Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-raportti: Pyörskyn ketale ei ole sitten lauantain kakannut... Syöminen on niin huonoa, ettei siitä taida " haaskuuseen" riittää vaan tyttö käyttää hyödyksi sen vähän mitä suostuu syömään. *muutenkin tuommoinen tirppanalaiheliini ja nyt ohenee entisestään...* Kun kakan väri on toistaiseksi arvoitus, minua lohduttaa ettei Pyörsky (ainakaan minun silmissä) ole alkanut kellertää.

Väkkärä on vielä tänäänkin ripuloinut :( *anteeksi, että olen valittanut poikaa liian painavaksi nostella ja kantaa - nyt paino on selvästi laskenut, sen tuntee käsissä :( Perun valitukseni, kunhan kaveri vain paranee!!! *

Pyörsky sai tänään astma-diagnoosin.

Kuulkaas, vaikka olen kelvoton kaveri kun en saa oikein vastailtua, niin olen ääreest iloinen saadessani teidän kirjoituksianne lukea! Mökkihöperyys vaanii ihan jo rappusilla - Kerppu, pistän paremmaksi: Kohta kaksi viikkoa neljän seinän sisällä :)

Vierailija
22/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi, että en saanut sitä työtä. Jäin kakkoseksi. Harmittaa, kun pikku hiljaa alkaa näyttämään siltä, että kesäkuun vihkimykseen en pääse mukaan. Tosin vielä on muutama paikka auki, johon olen hakemuksen laittanut, että saattaa tässä haastattelukutsuja vielä tulla ennen maaliskuun loppua ja vihkimys aueta. Kyllähän tämän tiukan nykyisen työtilanteen tiesi, mutta aina elättelee toiveita, että saa haluamaansa työtä nopeasti. Täytyy nyt sitten miettiä, jotain muita vaihtoehtoja ja jatkaa sinnikkäästi samalla hakemista. Kai se joulukuu ja seuraava vihkimys pian tulee.

Harmistus vie nyt innon, joten jaksua kaikille!

-Mimmuli ja Nöösä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sitten valinneet parasta.

*hali*

Vierailija
24/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmuli. Onpa harmi. Toivotaan, että saisit jonkin toisen paikan, että saisit vihkimyksen.

Kiitos kysymästä. Reissu meni hyvin. Eli meille tyypilliseen tapaan tehtiin taas niin pikainen ratkaisu, ettei tapaamisista tullut mitään. Kysyin eilen aamulla mieheltä, että mitäs tehdään ja hän vastas, että lähdetään heti sinne kaupoille. Oisin toki voinut kieltäytyä, mutta jotenkin tunui, että johonkin on päästävä. Niinpä reissussa oltiin kellonympärys ja alettiin 350km, että siihen nähden väki jaksoi tosi hyvin.

Ensin S-joelle Rollsiin syömään, kun sattui taas olemaan alekuponkeja mukana. Sitte kirppikselle. Kiitos vinkistä, Lila. Iso oli ja siistit tilat. Aikuisten vaatteet oikeinkin siistejä,mutta lasten vaatteet aika pidettyjä eikä sopivia kokoja ainkaan äkkiseltään löytynyt. Meillä kun tuota rompetta pyörii muutenkin, niin en viittiny isopia rueta haalimaan. Mutta hyvä tietää, niin voi pistäytyä toistekin, jos käy siellä päin.

Sitten Huvikumpuun, josta mukaan tarttui keskimmäiselle uusi RV silkkialuspaita, Pekalle kokeiluun Imse Vimse kuorivaippa ja flanelli-imuja, itelle uudet Anita imetysliivit (aivan ihanat päällä, mikrokuitua!) ja alekorista äitiysfarkut.

Sitten ajeltiin Keskiselle. Se meni enemmän elämysmatkailusta, mutta löytyi silti anopille Marimekon paita synttärilahjaks ja vähän muutakin.Välillä nautittiin tietenki pehmiksiä ja lopuksi vielä sapuskaa naamaan, että jaksettiin kotiin. Oli muuten tosi hyvää perunamuusia. Ja annokset niin suuria, että vaikka otettiin kaks yhteiseks, niin kaikkea ei jaksettu.

Illalla oltiin nin rättipoikkiväsyneitä, että ei kun pesulle ja nukkumaan.

Tänä aamuna mies aloitti puutarhaprojektinsa. Eli rupes kaatamaan Terijoen salavia ojan rannasta. Ovat isoja pensasmaisia puita, että siinäpä tekemistä riittää. Isommat lapset oli innokkaina apulaisina polttopuita ja risuja keräämässä. Välillä kävivät laittamassa katiskoja pyyntiin ja nyt mie on niitä kokemassa ja lapset kattelee ohjelmia. Mä pääsin hiihtämään. Ihanaa oli, vaikkei ehkä ihan viisain valinta mulle sopivaks liikuntamuodoks. Pääsi kuitenki vähän kauemmas ja eri maisemiin kuin kävelemällä.

Ayapille erikoisvoimalähetys. Ei kerta kaikkiaan enää osaa mitään muuta sanoa.

Onnea niille, joilla ollaan jo paranemaan päin ja voimia sairastupiin!

Nealle onnea kävelystä!

Onnea nimpparisankareille!

Mimmulle jaksamisia. Luulisi anoppisi tuolla kokemuksella osaavan olla sulle tukena eikä viisastelemassa.

Tuuliinalle vielä onnitteelut ja voimia! Kiva, kun pistäydyit.

Nyt kakkavaipan vaihtoon.

T@hti

Vierailija
25/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt yhtään laskiaspullaa tänään. Hyvä minä!!

Mimmulille, voi kurjuus tuon työn takia että meni sivu suun. Pidän peukkuja että seuraava mahdollisuus osuisi sinun kohdalle.

Sairastupiin kaikkiin edelleen paranemissäteitä ---------> viuh, lähti näin.

Leanna, teillä kyllä riittää menoa ja meininkiä :) Elämänmakuista sellaista.

Mä kirjoitin äsken jo melko pitkään viestiä mutta lähti ennen aikojaan ilmeisesti avaruuteen. Plääh. En enää jaksa muistaa mitä kirjoitin tai kirjoittaa uudestaan. Muillekin täällä jotain kommentoin. Ai niin, ainakin tuo piirakan ohje minkä Ynis laittoi vaikutti tosi NAM. Minä kokkailin tänään broilerista salaattia.

Mä olen viime aikoina ollut muutenkin toooosi nuutunut ja väsynyt. En ymmärrä mikä on. Nukun mielestäni kohtuulliset yöunet, 8-9 tuntia mikä riittää mulle. Nyt viime päivinä olen alkanut nukkumaan myös päiväunet tytön kanssa. Ja silti olo kuin katujyrän alle liiskaantuneella. Onkohan raudanpuutetta..? Tai sitten - niin, silloin kun aloin odottaa tyttöä, olin myös todella väsynyt. Koko ajan. Ei muita oireita. Että en sitten tiedä ...Jos tämä olotila vielä jatkuu, pitää tästä kai kohta hakea varmuuden vuoksi se raskaustesti apteekista ..... Ehkäisyä ollaan kyllä käytetty mutta joo tiedän, mikään ei ole 100% varmaa :)

Ehkäpä tämän iltainen jumppa piristää taas oloa. Täytyy lähteä vaihtamaan vaatteita jumppaa varten. Moi!

Alli

Vierailija
26/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku siis laskiaistiistaita ;-) Pullia oon syöny 2. Ja nauttinu molemmista täysin. Eho tekee mun mielestä ehdottomasti parhaat. NAM! Mietin että pitäis vielä paketti käydä ostaa et sais huomenna vielä herkutella... Naapuri kävi mulle kaupassa, samalla ku kävi itte muutenki :) Muuten olisin jääny ilman...

Ayap: Venheemme kulkee liian samoja aaltoja. Toivon teille tosiaan jo parantumista tuosta taudin kurjuudesta!

Nyt meni pentujen kanssa hermot!

Mentävä...

Kerppu

Vierailija
27/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen iltakuutta on kirjotettu vika viesti!!!

Vai onko matkakuume niin kova?

No, hyvää yötä joka tapauksessa. Iltalukemista vain kaipailin, mutta ihan hyvää tekee kyllä mennä jo nukkumaan.

T@hti

Vierailija
28/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut aikaa eikä energiaakaan pinoutua, välillä joka toinen päivä taustalla lueskelen juttujanne ja ihastelen kirjoituksianne.

Meille ei kuulu mitään ihmeempiä, poju yrittää sanoja mutta vieläkin aika hakusessa on. Jotakin pientä edistystä kuitenkin sillä rintamalla. Toisin kuin hammasrintamalla, ei sitten mitään. Edelleen vaan 6 hammasta. Ja pian jo 1,5 vuotias kaveri. No, kaipa ne tulee joskus, ei kai kukaan ole hampaattomaksi jäänyt, vai onko...???? ;o)

Mimmulille hali työharmitukseen!

Leanne, vitsi mikä aamu! Voin vaan kuvitella kun toi yksikin saa jo aikamoista tuhoa aikaiseksi, mitä se on kun on useampi vahdittava...

Tuuliinalle onnea kamalasti!!!! Ihanaa!!!

Aikamoisia reissujakin olitte taas suunnitelleet, Ranskaan ja Tallinnaan.... Wau. Ranska olis kyllä ihana joskus päästä kokemaan, se on ehdottomasti mun matkailulistalla siellä yläpäässä.

Laskiaispullaa söin su, mutta tänään on ollut tiukka linja ja oon sanonut pullahoukutuksille kiltisti ei. Yritän tiputtaa pari kiloa kun tää syöminen on ihan karannut käsistä, suklaata ja herkkuja on mennyt ihan liikaa viimeaikoina. Nyt siis herkut on kielletty ja jääkaapissa on selleri-sipuli-kaali-mitälielaihiskeittoa kattilallinen. Slurps... Yritän psyykata itteeni: " porkkana on hyvää. Selleri on herkkua. Olut on pahaa. Suklaa on kamalaa. " No, miten uskottava olin..??

Muuta kommentoitavaa ei tuu ny mieleen, alkaa olla tän muorin nukkumaanmenoaika. Nukun yleensä noin 23.30/24- 08, ei tosi hyvin, mutta silti väsyttää. Etenkin aamusin ei meinaa päästä millään ylös. POjan päikkäriaikaan mua kans väsyttää ihan armottomasti, ulkona kärryyttelen ja haukottelen samalla.... Taitaa olla mullakin raudanpuute, mulla se on jokavuotinen tuttu juttu se lisäraudan syöminen.

Missä lila muuten? Joko tositoimissa?

Nyt hammaspesulle, pusulle (saankohan edes sitä) ja nukkumaan. Good night, sleep tight!

äk

Vierailija
29/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä vielä parisen viikkoa menee, ennenkuin minä mitään aikaiseksi saan! ;-) Äitin kanssa olimme aamupäivän kaupoilla, joten Sinin päikkäriaikaan kutsui sänky ja nukkumatti.. Sinillä oli vain päivän nuhakuume, mummonsa kanssa hän leipoi korvapuusteja niin että päädyin antamaan Cuplatonia ennaltaehkäisyyn. Neiti kun keskittyi pullataikinan hotkimiseen, lopulta malttoi taikinalla hieman leikkiäkin. Tomera pikku leipuri. :-) Mieskään ei saanut vehnäjauhopölystä oireita nyt. Liesituuletin oli kyllä koko leipomusten ajan leipureilla päällä.

Mimmuli, voi ei. Harmittaa puolestasi. Meillä aukeaa 2 kpl virkoja, mutta taitaa olla hieman liian pitkä työmatka.. Mukavaa olisi kyllä saada sinut näille kulmille!

Aavis, usein olen miettinyt samaa. Työssäkäyvät kaverini olen jo lukenut kivirekiryhmään. Lähes mahdotonta saada heitä liikkumaan meillepäin. Miksei me olla naapureita??? :-D

T@hti, hmm. että uudet imetysliivit. Itse katselin Huvikummun liivejä ihaillen ja päätin että sellaiset hommaan vielä. Minä kun Sini imetysaikana kuvittelin ettei imetysliiveihin kannata upottaa rahaa.. Huomasin sitten että taas tuli opittua asia kantapään kautta. Mies saa tinkiä jostain mutta kunnon liivejä ostan kyllä seuraavaksi. Nuo Triumphin löllöliivit saa mennä ensimmäisen kuukauden mutta sitten..

Ai niin, Kelan valitus tuli hylsynä takaisin. No se oli vasta tämän paikallisen Kelan päätös. Valitus lähtee vasta nyt eteenpäin. Hylsyä osasinkin odottaa, eivät kai ne omaa päätöstään kumoa.

Mukavaa oli kuulla Jekkulin, Tuuliinan ja Äitikuun kuulumisia. Pompatkaahan pinoon useammin! :-)

Huh, Huh, tuota Leannan aamua! Toivottavasti loppupäivä sujui siivommisssa merkeissä.

Tea, tsempit lähtee täältäkin uuteen elämän vaiheeseen.

Tiiville on pitänyt pitkään kirjoittaa, että en enää uskalla edes miettiä tapaamistamme. Aina kun olemme sinnepäin tulossa ja ajattelen että voisin laittaa postia, että nähtäiskö, niin jomman kumman perhe liittyy välittömästi sairastupalaisiin.. En ymmärrä mistä johtuu?? Mutta olisi kyllä kiva nähdä ennenkuin muutatte.

Saamuska, olisikohan tuolla paitojen suosimisella tosiaan jotain yhteyttä tuon pottailun kanssa? Meillä bodyt jääneet pienelle pidolle juurikin siitä syystä.

Tulipahan taas napsutettua. Nyt nukkumaan!

Lila75 rv 39+5