Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa mennä töihin..

Vierailija
13.07.2016 |

Olen kesätöissä hoitoalan paikassa. Noin viikko sitten töihin palasi vanha tekijä (ollut talossa yli 10 vuotta), jonka jälkeen töissäkäynti on alkanut ahdistaa. Olen saanut kuunnella miten minut on perehdytetty aivan väärin ja en osaa tehdä töitäni oikein. Muilta työkavereilta olen saanut hyvää palautetta, vaikka alussa mokailinkin välillä. Alussa tämä vanha tekijä arvosteli vihaisen sävyyn koko työporukkaamme, mutta pikkuhiljaa hän on alkanut ilkeillä minulle henkilökohtaisesti. Olen saanut kuulla olevani epäilyttävä koska en ole jatkuvasti näkyvillä (syön joskus eri aikaan kun muut jos ei ole nälkä). Meillä on lupa käydä lähikaupassa ostamassa eväät tauolla ja niin olen tehnyt, niin tämäkin on epäilyttävää. Karkailen kuulema tupakoimaan ja venytän taukoa tahallaan. Olen selittänyt miksi teen miten teen, mutta tämä on johtanut siihen että kyseinen nainen on alkanut pari kertaa huutamaan puheeni päälle. Olen ollut melko hiljainen viimepäivinä etten saa taas huutoja, ja sehän se vasta onkin kamalaa. En tiedä mitä tehdä. En jaksaisi millään mennä huomenna taas töihin vähäteltäväksi. Mietin yhdessä vaiheessa että onko vika minussa etten osaa ottaa palautetta vastaan, mutta en jaksa uskoa siihenkään. Varsinkin kun hän on jo pariin kertaan huokaillut miten hyvä on että työni loppuvat jo elokuussa että saadaan takaisin oikea työntekijä.

Huoh, päätinpä avautua. Helpotti vähän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/24 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehet haluavat kaikkia röyhkeät ja törkeät omalle puolelleen, etteivät ole väärässä leirissä, kun henkistä väkivaltaa käyttävä ryhtyy toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen huomasi, että olet helppo uhri. Tuollaisia vastaan pystyy pitämään puolensa. Oikeat narsistit ovat sitten oma lukunsa.

Vierailija
24/24 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis oikeasti hoitoalalla vai esim. laitoshuoltaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme