Mieheni on lihonut tapaamisestamme 30 kg
Olimme tavtatessa 18 vuotiaita ja hän oli suunilleen saman pituinen, kuin minä eli 166cm ja painoi 50kg No kasvoi vielä vähän ja nykyään on 170cm ja painaa 80 kg.
En väitä, että hänen pitäisi 50 kiloinen olla ja monihan on nuorena laiha mutta eikö tuo ala olla jo terveydelle vähän haitallista??
Olemme nyt 40 vuotiaita.
Kommentit (26)
Käyttäkää vyötäröä mittarina älkääkä painoa
Ikä vaikuttaa painoon. Mutta miehellä taitaa olla liikaa läskiä. Mieluimmin "kukkakeppi" kuin plösö.
Munkin mies on lihonut muutama kymmentä kiloa suhteemme aikana. Tosin silloin kun suhteemme alkoi hän oli armeijassa laihtunut reilusti ja lihoi vain normaalipainon sisällä.
Mun mies on 174cm ja 80-kiloisena on selkeä vatsakumpu, ei kuitenkaan näytä mitenkään jäätävän läskiltä. Ikää 38v. Eli joo, sanoisin, että ap:n miehellä on hiukan ylimääräistä, muttei nyt sentään terveydelle haitallista. Painoindeksinsä on siis 27 ja risat.
Lähtekää kimpassa liikkumaan, niin mekin tehdään äijän kanssa :) Ja nyt se on innostunut salaateistakin, plus syö paljon kasvisruokaa jo ihan munkin takiani (olen vegetaristi). Pari kiloa siltä on jo lähtenyt. Muistuta miestäsi, että tutkimusten mukaan miesten on helpompi laihtua kuin naisten :D
Ansaitset parempaa. Mies selvästi ottaa sinut itsestäänselvyytenä kun on päästänyt itsensä tuollaisiin lukemiin.
Kerrot miehelle rehellisesti mitä mieltä olet. Mies muuttaa elämäntapaansa jos olet hänelle tärkeä.
Freddi Smulter, penkkipunnerruksen maailmanmestari (nostaa penkistä yli 400 kiloa), on 181 cm ja painaa kilpakunnossa 147 kiloa. Ei siis ole bodari, vaan voimanostaja.