Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä paha?

Vierailija
12.07.2016 |

Työpaikassa käytössä puolittainen työaika-autonomia eli vähintään puolet ihmisistä toivoo (suunnittelee) työvuoronsa itse. Kyse siis 3-vuorotyöstä. Onko teistä ok, että kesätyöntekijä tekee niin myös vai pitäisikö hänen ns.nöyränä olla toivomatta ja tehdä "jämävuorot"? Olen siis itse tuo kesätyöntekijä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kai sitä saa toivoa. Sehän on sitten ylemmän henkilöstön päätettävissä, kuunnellaanko kesätyöläisen toiveita.

Onpa kumma systeemi muutenkin.

Vierailija
2/4 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki saisivat toivoa, mutta osa ei toivo, koska heille käy suht kaikki. Onko ok, et kesätyöntekijä toivoo ns. kaikki vuoronsa tällaisessa tilanteessa (kuten puolet työntekijöistä myös tekee)? Kaikki toiveet eivät siis toteudu. Mietin vain, onko se tyhmää toivoa vuoronsa, mutta toisaalta en haluaisi "nöyristelemisen" vuoksi jättää toivomatta, kun mahd. on. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyä aina saa, ei siinä mitään ihmeempää ole. Useimmissa paikoissa luultavasti kyllä kesätyöläisen toiveita ei kauheasti kuunnella, vaan kesätyöläiset on juuri sitä varten että hoitavat ne jämävuorot ja vuorot joita muut ei halua.