Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille- miksi klikkaatte sydäntä, mutta ette ota yhteyttä?

Vierailija
13.07.2016 |

Kaikki tasoaan tsekkaavia naisia vai odotatteko miehen tekevän aloitteen? Eiks aloitteen tekevä mies tulkita limaiseksi ahdistelijaksi? Mätsejä on millä mitalla, mutta vain yksi laittanut viestiä. Kaikkiko oottee tason tsekkaajia?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööööööööööööö. Ei klikkaa. Naiset ei klikkaa sydämiä.

Vierailija
2/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just siks, koska säkään et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me saadaan paljon yhteydenottoja sinua aktiivisemmilta miehiltä. Mikset itse laita viestiä?

Vierailija
4/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloiteta keskusteluita siksi, että voimme tulla AV:lle valittamaan olevamme vain runkkausalustoja. Nautimme siitä.

Vierailija
5/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska selailen tinderiä aikani kuluksi esim. bussissa, missä ei ole aikaa ruveta viestejä väkertämään vaikka match tulisikin. Sitten myöhemmin se saattaa unohtua.

Voin myös painaa sydäntä sellaisen kohdalla, josta en osaa heti päättää -kun eihän siitä pääse eteenpäin muuten.

Itse olen pitänyt tapana, että jos minun "vuorolla" syntyy se match, niin aloitan keskustelun.

Vierailija
6/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti miehet painavat sydäntä joka naisen kohdalla. Eli aitoa kiinnostus saattaa EHKÄ olla, jos viestiä tulee. Tosin jos sekin on vain moimitäkuuluu, tuskin kiinnostusta on sittenkään. Miksi tuhlata aikaa mieheen joka roiskii joka suuntaan miten sattuu?

Vierailija
7/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska me saadaan paljon yhteydenottoja sinua aktiivisemmilta miehiltä. Mikset itse laita viestiä?

Haluan naisen tavoittelevan juuri minua ja näkevän sen eteen vähän vaivaa.

Ap

Vierailija
8/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tinderistä kyse.....? Arvaus on se, että Tinder-naiset pitävät aktiivisista, sosiaalisista ja reippaista miehistä ja näitä taitoja voi tietenkin osoittaa parhaiten ottamalla yhteyttä naisiin...

Vierailija
9/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hys hys, et voi sanoa noin! Tuo lause on varattu naisille. Voi voi mitä menit tekemään.

Vierailija
10/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sitten et ole vissiin vielä törmännyt siihen naiseen?

Vierailija
11/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani voin nimetä rehellisesti muutaman syyn. Ensimmäinen syy on se, että vaikka tiedän sen olevan osan miehistä kannalta ärsyttävää ja hankalaa, olen sen verran konservatiivinen, että haluan miehen, joka osaa olla rohkea, tehdä aloitteen ja yrittää hurmata. Uskon, että se on osaltaan sisäänkirjoitettu naissukupuoleen, ottaen huomioon että useimmilla eläinlajeilla uros on se, joka vikittelee ja hurmaa ja naaras on vikittelyn kohteena. En vain valitettavasti kiinnostu miehestä, ellei hän yritä. Tietenkään epätoivoinen ei saa myöskään olla. (Ja ennen kun kukaan tulee syyttämään itsekkyydestä ja feminismistä sanon, että itse naisena vastaavasti mielelläni laittaudun miestä varten, teen miehelle ruokaa ja hemmottelen häntä yms., koska koen sen itselleni luontaiseksi naisen 'tehtävänä'.)

Tästä pääsenkin seuraavaan syyhyn, joka on se, että näitä epätoivoisia ja vähän vähemmän epätoivoisia aloittaa keskustelun joka päivä useita, jolloin kaikki energia menee siihen, että yrittää kiltisti vastailla kaikille niille kymmenelle vanhalle matchille ja viidelle uudelle ja hiljalleen toista loukkaamatta näännyttää keskustelun. Tässä johtuen yksinkertaisesti ei riitä aika eikä kiinnostus enää aloittaa sitä yhtä keskustelua.

Ja kolmas syyni on se, kuva vastapuolen naamasta on vain kuva. Harvoin on niin upea kuva, että tulisi ehdoton hinku päästä juttelemaan kyseisen ihmisen kanssa. Mieluummin vaan ajattelee, että 'tykkäsimme toistemme ulkonäöstä ja se siitä'.

Huh, onneksi en ole enää tinderissä. Ei ollut minun juttuni. :p

Vierailija
12/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä sydänten klikkaus juttu on?Onko se joku fasepookki juttu?

Vierailija
13/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No se on sitten sinun oma valintasi. Naisen näkökulmasta asia nyt vain menee näin. Miksi nainen tavoittelisi juuri sinua ja näkisi vaivaa, jos yhtä kiinnostavat miehet ovat saatavilla ilman sitä vaivannäköäkin.

Vierailija
14/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks koska miehet swaippaa kaikki naiset oikeelle. Jos mies ei tekisi aloitetta, kokisin, etten ole mitenkään erityinen tai kiinnostava miehen mielestä. 

Vierailija
15/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin tinderistä kyse.....? Arvaus on se, että Tinder-naiset pitävät aktiivisista, sosiaalisista ja reippaista miehistä ja näitä taitoja voi tietenkin osoittaa parhaiten ottamalla yhteyttä naisiin...

Niin eil jotain perus-paavoja jotka juoksevat naisten perässä. Tällaisiinko te naiset sitten joudutte tyytymään, voi teitä.

Vierailija
16/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aloitteen tekijä tarjoaa...

Vierailija
17/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hys hys, et voi sanoa noin! Tuo lause on varattu naisille. Voi voi mitä menit tekemään.

Juurihan se sanoi niin. Jokainen saa haluta mitä haluaa. Anna tyypin puhua äläkä siinä voivottele.

Vierailija
18/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska aloitteen tekijä tarjoaa...

Mene töihin, niin et joudu maksattamaan treffejä naisella.

Vierailija
19/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tuttua näin miehenä. Kuten joku jo sanoi aloitan keskustelun kun match tulee mun kohdallani. Poistan henkilön päivän parin kuluttua ellei mitään kuulu. Arvata saattaa ettei kukaan ole aloittanut keskustelua mun kanssa :D joten onhan noita tullut poisteltua. No tiedän etten ole mikään huippusaalis niin en siitä sen kummempaa stressiä ota. Taitaa lottovoitto olla todennäköisempi mun kohdalla kuin parisuhde, mut kuten elämässä yleensä, kaikkea ei voi saada.

Vierailija
20/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No se on sitten sinun oma valintasi. Naisen näkökulmasta asia nyt vain menee näin. Miksi nainen tavoittelisi juuri sinua ja näkisi vaivaa, jos yhtä kiinnostavat miehet ovat saatavilla ilman sitä vaivannäköäkin.

Siksi koska elämässä joutuu vähän näkemään vaivaa asioiden eteen ja mikään ei ole naisessa seksikkäämpää, kuin aloitteen tekeminen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi