Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etsikää mulle mies

Vierailija
13.07.2016 |

Haluan miehen!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saa!

Vierailija
2/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚹siinä on

Vierailija
4/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun

Vierailija
5/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako kiva ja komea 45v mies?

Vierailija
6/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo mielellään lainaa mua, mutta itse suostun vain jos ulkonäkösi miellyttää.

Jos kiinnostaa, pistä kuvaa tulemaan mailiin.

Vierailija
7/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ympärilleni ja tässähän minä olen! Voitinko? (siis jotain muutakin, kuin parisuhteen kanssasi?)

Vierailija
8/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tarjota itseni, jos riittää että on vaan mies ja mitään muuta ei tarvita.

Vierailija
9/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo Teuvo Hakkarainen mutta silti mies.

Vierailija
10/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies, vapaa mies!

Ap

Vierailija
11/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Saat täältä yhden, jonka aion heittää pian pois. Voisit tulla vaikka heti hakemaan, jos et ole kovin kaukana Kokkolasta. Kyseessä on yksilö, jonka parasta ennen -käyttöpäivä on mennyt umpeen jokunen vuosi sitten, mutta kyllä siitä vielä joku ajokelpoisen muutamaksi vuodeksi saa. Moottorissa on pientä kremppaa, tarvitsee turhan paljon polttoainetta ja lisäksi tiputtelee öljyä. Tukivarsi on jotenkin viallinen, ei pysy jäykkänä, lienee katki tai jotain. En oikein tykkää sen aiheuttamista sotkuista ja hankaluuksista enää. Siitä on enemmän kuluja kuin mitä tuo tuloja taloon.

Vierailija
12/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin ympärilleni ja tässähän minä olen! Voitinko? (siis jotain muutakin, kuin parisuhteen kanssasi?)

Eikö se muka riitä❓❗️

Ap

Vierailija
13/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon mies, vapaa mies!

Ap

Tuo on liikaa vaadittu. Tohon alle kun voi latoa vaatimukseks ihan mitä tahansa taivaan ja maan väliltä.

Vierailija
14/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Saat täältä yhden, jonka aion heittää pian pois. Voisit tulla vaikka heti hakemaan, jos et ole kovin kaukana Kokkolasta. Kyseessä on yksilö, jonka parasta ennen -käyttöpäivä on mennyt umpeen jokunen vuosi sitten, mutta kyllä siitä vielä joku ajokelpoisen muutamaksi vuodeksi saa. Moottorissa on pientä kremppaa, tarvitsee turhan paljon polttoainetta ja lisäksi tiputtelee öljyä. Tukivarsi on jotenkin viallinen, ei pysy jäykkänä, lienee katki tai jotain. En oikein tykkää sen aiheuttamista sotkuista ja hankaluuksista enää. Siitä on enemmän kuluja kuin mitä tuo tuloja taloon.

Mitään jämiä halua mut en kyl asu sielläpäinkään.

Vierailija
15/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään jämiä halua mut en kyl asu sielläpäinkään.

No ole sitten yksin eläkä valita.

Vierailija
16/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks sulla rusketusraidat?

Vierailija
17/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku syöttäköön mulle viinirypäleitä samalla kun joku viilentää ihoani palmunoksia heiluttelemalla. Ap.

Vierailija
18/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku syöttäköön mulle viinirypäleitä samalla kun joku viilentää ihoani palmunoksia heiluttelemalla. Ap.

Ei vaan sinä siivoat ja laitat ruokaa.

Vierailija
19/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs tuu sotkee tähän mitään, älä esitä mua. Mitä kiksei saat siitä että esität mua? Tee oma alotus.

Ap

Vierailija
20/30 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuton typerys.