APUA AUTTAKAA!! TAISIN NÄHDÄ ULKONA MIEHEN JOLLA OLI ASE!
Olin pari päivää näkeväni ulkona miehen jolla oli ase. Näin kun mies tuli tien vartta pitkin. Yhtäkkiä katseeni keskittyi mitä pitkää hän oikein kantaa. Tarkemmin oli näkevinäni kiväärin, haulikon, tms...
Säikähdin ihan hirveästi ja juoksin paniikissa kotiin enkä uskaltanut kertoa kellekkään. Hetken päästä kuulin, kun lähistöllä meni joku hälytys ajoneuvo, en nähnyt, että mikä.
Uutisissa ei ole ollut mitään, mutta epäile, että ampui vaan näytti, että olisi kantanut pyssyä joka ei ole asepussissa.
Minua jäi vaivaamaan näinkö tosiaan oikein!! En saa varmaan ikinä tietää asiaa vaivaa minua. Näen tästä painajaisia ja säikyn milloin mitäkin sateenvarjoja aseena.
Olisiko uutisissa ollut jotain jos se tosiaan oli pyssyä kantanut paljaana?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne pillien äänet?
No mikä estää ambulanssia tai paloautoa menemästä suorittamaan omaa tehtäväänsä, vaikka sinä sekoilet ap? Tai sitten poliisia jtn toista hommaa?
Katso poliisi.fi tiedotteet, tulevat yleensä noin vuorokauden tapahtuman jälkeen. Kyllä sinne asekeikka mielummin laitetaan kun joku rattimies.
Varoituksena kyllä sellainen että tuon sivuston tiedotteiden jälkeen et enää arvosta netin rikosuutisia ollenkaan. Melkein kaikki rikosuutiset on tuolta suoraan kopioitu ja sitten vain lisätty random kuva poliisista.
Minäkin taisin nähdä ulkona sateenkaaren värisen yksisarvisen. Aseen sijasta se kantoi tennismailaa samalla kun rullaluisteli eteenpäin.
Kyllä paikallis uutisissa ainakin olisi. Todennäköisesti olet säikkynyt vain turhia.