Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa on miehessä, joka....

Vierailija
13.07.2016 |

... ei ole saanut aikaiseksi perustaa perhettä nelikymppisenä? Siis fiksussa, sosiaalisessa, ystävällisessä ja ulkonäöltään varsin mainiossa miehessä. Luulisi, että edes puolivahingossa, jos ei tarkkaan harkitusti. Tunnetusti naiset nappaavat nämä parhaat tapaukset jo hyvissä ajoin :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun suurin osa ihmisistä ajattelee "pakko löytää joku et saa niitä lapsia". Sit mietitään miks erotaan ja kumppani ei miellytä jne.

Vierailija
22/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häirintäaloitus selvästi, mitäs jos ei edes etsi sitä "oikeaa" kiten jotkut epätoivoiset, naistenkin seassa? Ne sitten sortuvat häiriköimään itselleen paniikkia ylä-ja alapäähän.

Eikä kyllä todellakaan naikkosta perään seurailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ongelma on monesti siinä, että naiset ei liikaa niitä aloitteita tee. Jos mies ei itse käy paljoa töiden lisäksi ulkona tai ole sillä asenteella liikenteessä, niin voihan noin käydä helpostikin. Voi myös olla homoseksuaali, vaikka sitä ei uskoisikaan. Tai sit ei vaa seksi nappaa, onhan kaikilla tällaisia jaksoja paljon.

No eivät miehetkään niitä aloitteita tee enää teini-iän muutamien ensimmäisten ryyppyjuhlien jälkeen. Eikä teidän tarvitsekaan, kaikki saavat olla niin passiivisia kuin haluavat. Kunhan ette teeskentele olevanne jotenkin aloitteellisia kun ette kerran ole.

Vierailija
24/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lamavelkainen yrittäjä. Ei siinä paljon ole perhettä perusteltu, ja sitten on jo niin urautunut yksinelämiseen ja vauhko, että vaikea siitä on enää oppia irti. Näin meillä, ihana mies mutta ison työn takana oli sen kesyttäminen.

Vierailija
25/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ongelma on monesti siinä, että naiset ei liikaa niitä aloitteita tee. Jos mies ei itse käy paljoa töiden lisäksi ulkona tai ole sillä asenteella liikenteessä, niin voihan noin käydä helpostikin. Voi myös olla homoseksuaali, vaikka sitä ei uskoisikaan. Tai sit ei vaa seksi nappaa, onhan kaikilla tällaisia jaksoja paljon.

Mietin itsekin, että voi olla homoseksuaali. Monesti homot on sosiaalisia ja ystävällisiä luonteita ja tykkäävät myös panostaa ulkonäköön (tyyliin Jari Sillanpää). Eikä homot ole aina semmoisia stereotyyppisiä vaan heitäkin on varmasti ihan neitimäisitä sinne tosi miehekkäisiin asti.

Vierailija
26/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voisi sanoa vastaavasta naisesta? Kumma että miehen sinkkuutta/perheettömyyttä tullaan oikein joukolla ihmettelemään, puolitutut ja tuttujen tututkin kyselevät että no miksi sinulla ei ole vaimoa ja lapsia mutta kyseisenlainen naispuolinen tapaus saa kulkea ihan rauhassa ilman uteluja parisuhdestatuksestaan.

Vierailija
27/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei ole kiinnostanut perhe.

Vierailija
28/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni aika lähellä tuota aloituksessa kuvattua miestä. Ensinnäkin, opiskelu ja sittemmin työt ovat vieneet paljon aikaa. Ne ovat vieneet sitä myös niiltä kahdelta naiselta, joiden kanssa minulla on ollut tänä aikana pitkä, vakava, vuosikausia kestänyt parisuhde. Lisäksi harrastukset ja matkustelu ovat vieneet nekin oman osansa. Jos perhettä olisi ollut, en olisi voinut näin paljon harrastaa ja nähdä kaikkea.

Olen myös muuttanut työn perässä useamman kertaa, joten elämä ei ole aina ollut niin vakiintunutta. Välillä on asuttu naisen kanssa eri paikkakunnalla. Naisista ensimmäinen halusi kovasti perhettä, mutta minä en silloin reilusti alle kolmekymppisenä halunnut, koska koin olevani liian nuori. Naisista jälkimmäinen oli taas sen verran uraorientoitunut, etten oikein osannut nähdä häntä lasteni äitinä.

Nyt lähestyn neljääkymppiä ja etsin edelleen sitä lasteni äitiä. Mitään en niin paljon halua kuin perhettä, koska tuntuu, että aika on kypsä. Vihdoinkin.

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän