Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa.

Vierailija
28.02.2006 |

Mää en oo koskaan tajunnu miks miehet ei vois katsoa ympärilleen ja siivota.

Okei, oon kotona kotiäitinä joten mää siivoon suurimman osan. Mutta eilen napsahti:

Keittiön lattialla oli iltapalalta murusia. Mies on joskus kiukkusena laittanu harjan ja sihvelin kaapin päälle kun esikoinen hakkas niillä sisällä, no mää lyhyenä en niihin yltä! Nyt sitten sanoin että ton harjan paikka vois olla kaapissa niin yltän siihen.. Mies vei sen kaappiin -ei aatellu että ehkä siinä matkalla olis siivottavaa? Hain harjan ja siivosin lattian.

Mies joi olkkarissa ja jätti piimälasin pöydälle, meni nukkuun. Mää menin keittiöön ja laitoin pesukoneen päälle, laahustin olkkariin ja näin sen lasin.

Mua NIIIIIIIIIIIIIN harmittaa laittaa miehen sotkuja kahen lapsen ja omat.. Joskus mies laittaa VAAN omat sotkut ja jättää mun ja lasten!

En oo sanonu sille tosta että joskus siivoaa vaan omat jätteensä -ei se varmaan oo ees huomannu!

Musta olis kiva jos mies tekis juttuja ihan ilman erillisiä pyyntöjä. Alkaa tuntumaan että mää oon nalkuttava pomo ja mies käy täälä vaan rentoutumassa..

Kyllä se siivoo, harvemmin kyseenalaistaa pyyntöni -ehkä jos pyydän vaippaa vaihtaan, sillon aattelee et vaippa pursuaa kakkaa. Mut sitten muistutan miten monta vaippaa oon vaihtanu sen päivän aikana ja erittelen niistä ne kakkaset lisäksi!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla