Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni täällä on rikas?

Vierailija
13.07.2016 |

Rahallisesti rikas tai muuten vaan rikas?

Itse en ole rahallisesti rikas, enkä kovin onnellinen, mutta tulen toimeen neljän lapsen kanssa.

Silti olen tyytyväinen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon, rahallisesti. Pienituloinen, mutta varallisuutta paljon, joka ei tosin tuota. Pahan päivän varaa. Noin 800 000 euroa.

Vierailija
2/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele rikas?

Itse pidän rikkaana sellaista joka voi maata kotona tekemättä mitään ja rahaa tulee silti. Kukaan työssäkäyvä ei ole rikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä olen. Teknisesti vasta avioeron jälkeen, koska kaikki omaisuus on miehen nimissä. Omillani olen täysin tuloton.

Vierailija
4/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa on mutta rakkautta ei.

Vierailija
5/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmurikas, harrastan työntekoa.

Vierailija
6/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipalkkainen

Vierailija
7/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan rikas keskivertokansalaiseen verrattuna. Olin töissä 38 vuotta ja säästin aina, eli olen perusnuuka. Palkka oli noin 3000 kuussa (nykytasoon verrattuna) eli keskiverto naisen palkka. Nyt on oma velaton asunto, oma kesämökki ja yksi sijoitusasunto, josta saan eläkkeen jatketta. Eläke on noin 2000 euroa kuussa ja kyllä se riittää minulle.

Valitettavasti minulla on rikkautta, mutta ei rakkautta. Kaikkea ei voi ilmeisesti saada. Jos voisi valita, vaihtaisin asiat toisinpäin. Yksinäisyys ei ole mikään kiva asia eläkkeelläkään. Lapsia ei ole, kun olen kaikissa suhteissani huolehtinut ehkäisystä. Sisarusteni lapsille olen tehnyt testamentin. Toivottavasti osaavat olla kiitollisia tädilleen.

Vierailija
8/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään mietin laitanko mitään. Lopetin juuri viikko sitten vakkarityöt. Perintöä on talvella tullut tilille niin ettei rahan takia enää tarvitse käydä töissä. Kun ei lapsiakaan ole taidan alkaa matkustelemaan enemmän. Audi on jo tilauksessa. Joo, taidan olla rikas. Koulutukseltani amk tasoa. N 38

Vierailija
9/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mikään huippurikas, mutta keskivertoa parempi tuloinen. Mullakin neljä lasta ja mies jolla myös hyvät tulot. Ihan hyvin tullaan toimeen.

Vierailija
10/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen RIKAS! Näen maahisia ja menninkäisiä vietän heidän kanssaan puutarhakutsuja. Juomme kahvia sekä teetä.

Monet ihmiset eivät näe näitä koska ovat köyhiä!

Vierailija
11/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo rikas millään mittarilla. Perin kyllä jotain, mutta en tarpeeks että sillä ihmeitä sais aikaan. Jos eläkkeelle pääsen joskus niin sitten oon aika rikas, mutta pysynkö sinne asti edes hengissä... Sekin vaikka ois miten rahaa, niin jos on ihan yksin, niin aika paskalta se silti tuntuu.

Vierailija
12/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mikään huippurikas, mutta keskivertoa parempi tuloinen. Mullakin neljä lasta ja mies jolla myös hyvät tulot. Ihan hyvin tullaan toimeen.

Raha määrittää teidän elämänne? Laskette aina iltaisin miehen kanssa paljonko teillä on rahaa katsotte lompakot läpi ja sitten mies näyttää tabletilta teidän tiliotteet ja osakkeet. Siinä sitten näpräät kännykällä paljonko rahaa on yhteensä ja paljonko sitä on käytettävissä käteisenä! Sitten pusu poskelle ja " Hyvää yötä kulta "

Ihan tulee mieleen Paavo Arhinmäki vaimoineen...

Vierailija
13/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään mietin laitanko mitään. Lopetin juuri viikko sitten vakkarityöt. Perintöä on talvella tullut tilille niin ettei rahan takia enää tarvitse käydä töissä. Kun ei lapsiakaan ole taidan alkaa matkustelemaan enemmän. Audi on jo tilauksessa. Joo, taidan olla rikas. Koulutukseltani amk tasoa. N 38

Lucky you!

Vierailija
14/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo

t. eurojackpotvoittaja

Vierailija
15/15 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt rikas onnesta. Onnettoman elämänjakson jälkeen elämä hymyilee, olen tasapainoinen ja ympärillä rakkaita ja vielä se kaikkein rakkain jonka kanssa parisuhde jossa molemmat viihdymme. Rahaa on sopivasti, ei tarvitse sitä miettiä arjessa kun ei tuhlaa.