävää ("syyttää mua kun kamala tilanne"). Narsistien toimintamalli.  Miksi haluaisit olla kynnysmatto?

Onko ne arvot muka samanlaiset kun mies selän takana tuollaista touhuaa?

Sun hälytyskellot soi, uskoisit niitä.

Vierailija
7/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petä sitä jonkun ruman ja fiksun kanssa! Lyttää se!

Vierailija
8/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hemmetissä jatka kyseisen miehen kanssa! Itselläni saman tyyppistä kokemusta vuosien takaa. Mies vannoi rakkauttaan ja lässytti. Selän takana flirttaili muille ja en tiedä kuinka monta sivusuhdetta hänellä oli, mutta ainakin 1 jonka sain itse selville. Kyseinen mies tuntuu vain taantuvan, eikä henkistä kasvua ole tapahtunut pätkääkään vuosien saatossa.

Vierailija
9/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 8 jatkaa - ja tosiaan, joka kerta kun minulla oli aihetta epäillä häntä valehtelemisesta tai pettämisestä, onnistui hän kääntämään kaiken minun syyksi.

Vierailija
10/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä täydellinen parisuhde tuo nyt on???  Suhdetta takana vuosi ja mies vehtaa toisten kanssa koko ajan  :O

Anna olla. Päästä takaisin luontoon. Ei tuollaisella pelimiehellä tee mitään. Rikot vaan itsesi...Äläkä vaan missään nimessä kuvittele, että sinä ja sinun rakkautesi "parantaa" hänet. Ei paranna, kun hän jo nyt syyttelee sinua vainoharhaiseksi, vaikka itse katselee koko ajan muita.

Vierailija
11/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista kaikille! Eka kerta kun koskaan av:lle kirjoitan :)

Kamalaa asiasta tekee se, että olen itsekin ollut joskus paha pettäjä. Siis todella paha. Joten jollain tasolla ymmärrän häntä, että miten tykkää "huvitella". Kuitenkin, tämä suhde on muuttanut minut. Olen ollut uskollisempi kuin koskaan! Siksi ehkä odotan että hänkin muuttuu? Mutta tosiaan, jos jo vuoden jälkeen näin...

Kamalalta tuntuu se, että puhuu näköjääm useille eri kavereilleen naisten pokaamisesta, vaikka kaikki tietävät että seurustellaan. :( Tulee arvoton olo.

Huvittavaa, viime maanantaina löysin käytetyn kondomin hänen roskiksestaan. Kuulema veljensä käyttänyt. En tiedä mitä siitäkään uskoa. Meillä oli 4h riita, jossa mies myös itki kunnolla. Nyt parin päivän jälkeen kuitenkin taas näin...

Paha piirre on myös kostonhimoni. Mielestäni mies saa maistaa omaa lääkettään. Vai mitä sanotte? Laitanko kaverini whatsappaamaan minulle että "nohhh olikos kuumia miehiä" ja annan miehen nähdä näytöltäni? Vai menisinkö vaikka jo tänään treffeille?

-ap

Vierailija
12/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miehen haluaminen naimisiin..ym. on vaan keino saada sinut nalkkiin. Katsos pelimiehellä pitää aina olla kotipesä minne palata. Hän ei halua koskaan olla yksin ja lirkuttelemalla ja lupaamalla yhtä ja toista hän saa puolisonsa pysymään, mutta uskollista hänestä ei koskaan tule! 

Sanon aina, että tuollaisilla ihmisillä on särö sielussa, he testaavat koko elämänsä ajan, että heillä on vientiä vastakkaisen sukupuolen silmissä. Kukaan tai mikään ei koskaan riitä...

Vierailija
13/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älä kosta, se ei auta eikä vaikuta yhtään mihinkään. Paras "kosto" on mennä eteenpäin elämässä. 

Vierailija
14/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa asiasta tekee se, että olen itsekin ollut joskus paha pettäjä. Siis todella paha. Joten jollain tasolla ymmärrän häntä, että miten tykkää "huvitella". Kuitenkin, tämä suhde on muuttanut minut. Olen ollut uskollisempi kuin koskaan! Siksi ehkä odotan että hänkin muuttuu? Mutta tosiaan, jos jo vuoden jälkeen näin...

Kamalalta tuntuu se, että puhuu näköjääm useille eri kavereilleen naisten pokaamisesta, vaikka kaikki tietävät että seurustellaan. :( Tulee arvoton olo.

Huvittavaa, viime maanantaina löysin käytetyn kondomin hänen roskiksestaan. Kuulema veljensä käyttänyt. En tiedä mitä siitäkään uskoa. Meillä oli 4h riita, jossa mies myös itki kunnolla. Nyt parin päivän jälkeen kuitenkin taas näin...

Paha piirre on myös kostonhimoni. Mielestäni mies saa maistaa omaa lääkettään. Vai mitä sanotte? Laitanko kaverini whatsappaamaan minulle että "nohhh olikos kuumia miehiä" ja annan miehen nähdä näytöltäni? Vai menisinkö vaikka jo tänään treffeille?

-ap

Siitä vaan panemaan muita miehiä ja hommaa vaikka jokin tauti samalla ja tartuta kaikkiin. Siitähän oppivat.

Vierailija
15/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mieti, millaista elämää tahtoisit elää.

Jos tuollaiseen kostopettämisleikkiin lähdet, on sulla siinä vuoristorata valmiina eikä rauhallista ja tylsää päivää luvassa. Ihan oma valinta jos siihen jäät, tilanne tuskin tulee muuttumaan. Se vaatisi sen, että molemmat osapuolet ovat valmiita asettumaan aloilleen yhtä aikaa.

Voit valita toisinkin. Maailma on täynnä mahdollisuuksia. Päätösvalta on sun.

Vierailija
16/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain antaisi hänen jatkaa pettämistä jos teillä muuten menee hienosti? Hänestä tuntuu riittävän iloa monelle naiselle, ole ylpeä hänestä.

En ainakaan eroa suosittele. Todennäköisyys, että löydät yhtä hauskan ja romanttisen miehen on häviävän pieni. Todennäköisesti löytäisit jonkun mukavan ja tylsähkön miehen ja haaveilisit jatkuvasti nykyisestä. Koita päästä eroon mustasukkaisuudesta ja ryhdy avoimeen suhteeseen.

Vierailija
17/17 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista kaikki!:) ihanaa vähän purkauta tänne kun ei halua minnekään muualle.

-ap