Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "miesten työtä" et pysty tekemään?

Vierailija
13.07.2016 |

Vai pystytkö kaikkeen?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty metsästämään enkä kalastamaan. Eläinten tappaminen ei onnistu.

En pysty myös lähentelemään alaikäisiä tai runkkaamaan heille.

Ei onnistu myöskään tyhjänpäiväinen rehvastelu ja autolla rällääminen miten sattuu.

Jos nyt pitäisi lähteä ABC:lle ja pelata siellä monen kymmenen euron edestä kultajaskaa, niin tekisi tuskaa.

OK. Entä mites ne miesten työt, onnistuuko ne?

Riippuu työstä, joskus onnistuu paremmin kuin miehillä, joskus vähän huonommin ja joskus siltä väliltä.

Vierailija
22/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia palo"miehinä",vaikka se harvinaista onkin. Mitä tulee naispoliiseihin,niin en tajunnut pointtia. Itse esim. olen paremmassa fyysisessä kunnossa kuin mieheni ja juoksen takuulla kovempaa ja pidempään. Testit on noissa samat naisilla ja miehillä eli jos niissä pärjää, niin se riittää. Poliisi ei myöskään suosi fyysisiä pakotteita vaan työ on pitkälti neuvottelemista eli niitä taitoja tarvitaan.

Itse tyhjään aina yksin esim. huussin mökillä, koska miestä inhottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi olemaan palomies,niinkuin ei kukaan muukaan nainen ole pystynyt. En ymmärrä miksi poliisien testeissä naiset pääsevät kevyemmällä. Varmaan huudetaan rosvolle: hidasta, olen nainen!

T.n 28

Paitsi että on nainen pystynyt, siis olemaan palomies. Ja ihan samat testit on läpäissyt kuin miespalomiehetkin.

Samoin hävittäjälentäjäksi naisilla on ihan samat testit ja vaatimukset kuin miehilläkin.

Vierailija
24/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkohuussin tyhjentäminen, ampiaispesän tuhoaminen

Vierailija
25/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, mitä katsotaan "miesten työksi". Ei ole vielä kuitenkaan tullut vastaan hommaa, joka minulta olisi jäänyt tekemättä peniksen puuttumisen vuoksi. Olen asunut parikymmentä vuotta omakotitalossa ja olen ammatiltani yrittäjä.

Jos fyysisistä voimista sitten on kysymys, voin kertoa, että jollen minä saa jääkaappia kulkemaan kierreportaissa, ei sitä kuljeta yksin moni mieskään. On kyllä tapahtunut niin, että kun nosto- tai siirtoapuun on tullut sattumalta mies, hän saa ja ottaa ns. kunnian siitä, että kahdelta hengeltä sujui kahden hengen homma. ;)

Minä saisin kuljetettua jos joku nostaisi apuna kippikärryyn. Se nostaja voi olla mies tai nainen.

En kuljettaisi jos joku muu olisi liinannut sen.

Aikaa menisi ja selkään saattaisi sattua. Tyhmää on kenenkään yksin lähteä rehvastelemaan ja paikkoja särkemään.

Vierailija
26/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa juurikaan nikkarointia, mutta yksinkertaiset puuhat olen tehnyt (terassin teko ym). Moottorien kanssa olen erittäin tumpelo, autossa osaan yksinkertaisimmat jutut, ruohonleikkurin huoltokin menee jos on vain ölyjen ja tulppien vaihtoa.

Vierailija
27/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessan lattialle kuseminen keskellä yötä ei vaan kolahda. En tiedä mikä siinä on ettei pysty :D

Nyt  ymmärrän teidän naisten taakkaa paljon paremmin. Jos vessassa käyntikin on työtä. Ei ihme, että viivytte aina siellä niin kauan uurastaen :)

Kokeilepa joskus osua pönttöön. Kokeile silleen että kaikki menee sinne pönttöön. Tai yritäpä siivota ne kusitipat siitä lattialta.

Jos haastetta haluat, niin kokeile osua pönttöön siten että ne menee kaikki sinne sisäpuolelle.

Jotkun ultimate pro mieskusijat kusevat joka päivä monta kertaa siten että kaikki menee pöntönsisälle, he vetävät kuset ja vielä pesevät kätensä.

Vierailija
28/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi olemaan palomies,niinkuin ei kukaan muukaan nainen ole pystynyt. En ymmärrä miksi poliisien testeissä naiset pääsevät kevyemmällä. Varmaan huudetaan rosvolle: hidasta, olen nainen!

T.n 28

Kaksi naista on palomiehenä, toinen pääsi jopa tänä tai viime vuonna. Onko poliisille enää pituusrajaa, kun on ihan pikkutyttöjä poliisina.

Ei paljon turvallisuuden tunnetta lisää sellaiset.

Vierailija
29/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty tuottamaan spermaa.

Hyvä alku. Sitten se loppu 999 on jäljellä.

Vierailija
30/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessan lattialle kuseminen keskellä yötä ei vaan kolahda. En tiedä mikä siinä on ettei pysty :D

Nyt  ymmärrän teidän naisten taakkaa paljon paremmin. Jos vessassa käyntikin on työtä. Ei ihme, että viivytte aina siellä niin kauan uurastaen :)

Se on naisen "meta"työtä. Hehheh.. M31

Vierailija
31/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittäminen ei onnistu.

Vierailija
32/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on löysemmät rajat koska naisia halutaan poliisiin ja muuten ei saataisi niin paljon. Kuten eräs naispuolinen poliisituttuni sanoi, monet tilanteet rauhoittuvat jo sillä, että paikalle tuleva poliisi on nainen. 

Vierailija
33/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siittäminen ei onnistu.

Lahna sängyssä?

Vierailija
34/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siittäminen ei onnistu.

Mies hoitaa sen, vaikket mitään osaakaan.

Vierailija
35/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

ap

Vierailija
36/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa korjata mitään sähkölaitetta tai autoa, ei tosin osaa miehenikään.  Auton renkaita en ole koskaan vaihtanut, mutta uskon, että oppisin sen kyllä jos olisi pakko (mieskään ei vaihda vaan viemme liikkeeseen). Olen ylipäätään kömpelö tunari käytännön asioissa, mikä vaikuttanee enemmän kuin sukupuoli. Toisaalta olen kyllä vahva ja kestävä (suhteessa kokooni tietenkin), poraan reiät meillä seinään, kokoan huonekalut ym.

Vierailija
37/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.n 28

Mietipä maailmaa, jossa kaikki, siis 100% jokaiikinen poliisi olisi mies. Näetkö mitään ongelmia mitä tästä voisi seurata esimerkiksi seksuaalirikoksista ilmoittamisessa?

P.s. vaikka miehet ovat keskimäärin vahvempia ja nopeampia, niin kaikki miehet eivät suinkaan ole vahvempia ja nopeampia kuin kaikki naiset. Keskiverto naispoliisi pärjää varmasti keskivertomiehelle ihan hyvin.

Vierailija
38/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty siittämään. Toki jos kehitän strap-omiin jonkinlaisen muumimukivesipyssysysteemin, saattaa onnistua.

Vierailija
39/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintä en halua tappaa. Ei kyllä miehenikään. Monesti on ollut eläintenraatojen ym jätöksien käsittelyn kanssa niin että minä pystyn ne tekemään ja Mies ei. Varmasti molemmat pystyisivät tappamaankin jos olisi pakko.

Vierailija
40/41 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.n 28

Et varmaan ole huomannut, että poliisilla on muitakin nimikkeitä kuin järjestyspoliisi.

Minulta ei suju rakennushommat, en ole niistä yhtään kiinnostunut. Harmi vaan, ettei mieskään ole. Autonkin vien mieluummin renkaanvaihtoon mitä tekisin itse, se on sen verran halpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme