Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää

Vierailija
14.07.2016 |

Taas mies lähti heti aamusta juomaan. Hän juo paljon. En jaksa enää. Olen miettinyt aamun ottavani purkillisen lääkkeitä. Sitten mietin parveketta ja junanraiteita. Jos ottaisin vähän rahaa ja menisin Alkoon hakemaan pönikän.

Älkää lässyttäkö, että jssap. En jaksa enää yhtään pettymystä ja sydänsärkyä. Ei taas sydämen happivajetta. Tai menkööt, pääsisi pois. Tämä elämä on pelkkä pettymys.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko susta oikein, että tulet tänne uhkailemaan? Moni lukee tämän aloituksen ja moni tuntee hätää sun puolesta. Hanki apua, soita vaikka terveyskeskukseen tai kriisipuhelimeen. Tai jollekkin ystävällesi. Tämän enempää emme valitettavasti pysty sua auttaan. Kännien vetämistä en suosittele.

Ystävät pettävät ja valehtelevat. Kriisipuhelimessa vastasi kerran joku kyllästynyt ääni.

Juon itsekin. Yritän vähentää. Ei tule mitään. Kai tässä tehdään hidasta itsaria. Saisi edes töitä, mutta ei kukaan halua tällaista sekopäätä työpaikalleen. Ap.

Eli et sä mitään apua halua vaan haluat märistä ja huomiota.

Sitä samaa sulle trollin mätäpaska.

Totuuden kuuleminen sattuu. Ota vastuu itsestäsi ja lopeta muiden syyttely

On otettu, mitä hyötyä? Ei siitä ollut mitään hyötyä. Sitten nämä nilkit haukkuvat.

Mä mitään haukkunut vaan totesin ne asiat mitkä itsekkin totesit. Et haluu apua kun torjut kaikki ehdotukset ja haluat vain huomiota uhkailemalla nettipalstoilla tappavas itsesi.

Vierailija
22/29 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko susta oikein, että tulet tänne uhkailemaan? Moni lukee tämän aloituksen ja moni tuntee hätää sun puolesta. Hanki apua, soita vaikka terveyskeskukseen tai kriisipuhelimeen. Tai jollekkin ystävällesi. Tämän enempää emme valitettavasti pysty sua auttaan. Kännien vetämistä en suosittele.

Ystävät pettävät ja valehtelevat. Kriisipuhelimessa vastasi kerran joku kyllästynyt ääni.

Juon itsekin. Yritän vähentää. Ei tule mitään. Kai tässä tehdään hidasta itsaria. Saisi edes töitä, mutta ei kukaan halua tällaista sekopäätä työpaikalleen. Ap.

On otettu, mitä hyötyä? Ei siitä ollut mitään hyötyä. Sitten nämä nilkit haukkuvat.

Mä mitään haukkunut vaan totesin ne asiat mitkä itsekkin totesit. Et haluu apua kun torjut kaikki ehdotukset ja haluat vain huomiota uhkailemalla nettipalstoilla tappavas itsesi.

En uhannut. Se oli vitsi. Etkö huumoria ymmärrä. Sanaan "itsekkin" ei muuten tule kaksoiskonsonanttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uhannut. Se oli vitsi. Etkö huumoria ymmärrä. Sanaan "itsekkin" ei muuten tule kaksoiskonsonanttia.

Vai oikein huumorinaisia? Itsekkin olen, mutta en tollaisen.

Vierailija
24/29 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on koko elämä kiusattu ja haukuttu milläs aloitat mitään alusta? Millä jaksat silloin mitään? Miten muka elät? Et mitenkään. 13 vuotta koulukiusaamista, siihen työpaikkakiusaaninen ja muu ilveily. Nykyään osaan sentään satuttaa rajusti takaisin. Ihanaa nähdä heissä se kärsimys.

Vierailija
25/29 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on lomalla. Mistä tällainen käytetty nainen löytää hyvän miehen? Ne ovat kaikki samanlaisia ja jos jossain on joku poikkeus en minä sille kelpaa. Ap.

Miehillekö sinä elät? Etkö osaa, aikuinen, olla yksin? Katso peiliin ja hanki apua ongelmiisi. Voit muuttaa itsesi, mutta et miestäsi. Olet ilmeisesti myös läheisriippuvainen, se on myös paha tauti.

Vierailija
26/29 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Kuulostat kivalta ihmiseltä.

Vierailija
27/29 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on lomalla. Mistä tällainen käytetty nainen löytää hyvän miehen? Ne ovat kaikki samanlaisia ja jos jossain on joku poikkeus en minä sille kelpaa. Ap.

Miehillekö sinä elät? Etkö osaa, aikuinen, olla yksin? Katso peiliin ja hanki apua ongelmiisi. Voit muuttaa itsesi, mutta et miestäsi. Olet ilmeisesti myös läheisriippuvainen, se on myös paha tauti.

Ei tuota missään diagnosoitu. Nappeja kyllä sai. Ei yksi vanha ruma luuska mitään apua saa.

Vierailija
28/29 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun lähtökohta on, että sulla pitäis pakosti olla mies?

Elä yksin vähän aikaa, älä haaveilekaan mistään miehestä - ainakaan noin pakonomaisesti. Nautit siitä, että sun ei tarvitse miettiä kenenkään menemisiä ja tulemisia tai tulematta jättämisiä - olet vastuussa vain omista kulkemisistasi.

Ja kun opit elämään ihan vaan itsesi kanssa, niin ehkä joku päivä se hyvä mies tupsahtaa jossain vastaan.

Vierailija
29/29 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun lähtökohta on, että sulla pitäis pakosti olla mies?

Elä yksin vähän aikaa, älä haaveilekaan mistään miehestä - ainakaan noin pakonomaisesti. Nautit siitä, että sun ei tarvitse miettiä kenenkään menemisiä ja tulemisia tai tulematta jättämisiä - olet vastuussa vain omista kulkemisistasi.

Ja kun opit elämään ihan vaan itsesi kanssa, niin ehkä joku päivä se hyvä mies tupsahtaa jossain vastaan.

Olen asunut vuosia yksin. Ei hehkuttamista.