Mies haluaisi, että lopetan iltaelämässä käynnin
Olen muutama vuosi sitten humalassa pussaillut vierasta miestä. Ihan känninen tapaus, joka ei tule toistumaan. Mieheni ei kuitenkaan voi luottaa minuun ja haluaisi, että lopettaisin kokonaan kaikki yöelämässä käynnin. En kuitenkaan haluaisi.
Mitä mieltä olette, tulisiko minun lopettaa vai ei?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en haluaisi että mieheni käy. Itse käyn ehkä kaksi kertaa vuodessa, jos mies ottaa minut mukaan. Mieheni taas käy lähes joka viikonloppu eikä halua minua mukaan koska muka mökötän vaikken todellakaan murjota. Mieheni on komea ja hyväkroppainen niin niitä munahaukkoja sitten pyörii ympärillä riittämiin. Vaikea minunkin on luottaa
Tuossa kuviossa nyt on lähinnä tyhmää luottaa.
Ehkä, mutta sitten en luota enää jos jotain touhuaa toisen kanssa. Minulle riittää yksikin kerta
Onko tuossa enää väliä, että touhuaako vai ei? Mies ei halua sua mukaan. Ymmärrettävää, jos joskus on poikien ilta, mutta nyt nainen oikeasti! Mies ei halua sua koskaan mukaan hauskanpitoon ja sun mielestä ongelma on vain, mikäli mies pettää?
Niin että jos ei oma ukko riitä niin miksi roikkua huonossa suhteessa? Itsetunto-ongelmien hoitamiseksi taas suosittelen terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin että jos ei oma ukko riitä niin miksi roikkua huonossa suhteessa? Itsetunto-ongelmien hoitamiseksi taas suosittelen terapiaa.
Jos on vuosia sitten jostain syystä pussaillut vierasta miestä, niin ei se nyt tee tämän päivän suhdetta huonoksi ja pussailijalle huonoa itsetuntoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas vanhoja olette?
Mitä ikä vaikuttaa siihen?
Kunhan kysyin. Kiinnosti tietää. Nuoret nyt muutenkin ravaa paljon baarissa
Ei vain nuoret. Moni vanhempikin käy usein baarissa.
Oletan, että nyt on kyse yökerhosta eikä pubista. Enpä ole paljon vanhoja nähnyt yökerhoissa. Ne vanhemmat todennäköisesti käy ennemmin puheissa kuin yökerhoissa katselemassa riekkuvia nuoria
Mä käyn myös yökerhossa. Pubissa ei pääse tanssimaan. Siellä on vain karoke.
40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en haluaisi että mieheni käy. Itse käyn ehkä kaksi kertaa vuodessa, jos mies ottaa minut mukaan. Mieheni taas käy lähes joka viikonloppu eikä halua minua mukaan koska muka mökötän vaikken todellakaan murjota. Mieheni on komea ja hyväkroppainen niin niitä munahaukkoja sitten pyörii ympärillä riittämiin. Vaikea minunkin on luottaa
Ehkä, mutta sitten en luota enää jos jotain touhuaa toisen kanssa. Minulle riittää yksikin kerta
Onko tuossa enää väliä, että touhuaako vai ei? Mies ei halua sua mukaan. Ymmärrettävää, jos joskus on poikien ilta, mutta nyt nainen oikeasti! Mies ei halua sua koskaan mukaan hauskanpitoon ja sun mielestä ongelma on vain, mikäli mies pettää?
Oon mä monesti sanonut että tuntuu pahalta kun en pääse mukaan ja kysynyt miksi en pääse. Mutta kun aina sitten "tää on jätkien reissu!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas vanhoja olette?
Oletan, että nyt on kyse yökerhosta eikä pubista. Enpä ole paljon vanhoja nähnyt yökerhoissa. Ne vanhemmat todennäköisesti käy ennemmin puheissa kuin yökerhoissa katselemassa riekkuvia nuoria
40+
Sanoinkin todennäköisesti :) mutta kyllä vähän "vanhempi" henkilö on aika poikkeus yökerhoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehesi ei sinua määräile.
Mutta en kyllä koskaan tajunnut miksi yökerhoissa pitäisi juosta.
Hirveä meteli ja tyhmiä ihmisiä seksiseuraaetsimässä.
Kavereiden kanssa voi tietysti aina lähteä kaljalle tai terassille.Itsekin tykkään käydä terassilla ja kaljalla, mutta vähän outoa ajatella, että se olisi jotenkin parempi kuin se, että joku tykkää tanssia ja menee yökerhoon?
Terassilla jutellaan, yökerhossa haetaan seuraa tai seksiä. Vaikka juuri sinä et näe asiaa niin, useimmat näkee. Missä tullaan useammin pokaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Koska olette jatkaneet suhdetta pussailusta huolimatta ja siitä on jo muutama vuosi aikaa, pitäisi sen myös olla jo unohdettu. Ei voi yhdestä virheestä syyllistää loppuelämää.
Ei virheitä pidä unohtaa, mutta ne tulee antaa anteeksi. Toisin sanoen, tuosta pussailusta ei tule enää syyllistää, mutta ei tule unohtaa miten siihen pussailuun ajauduttiin. Ei ehkä ole ap:n mieheltä kohtuullista vaatia baareilun lopettamista, mutta toisaalta alkoholi vie estoja toisilta enemmän kuin toisilta, ja ap ilmeisesti kuuluu ensin mainittuun joukkoon. Olisi siis syytä ainakin pyrkiä juomaan kohtuudella, jotta ei enää jatkossa tarvitsisi syyttää viinaa omista mokistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä monesti sanonut että tuntuu pahalta kun en pääse mukaan ja kysynyt miksi en pääse. Mutta kun aina sitten "tää on jätkien reissu!!"
No sitten vähennetään "jätkien reissuja" ja mennään myös sen oman kumppanin kanssa.
Mies siis menee koko ajan "jätkien kanssa" ja sua ei oteta mukaan myöskään sen takiq, että mökötät. Miehen puheet siis on kaiken lisäksi ristiriitaiset keskenään. Susta on hyvää vauhtia tulossa alistettu ovimatto, joka ei edes tajua olevansa sellainen. Yritä hyvä ihminen hankkia itsellesi olanarvontunto ennen kuin huomaat menettäneesi vuosia elämästäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin APn kuvio, erolla että AP on jo kerran jäänyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehesi ei sinua määräile.
Mutta en kyllä koskaan tajunnut miksi yökerhoissa pitäisi juosta.
Hirveä meteli ja tyhmiä ihmisiä seksiseuraaetsimässä.
Kavereiden kanssa voi tietysti aina lähteä kaljalle tai terassille.Itsekin tykkään käydä terassilla ja kaljalla, mutta vähän outoa ajatella, että se olisi jotenkin parempi kuin se, että joku tykkää tanssia ja menee yökerhoon?
Terassilla jutellaan, yökerhossa haetaan seuraa tai seksiä. Vaikka juuri sinä et näe asiaa niin, useimmat näkee. Missä tullaan useammin pokaamaan?
En tiedä yökerhoista, kun en käy, mutta kyllä terassilla ja baarissakin seuraa haetaan. Itse ainakin osaan sanoa "ei kiitos".
Jätä se sika. Sitten voit muuttaa discoon
Oma tarina: mulla oli flirttiä yhden kanssa kauan aikaa ennen kuin tapasin nykyiseni. Meillä menee muuten hyvin, mutta muutamasta asiasta ilmenee pientä painostusta. Tai niistä huomautellaan, vaikka jo suhteen alussa tein selväksi ettei niitä asioita tule tapahtumaan. Mulla on myös aiemmista suhteistani kokemusta just samanlaisesta käytöksestä eikä niistä ole seurannut hyvää vadtapuolen taholta.
Kävi sitten niin, humalassa, etten enää jaksanut välittää olinko se kuuliainen oikein tekevä vaan ajattelin itsekkäästi, kun tämä aiempi flirttailun kohde sattui samaan paikkaan. Yllättäen hän vastasikin flirttiin entistä voimakkaammin ja siitä alkoi silloin tällöin tapahtuvaa viestittelyä.
Tietenkin se aikanaan paljastui kun en välittänyt jäänkö kiinni vaiko en ja puoliso on mustasukkainen kyylä. Satunnaista viestittelyä kummempaa ei ole tapahtunut, ja vaikka kaikesta on joku 5v aikaa, yhä uudelleen puoliso nostaa sen esiin ja alkaa vatvoa sitä. Ei vaan anna sen asian olla vaikka se silloin käsiteltiin ja pyysin anteeksi ja mä pyydän vain kerran anteeksi. Olen sanonut että lähde kävelemään jos on noin vaikeaa, ei vaan lähde. Mutta mä lähden kunhan seuraavan kerran aloittaa tyhjästä vanhojen kaivelun.
Ap jatkaa sen verran, että olen vuosien takaisesta viisastunut ja osaan ottaa nykyään alkoholia kohtuudella.
Mutta jotenkin se taitaa olla ainakin meidän parisuhteessa niin, että jos on kerran pienen virheen tehnyt, mikään ei enää palaa ennalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo pussailu on käsitelty, ei sen seurauksena pitäisi enää olla mitään rajoituksia. Jos haluat, käy ulkona. Mieti mihin muuhun tuollainen kontrollointihalu voi johtaa.
Miten tuollainen kontrollointihalu yleensä etenee? Uhkailuakin havaittu miehen taholta. Mutta kaikkeen löytyy aina syy minusta. (osa toki oikeitakin syitä, mutta ei uhkailulle voi olla ikinä syytä)
Justiinsa noin. Ja kun annat periksi yhdessä asiassa, tulee eteen seuraava. Lopulta huomaat eläväsi häkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin APn kuvio, erolla että AP on jo kerran jäänyt kiinni.
Luuletteko et mun mies pettää? Ikävää et hän menee ilman mua, mutta en itse mikään yöeläin olekkaan. Vai mikä ihme tossa on et ei lähde mun kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Olen muutama vuosi sitten humalassa pussaillut vierasta miestä. Ihan känninen tapaus, joka ei tule toistumaan. Mieheni ei kuitenkaan voi luottaa minuun ja haluaisi, että lopettaisin kokonaan kaikki yöelämässä käynnin. En kuitenkaan haluaisi.
Mitä mieltä olette, tulisiko minun lopettaa vai ei?
Luepa tarkkaan mitä tänne meille kerroit: "känninen tapaus, joka ei tule toistumaan". Onko se siis toistunut muutaman viime vuoden aikana? Mutta tästä eteenpäin ei enää? Jos noin, niin mistä mies sen tietää?
Vaikea vastata, kun et kerro miten usein käyt iltaelämässä ominpäin, miten usein käytte miehen kanssa, miten usein hän käy ilman sinua.
Mieheni ja minä käymme toki tapaamassa ystäviämme omin päin, mutta yhdessä enemmän. Viihdymme toistemme seurassa. Yhteisiin illanviettoihin on vasta nyt enemmän mahdollisuuksia, kun lapset ovat isoja.
Vierailija kirjoitti:
Oma tarina: mulla oli flirttiä yhden kanssa kauan aikaa ennen kuin tapasin nykyiseni. Meillä menee muuten hyvin, mutta muutamasta asiasta ilmenee pientä painostusta. Tai niistä huomautellaan, vaikka jo suhteen alussa tein selväksi ettei niitä asioita tule tapahtumaan. Mulla on myös aiemmista suhteistani kokemusta just samanlaisesta käytöksestä eikä niistä ole seurannut hyvää vadtapuolen taholta.
Kävi sitten niin, humalassa, etten enää jaksanut välittää olinko se kuuliainen oikein tekevä vaan ajattelin itsekkäästi, kun tämä aiempi flirttailun kohde sattui samaan paikkaan. Yllättäen hän vastasikin flirttiin entistä voimakkaammin ja siitä alkoi silloin tällöin tapahtuvaa viestittelyä.
Tietenkin se aikanaan paljastui kun en välittänyt jäänkö kiinni vaiko en ja puoliso on mustasukkainen kyylä. Satunnaista viestittelyä kummempaa ei ole tapahtunut, ja vaikka kaikesta on joku 5v aikaa, yhä uudelleen puoliso nostaa sen esiin ja alkaa vatvoa sitä. Ei vaan anna sen asian olla vaikka se silloin käsiteltiin ja pyysin anteeksi ja mä pyydän vain kerran anteeksi. Olen sanonut että lähde kävelemään jos on noin vaikeaa, ei vaan lähde. Mutta mä lähden kunhan seuraavan kerran aloittaa tyhjästä vanhojen kaivelun.
ihan just kuin minulla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas vanhoja olette?
40+
Sanoinkin todennäköisesti :) mutta kyllä vähän "vanhempi" henkilö on aika poikkeus yökerhoissa
Mua ei haittaa. Joskus pitää päästä pitää hauskaa. :)