uusi äitiyspakkaus! linkki!
Kommentit (35)
ei voi muuta sanoa.Pakkauksen ottaisin,jos meillä oisi nyt se ajankohtanen.
etenkin se 70cm collegeasu on ekaa kertaa pakkauksen historiassa sen näköinen että kehtaisi pistää vauvan päälle muuallakin kuin kotona.
Minkänlainen sen puvun sit pitäis olla että se kelpais kaikille??????
Toi toppis on tosi söpö :) Sitten noi sukat ja lapaset on söpöt ja se kirahvibody(?). Ja kiva että on vanhemmillekin opasta ja liukkaria jne. Ehdottomasti otan pakkauksen!
Mut toisaalta ne sopi värinsä puolesta mainiosti kuumaan kesään 2005, oli merellä tosi vilpoiset
Vierailija:
etenkin se 70cm collegeasu on ekaa kertaa pakkauksen historiassa sen näköinen että kehtaisi pistää vauvan päälle muuallakin kuin kotona.
Oikeastihan siinä säästäisi aika paljon, jos saisi noin paljon ilmaista tavaraa, verrattuna siihen, että itse ostaa, varsinkin jos tahtoo ostaa jotakin suloista ja laadukasta.
Vierailija:
Oikeastihan siinä säästäisi aika paljon, jos saisi noin paljon ilmaista tavaraa, verrattuna siihen, että itse ostaa, varsinkin jos tahtoo ostaa jotakin suloista ja laadukasta.
Pariviikkoa sitten hain vanhan pakkauksen :(
Ja kun esim. meillä ei varmaankaan ole tarvetta paksulle toppapuvulle taikka makuupussille yms. niin luultavasti ihan nuo perusvaatteet sun muut saa kuitenkin edullisemmin, kun ostaa itse täällä paikan päällä.
Hinta pakkaukselle näköjään 274,15 euroa + postituskulut
Vierailija:
Pariviikkoa sitten hain vanhan pakkauksen :(
siinä toppapuku oli törkeän ruma :(
Vielä,kun saisi vauvan,jolle voisi noita ihanuuksia pukea.
Haalarit tosin on poikamaisia, että harmi tyttölapsen vanhempia, mutta toppahaalarin malli on nyt parempi kuin aiemmin (itsellä 2003 pakkaus), keltainenhan sopii kummalle vaan.
Itse olen joskus miettinyt, että miksi ei Kela tekisi sekä poika että tyttöpakkausta, jonka saisi sitten itse valita, jos tietää etukäteen kumpi tulee tai sitten sen voisi isä hakea Kelasta heti synnytyksen jälkeen jollain " lapulla" , koska eihän sitä tarvii ihan heti sairaalassa =)
Etenkin haalari on hyvä kun on vaihtanut mallia.
Ainoa kritiikin paikka liian tyttömäisen hempeät värit. Perusvärejä myös haalariin pliis! Mutta lahjahevosen suuhun ei parane liikaa katsoa.
Tää mikä meille tuli jää kyllä käyttämättä :(.
Joku kommentoi toppahaalaria -94 malliseksi. Et taida tietää millainen silloin oli. Meillä on " vauva" ja äitiyspakkaus mallia 94, eipä tullut haalarista omamme mieleen. Tosin tuo makuupussi on samaa tyyliä uudelleen viriteltynä, kun meitä ennen ollut vuoden -93 makuupussi, ilman kuvioita.
ihana tuo keltainen kirahvihaalari!!
Toivottavasti saan tuon pakkauksen sitten joskus jahka tässä ensin edes onnistun raskautumaan.;)
Valittajat ottakaa pakkaus rahana.
Toppapuku on vaihtanut mallia!