Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi amerikkalaisissa häissä sotketaan aina kakulla naama?!

Vierailija
13.07.2016 |

En ymmärrä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E n ymmärrä minäkään.Enkä yleensäkään sitä kohellusta,tanssilattialla kaatuillaan ja morsiusparin vaatteet ovat täysin pilalla tuosta kakkujen heittelystä.Kalliit vaatteet,kalliit kakut ja leivokset,mitä ne sitten syövät niissä juhlissa?Minulla tipahti omissani aikanaan pieni tippa viiniä puvulleni,ei jäänyt edes tahraa,mutta harmitti,oli toki valkkaria.Pesin puvun heti ekana arkipäivänä,vaikkei läikkää edes näkynyt.

Sitten ne ikuiset itkijät ja pyörtyilijät alttarilla,ei ole siitäkään kokemusta.

Vierailija
2/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset ovat rennompia, juuri hauska tapa vähän rikkoa jäätä ja vapauttaa tunnelmaa. Suomalaiset häät ovat niin juntit ja nolot, vaivaannuttavaa pönötystä ja mummot veisaamassa virsiä värisevillä äänillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Jos omissa häissäni puolisoni pilaisi täydellisen ja aikaa vaatineen meikkini ja hiukseni ja varmaan mekkonikin kakulla, koska se on olevinaan jotenkin hauskaa, ottaisin heti eron.

Vierailija
4/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä ei, mitä hauskaa siinä on? Jos mulle tehtäis niin vetäisin kukkatelineellä päin näköä ja lähtisin lätkimään.

Vierailija
5/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ymmärrä ei, mitä hauskaa siinä on? Jos mulle tehtäis niin vetäisin kukkatelineellä päin näköä ja lähtisin lätkimään.

*kakkutelineellä

Vierailija
6/6 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*kakkutelineellä

Väliäkö tuolla, onko kukkateline vai kakkuteline. Molemmilla osuu naamaan, kun oikein tähtää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi