Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuparikierukka kokemuksia?

Vierailija
13.07.2016 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on kuparikierukasta? Plussat ja miinukset?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iup

Vierailija
2/8 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen toistaiseksi käyttänyt viljansiirrossa vaan teräksisiä. Ei ole tullut vastaan kuparikierukkaa ja veikkaisin että se olisi aika kallis ja mekaanisesti heikompi kuin teräksinen.

t. maanviljelijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus kuparikierukasta; raskauduin kierukasta huolimatta, ja teetätin abortin.

Minulla oli jo ennen tuota kierukkavahinkoraskauttani lapset, jotka olin toivonut ja molemmat sekä minä että lastemme isä halunnut.

Suosittelen hormonikierukkaa! Itselläni hormonikierukka oli sataprosenttisen varma, jonka teho piti ei-toivotut raskaudet loitolla.  Nyt olen jo sen ikäinen, että en tarvitse mitään ehkäisymenetelmää, ja on ihanaa olla ilman minkäänlaisia värkkejä ja ehkäisymenetelmiä.

Vierailija
4/8 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodot lisääntyi huomattavasti. Vatsakipuja. Ei tainnu olla kun puoli vuotta ja otatin pois. Mulle tuli outoa ihottumaa jalkohin palaroihin. Ajattelin et johtuu kierukasta, lääkärin mukaan ei mahdollista. Tiedä sitten mut nyt ei ole ihottumia ollut.

Vierailija
5/8 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muuta kuin hyvää sanottavaa. Mulla oli kaks kertaa, elikkä yhteensä 10-v ja ei mitään huonoa sanottavaa. Mulla vuoto pikkasen vähentyi.

Vierailija
6/8 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus täyttää pian 15. Rippijuhlia suunnitellaan. Ei pahaa sanottavaa

Vierailija
7/8 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta oli käytössä. Runsastutti vuotoja, lisäsi kipuja, piti papassa näkyvää tulehdusta yllä. Papat puhtaat klipsien jälkeen.

Vierailija
8/8 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut viisi vuotta, nyt menen otattamaan kokonaan pois ja toivomme lisää lapsia.

Ensimmäinen vuotopäivä on ollut aika runsas, mutta ei se kuukuppia käyttämällä ole haitannut.

Halusin hormonittoman ehkäisyn, siksi kuparikierukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan