Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tilanteessani mitään järkeä liittyä Tinderiin?

Vierailija
13.07.2016 |

Olen 30 vuotias yhden lapsen äiti, erosin pari vuotta sitten. En etsi varsinaisesti väkisin parisuhdetta enkä irtoseksiäkään vaan epämääräisesti haluaisin vain jotenkin olla aktiivinen uusiin ihmisiin tutustumisessa. Olen kaunis ja timmi mutta luonteeltani ujo ja haluan tutustua ihan tavallisiin miehiin. En oikein uskalla tehdä päätöstä liittymisestä ja eikö se ole vähän noloa jos joku puolituttu bongaa näkee minut siellä. Äh, miltä kuulostaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oot vapaa sinkku ja pidät Tinderiin liittymistä silti jotenkin nolona? Miksi ihmeessä? Tänne sekaan vaan!

Vierailija
2/5 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, tuntuu nololta jos joku naapuri tai työkaveri törmäisi kuvaani ja ajattelisi että tuokin tuolla vonkaa seuraa. En tiedä miksi se tuntuu nololta. Avioero oli minulle kova kolaus ja seuran hakeminen hakemalla tuntuu hankalalta. Kuin laittaisin itseni jotenkin halvasti tyrkylle. :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tutustua tavallisiin ihmisiin suosittelen skippaamaan

Vierailija
4/5 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's going down. Im yelling TINDEEEEEEEEER. You better move, you better dance!  :)

Vierailija
5/5 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä liittyisin jos olisin sä. Äkkiäkös sieltä poistuu jos ei tykkääkkään. Itse liityin siksi että saisin edes joskus jotain seuraa kun kavereita ei ole. Yhden illan jutut piristää kummasti :)