Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko kasvattamassa siemenistä kesäkukkia? mitä?(ev)

Vierailija
28.02.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinko paistaa ja kevät tulee!

Vierailija
2/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrteistä kasvatan laventelia ja lipstikkaa (ostin tosin kaupasta), köynnöskasviksi tulossa elämänlanka yksivuotisena ja kukista olen ehtinyt laittaa pelargonin ja orvokkeja.

lisäksi aion laittaa jotain myöhemmin kyvettäviä lajeja, kuten auringonkukkaa, ruohosipulia, ahkeraliisaa ja tuoksuhernettä.

minusta käsien työntäminen multaan on loistavaa stressiterapiaa! on myös jännää seurata miten siemenestä kasvaa omissa käsissä ihania kukkasia muidenkin iloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasilmäsusanna, auringonkukat, tuoksuherne, koristekrassi, ruusupapu yms. Ihanaa puuha on!

Vierailija
4/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamiokukka

orvokit

hibiskus

veripeippi

pelargoni

monivuotisista kylmäkäsiteltävät:

esikot

ritarinkannukset

loput kylvän vasta syksyllä, saa luonto hoitaa kylmäkäsittelyt

vielä pitää kylvää:

samettikukka

hopealehtinen päivänkakkara

elämänlanka

kanariankrassi

tsinnia

dahlia

kesäsypressi

härmesalvia

touhua riittää, pelkästään suoraan penkkiin kylvettäviä kesäkukkia mulla on noin 30 pussia....

Vierailija
5/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin aina innostun tästä puuhasta joka kevät! kyselisin teiltä viherpeukaloilta että missä te näitä kasvatatte?? se on ainainen ongelma... meillä kun ei ole oikeen sopivaa paikkaa... gladioluksia haluaisin kasvattaa mutta vievät aika ison tilan kun paljon pitäisi laittaa että näyttävätkin sitten joltain.... voiko gladioluksia pitää ruukuissa kesän??

Vierailija
6/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksivuotisista esikasvatan vain helppoja, mielellään ei koulittavia, ei ainakaan kovin hentokasvuisia. Tuoksuhernettä, koristekrassia, samettikukkaa.

Suosin monivuotisia - ovat sitten ilona pidempään kuin vain yhden vuoden. Auringonhattu kukkii jo samana kesänä ja on muutenkin suosikkini.

Laventelia olen kasvattanut siemenestä, mutta en ole saanut sitä kukkaan ensimmäisenä vuonna. Kannattaa mieluummin ostaa valmiita taimia kaupasta.

Vierailija
7/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmäkäsittely, kouliminen...

Olen vasta innostumassa tästä puutarhahommasta, ja vähän on tuollaiset ehkä teille jo perusjutut auki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän