Mitä "miesten työtä" et pysty tekemään?
Kommentit (41)
Mä en osaa korjata autoa, moottoripyörää tai ylipäätään mitään moottorivehjettä.
Mä en jaksa tehdä lumitöitä kunnolla suojakelillä.
Enkä mä kyllä osaa korjata polkupyörääkään, jos on jotain muuta kuin kumi puhki :D
Vierailija kirjoitti:
En pysty metsästämään enkä kalastamaan. Eläinten tappaminen ei onnistu.
En pysty myös lähentelemään alaikäisiä tai runkkaamaan heille.
Ei onnistu myöskään tyhjänpäiväinen rehvastelu ja autolla rällääminen miten sattuu.
Jos nyt pitäisi lähteä ABC:lle ja pelata siellä monen kymmenen euron edestä kultajaskaa, niin tekisi tuskaa.
missä tapasit miehesi?? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu myöskään tyhjänpäiväinen rehvastelu ja autolla rällääminen miten sattuu.
Jos nyt pitäisi lähteä ABC:lle ja pelata siellä monen kymmenen euron edestä kultajaskaa, niin tekisi tuskaa.
:D tää oli kuin suoraan tumblrista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä tapasit miehesi?? :D
Ja vielä, että alaikäisille runkkaaminen on ihan miehen työ :D
Mun mies sais kyllä lähtöpassit tästä parisuhteesta samantien, jos tuollaisia "töitä" tekisi.
Riippuu ihan siitä, mitä katsotaan "miesten työksi". Ei ole vielä kuitenkaan tullut vastaan hommaa, joka minulta olisi jäänyt tekemättä peniksen puuttumisen vuoksi. Olen asunut parikymmentä vuotta omakotitalossa ja olen ammatiltani yrittäjä.
Jos fyysisistä voimista sitten on kysymys, voin kertoa, että jollen minä saa jääkaappia kulkemaan kierreportaissa, ei sitä kuljeta yksin moni mieskään. On kyllä tapahtunut niin, että kun nosto- tai siirtoapuun on tullut sattumalta mies, hän saa ja ottaa ns. kunnian siitä, että kahdelta hengeltä sujui kahden hengen homma. ;)
Roskakuski tai putkimies en halua olla enkä patologikaan. Enkä raksamies.
Aika monta pystyisin tekemään, jos olisi kiinnostista ja saisi koulutuksen asiaan. Erityisesti voimaa tarvitsevat työt voisivat jää tekemättä.
Vessan lattialle kuseminen keskellä yötä ei vaan kolahda. En tiedä mikä siinä on ettei pysty :D
En pystyisi olemaan palomies,niinkuin ei kukaan muukaan nainen ole pystynyt. En ymmärrä miksi poliisien testeissä naiset pääsevät kevyemmällä. Varmaan huudetaan rosvolle: hidasta, olen nainen!
T.n 28
Vierailija kirjoitti:
Vessan lattialle kuseminen keskellä yötä ei vaan kolahda. En tiedä mikä siinä on ettei pysty :D
Nyt ymmärrän teidän naisten taakkaa paljon paremmin. Jos vessassa käyntikin on työtä. Ei ihme, että viivytte aina siellä niin kauan uurastaen :)
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan palomies,niinkuin ei kukaan muukaan nainen ole pystynyt. En ymmärrä miksi poliisien testeissä naiset pääsevät kevyemmällä. Varmaan huudetaan rosvolle: hidasta, olen nainen!
T.n 28
Vihje poliisikouluun : - sano olevasi poliisi.... ei poliisimiehetkään ole maailman nopeimpia ja vahvimpia.
Pystyn tekemään lähes kaiken, mutta en tee mitään. Koska sitä vartenhan se mies on siinä :)
Vierailija kirjoitti:
OK. Entä mites ne miesten työt, onnistuuko ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D tää oli kuin suoraan tumblrista
Mikä on tumblr?
Minulla ei ole miestä.
Voisitko luetella "miesten töitä"?