Etsikää mulle mies
Kommentit (30)
Vaimo mielellään lainaa mua, mutta itse suostun vain jos ulkonäkösi miellyttää.
Jos kiinnostaa, pistä kuvaa tulemaan mailiin.
Katselin ympärilleni ja tässähän minä olen! Voitinko? (siis jotain muutakin, kuin parisuhteen kanssasi?)
Voin tarjota itseni, jos riittää että on vaan mies ja mitään muuta ei tarvita.
En oo Teuvo Hakkarainen mutta silti mies.
Missä asut? Saat täältä yhden, jonka aion heittää pian pois. Voisit tulla vaikka heti hakemaan, jos et ole kovin kaukana Kokkolasta. Kyseessä on yksilö, jonka parasta ennen -käyttöpäivä on mennyt umpeen jokunen vuosi sitten, mutta kyllä siitä vielä joku ajokelpoisen muutamaksi vuodeksi saa. Moottorissa on pientä kremppaa, tarvitsee turhan paljon polttoainetta ja lisäksi tiputtelee öljyä. Tukivarsi on jotenkin viallinen, ei pysy jäykkänä, lienee katki tai jotain. En oikein tykkää sen aiheuttamista sotkuista ja hankaluuksista enää. Siitä on enemmän kuluja kuin mitä tuo tuloja taloon.
Vierailija kirjoitti:
Katselin ympärilleni ja tässähän minä olen! Voitinko? (siis jotain muutakin, kuin parisuhteen kanssasi?)
Eikö se muka riitä❓❗️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies, vapaa mies!
Ap
Tuo on liikaa vaadittu. Tohon alle kun voi latoa vaatimukseks ihan mitä tahansa taivaan ja maan väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Saat täältä yhden, jonka aion heittää pian pois. Voisit tulla vaikka heti hakemaan, jos et ole kovin kaukana Kokkolasta. Kyseessä on yksilö, jonka parasta ennen -käyttöpäivä on mennyt umpeen jokunen vuosi sitten, mutta kyllä siitä vielä joku ajokelpoisen muutamaksi vuodeksi saa. Moottorissa on pientä kremppaa, tarvitsee turhan paljon polttoainetta ja lisäksi tiputtelee öljyä. Tukivarsi on jotenkin viallinen, ei pysy jäykkänä, lienee katki tai jotain. En oikein tykkää sen aiheuttamista sotkuista ja hankaluuksista enää. Siitä on enemmän kuluja kuin mitä tuo tuloja taloon.
Mitään jämiä halua mut en kyl asu sielläpäinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään jämiä halua mut en kyl asu sielläpäinkään.
No ole sitten yksin eläkä valita.
Ja joku syöttäköön mulle viinirypäleitä samalla kun joku viilentää ihoani palmunoksia heiluttelemalla. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ja joku syöttäköön mulle viinirypäleitä samalla kun joku viilentää ihoani palmunoksia heiluttelemalla. Ap.
Ei vaan sinä siivoat ja laitat ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs tuu sotkee tähän mitään, älä esitä mua. Mitä kiksei saat siitä että esität mua? Tee oma alotus.
Ap
et saa!