Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Tiistaita SYYS04 muoriso!***

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla joku äiti sanoi, ettei usko enää tulevan yli 10 astetta pakkasta tänä talvena. Miten ihmiset kuvittelee, että helmikussa ois jo kevät? Päiväkodissakin puhuivat jo keväästä eilen. Minä odottelen kevättä joskus maaliskuun lopulla sitten, tai huhtikuussa:)

Huomenna on maaliskuu ja minä menen joku päivä hankkimaan lisää koko-astioita, kipii! Ovat plussakorttitarjouksessa Anttilassa maaliskuussa. Kannatti odotella tarjouksia, vaikka sain lahjakortteja Anttilaan noiden astioiden ostoa varten jo joululahjaksi. 100 euroa astioihin, jee:) Lisäksi ois vähän plussapisteistä saatuja seteleitä, tuhlaisko nekin samalla:)

Työssäkävijöille kysymys. Miten paljon nukutte yössä, menettekö tosi aikasin nukkumaan illalla? Mietin tänään aamulla, että onko mitään rauhaa enää iltaisinkaan, kun joskus alotan työt. En minä jaksa 6-7h unilla, joten onko mentävä nukkumaan klo 21 joka ilta.

Isorinsessa heräilee aamuisin klo 6 jälkeen, joten siitä heräsi tämä ajatus työhönmenosta. Apua! Sain muuten yhteen työhakemukseen vastauksen, että laittavat paikan uudelleen hakuun, kun hakemuksia tuli vain 10 kpl ja päteviä hakijoita niistä 4. En edes tiedä kuuluinko itse noihin päteviin. Höh!

T: Ynis

Vierailija
2/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas pistäydyn ja yritän nyt tosissaan alottaa aktiivisemman osallistumisen pinoihin. Lukemassa käyn vaihtelevasti mutta kirjotus vaan jää... Oon kuitenkin aika ulkona teidän aktiivisten jutuista (koitan kovasti niitä opiskella =)) joten älkää ihmetelkö tai pahastuko jos en kaikkea heti ymmärrä tai kirjotan jotain ihan outoa...

Nimimerkitkin voi " alkuun" kirjottautua =) ihan pieleen...

SaanaMaria: Kirjottelit eilen tosta body-paita -jutusta. Mulla ei ole kokemusta asiasta eikä vielä päiväkodistakaan, tuli vaan mieleen et oliskohan syynä pottailu. Eiks ne pk:ssa pottaile moneenkertaan päivässä ja onhan se helpompi vetästä housut kinttuun kun ei tarvi bodya availla... oliskohan tää syy? Itsekkin tykkään laittaa bodyn varsinkin ulos mentäessä niin ei nouse " paita korviin" . Tiedä näistä sitten...luulis et ne olis jonkun syynkin kertoneet.

Monilla tuntuu olevan oksennukset, ripulit ja kaikenlaiset pöpöpahaset päällä. Täällä niistä jo noin viikko sitten selvittiin, koko perhe oksennettiin ja ripuloitiin vaihtelevalla menestyksellä. Itse alotin oksentamalla läpi yön ja seuraavan päivän koitin kalastella tyttöjen oksuja kuumeen kourissa, se tuntu ihan maailmaloppu meiningiltä. Onneksi tää pahin vaihe kesti vaan päivän, taidettiin päästä aika helpolla. Toki ripulia ja oksennuksia tuli vielä mutta huomattavasti hallittavammin ja siinä vaiheessa mullakin oli kuume poissa ja veto taas paremmin päällä.

Sitä rumbaa ei kyllä kenellekkään soisi, sen vaan harmittavan moni joutuu läpi viemään!

Ynis kyseli nukkumaanmenoajoista. Kotiäitinä elelen vielä ens vuoden alkuun ja nukkumaan menen heti kun vaan pikkusempikin (6kk) on saatu syötettyä tajuttomaksi eli heti yheksän jälkeen. Pikkuneiti herääkin sitten seittemän aikaan ja isompi keheksalta. Yöllä heräillään vaihtelevia kertoja, viime yönä ei kertaakaan =), tavallisesti kerran-pari.

Eilen katoin kyllä Täydelliset Naiset joten nukkumaan vasta kympin jälkeen.

Mikähän noitten Kotkan lintujen kuolinsyyksi selviää?

Jekkuli ja tytöt 6kk ja 1v5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ensimmäinen " harjoittelupäivä" töissä. Menen kokoukseen, joten ihan kunnon harjoittelulla alkaa. Suhtaudun negatiivisluonteisesti kokouksiin. Usein niissä on kaksi tuntia tyhjän puhumista. Asennevamma?

Illalla menin nukkumaan kymmeneltä, joka oli tälle muorille liian paljon. Väsyttää. Olen todella, Ynksy, mennyt nukkumaan yhdeksältä. Eipä ole seitsemältä nousu väsyttänyt, mutta ei myöskään ole elämää ilman lasten läsnäoloa.

Hohhoijjaa, pitää kai mennä valmentautumaan töihinmenoon. Aavikselle piti jo ajat sitten sanoa vanhalla ja väpäjävällä äänellä, että työtilaisuudet ovat vain yhdellä tapaa ainutlaatuisia, juuri sitä työtä siinä tilanteessa tarjotaan kerran. Muuten olen ollut pitkän elämäni kuluessa huomaavinani, että uusia, parempia tai erilaisia tilaisuuksia tulee juuri silloin, kun niitä tarvitaan, tai ainakin sellaisen tilanteen lähiaikana. Ugh, olen puhunut.

Kukkuu

Vierailija
4/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEinasin kirjotella mut typy vetää hapankorpua kaappista,ni ehkäpuurolle ensin ;-)

jatu

Vierailija
5/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkasta -22. onneksi ei tartte ulos mennä. huomenna poitsulla neuvola lääkäri tarkastus 1.5v...

Vierailija
6/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi väsynyt työläinen. Nukuin vähän väliä havahtuen. Alkaa niin jännittää ja surettaakin tuo typyn hoitoon vieminen. Vaikka lasku ei voisi juurikaan pehmeämpi olla: kotihoitoon tutulle ja vain osa-aikaisesti JA väliaikaisesti (kesän typy on kotona miehen kanssa). Mutta silti vaan jännittää. Silloin itketti, kun kesällä menin ekan kerran töihin typyn syntymän jälkeen. Ja kokopäivätöihin ryhtyminenkin itketti. Ja nyt taas. Näitä pienen tytön elämän isoja askeleita, jotka kuitenkin tuntuvat olevan äidille paljon vaikeampia?

Niin, Ynis, nythän herään aamuisin n. 6:15, nukkumaan menen 22. Jos saan 8 h nukuttua jotenkuten, jaksan ihan hyvin. Typyhän herättää edelleen kerran-pari yössä. Aikaisemmin oon porskuttanut 7 h unillakin, pärjään niillä jos ne saa heräämättä nukuttua. Hoidon alkaessa herään luultavasti samaan aikaan kuin nytkin. Oon tiivistänyt työtahtiani niin, että meen vasta yhdeksään. Tietää tiukkoja, mutta vähän lyhyempiä päiviä. Aamulenkki Tapiolasta hoitopaikkaan Laurinlahteen ja siitä Espoon keskiosiin vie vajaan tunnin, jos pitäisi olla 8:00 töissä niin kotoa lähtö ois klo 7. Vaikka se taitaa olla ihan tavallista monissa perheissä? Miehellä on työt 8-16 joten minä hoidan nuo kuskaamiset.

Näitä lukiessaan Aavis on varmaankin entistä tyytyväisempi päätöksestään pysyä kotona :)

Saamuskan sairastuvassa oli nähty jo kiinteää tulostusta, hienoa. Mitenkäs muilla mahatautisilla ja flunssaisilla?

Kukkuulle tsemppiä töitten alkuun!

Anopeista - oliko se viisas Aavis, joka aikoinaan totesi, ettei ehkä kannata käyttää kovin paljon energiaa heistä murehtimiseen? Se oli ainakin minulle hyvä ja tarpeellinen neuvo. Omassani riittäisi murehtimista ihan täyspäivätyöksi asti ;)

Mimmulille on pitänyt sanomani, että teidän rakennusprojekti se on edennyt sivusta seuraten yhtä vauhdikkaasti kuin muilla masu-asukkien kasvattelu. Varmaan ihanaa päästä uuteen kotiin! Itse suunnittelen lähinnä uusia verhoja keittiöön kevätauringon inspiroimana.

Nyt pitää jatkaa töitä.

- tea -

Vierailija
7/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAmu alkaa klo 05.30.Pikkumies kiehnaa ja potkii kainalossa ja minä toivon että nukahtaisi vielä.Sillä seurauksella etten uskalla liikahtaakkaan ja nyt niska jumissa.

Kukkamullat aamun aikana olen lattialta korjannut kahdesti ja laskuja maksaessani tuli pikkuinen wc-harjan kanssa olohuoneen lattiaa pesemään.Ja kun puhun puhelimessa mieheni kanssa tulee pikku mies jälleen wc-harjan kanssa,tällä kertaa kakkaisen sellaisen kanssa.Isoveli oli käynyt kakkalla ja jättänyt vetämättä sekä oven auki.Sillä seurauksella että pikkumies pesi KAKKALLA wc:n lattiat ja seinät....HUOH!!!!

Kuinka monta kertaa olen painottanut isoveljelle 4v että vessa on vedettävä??!!!!!

Nyt pää vasta särkeekin...

Niin ja ap kuuri on nyt pikkaisella päällä,keuhkotulehdus.

Mukavasti alkoi päivä,kello ei kaikkeen tohon mennessä ollut ees kymmentä,mitäköhän loppupäivä tuo tullessaan...

L+5

Vierailija
8/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on T-P? Taitaa olla reissun päällä...

Leanna, ai kamala millanen aamu teillä on ollu!!! Viiden kanssa varmaan sattuu ja tapahtuu potenssiin 5 ;-) No, ajattele positiivisesti:Ei sitten pessyt olohuoneen lattioita (plus mattoja) sillä kakkaselle wc-harjalla??? Ei varmaan auta asiaan mut yritys...

Meillä on varmaan myös antibioottikuuri isommalle edessä. En vaan tiedä millä ihmeellä se saadaan sitten annettua. Poitsulla on ihan uskomaton angsti lääkkeitä kohtaan. Kovassa kuumeessa otti (siis vajaa 5v) mielummin supon kuin vanukkaaseen sekoitetun murskatun pillerin tai imeskeltävän banaanin makuisen... Outo lapsi. Täytyy kysyä jos tuohon tautiin toimisi se rosafaliini vai mikä lie, mutta pistoksena annettava antibiootti...

Sassa varmaan selviää ilman lääkekuuria, yskä aika hyvällä mallilla jo. En tosiaan halua antibiootteja sotkemaan taas levällään olevaa ruokatilannetta.

Oon tässä taas miettiny et miks ei vois välillä olla helppoo? Miks heti elämä lyö vasten ku vähän meinaa helpotaa... Moni syysäippä varmaan tuntee saman. Ei oo reiluu! Saisko vähän helpotusta???? Vaikka sen taudittoman normaalielämän josta Lempo oli jo päässyt nauttimaan...

Kotona jo yli viikko. Huomenna siis eka Sassan 1,5v neuvolaan ja sit molempien lääkäriin. Poitsun yskä sen verran pahan kuulonen etten uskaltanu mennä edes omaan pihaan Sassan kanssa. Nyt Sassa jo nukkuu! AAH... Ja poitsu kattoo videoita. Eilen katto 4, tänään toka menossa... Ihan vastoin mun periaatteita mut tää on pakkotilanne, pakko saada oleen rauhassa aloillaan...

Nyt vaikka kahvin keittoon. Mitähän itelle keksis ruoaksi? Poitsu ei nimittäin syö oikeen mitään. Mut siinä ei oo mitään uutta :( Tahtoisin laskiaispullaa!!!!!! Dietti ihan pyllyllään, ei hermo kestä syömättömyyttä yhdistettynä kotona käkkimiseen :( No, kunhan ei tuu takas mitään, jatkan pudotusta sit ku elämä uomissaan...

Kerppu ja Sassa joka on huomenna 1,5v!!!!!! plus kipeä poitsu

Vierailija
9/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ähkynä, söin laskiaispullan jälkkäriksi :-/ Herkuton elämä ei oikein ota onnistuakseen!

Leanna, teilläpä ollut vauhdikas aamu! Huh!

Jatu, meille sopii torstai! Tullaanko me käymään? :-)

Kerppu, voi itku sairastelua! Toivottavasti Sassan ruokavalio taas alkaa kasvamaan.

Jekkuli, kivaa jos ehdit useammin! :-)

Tealle tsemppiä! Eiköhän kaikki meni ihan hienosti, on niin pehmeä laskukin hoitoon!

Mulla lyö päässä niin tyhjää, että poistun paikalta. Illalla jumppa..ei yhtään huvita tällä hetkellä.. Palailen myöhemmin, ainakin lueskelemaan!

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
10/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti vaivaa edelleen, Typy touhuaa kyllä normaaliin malliin eikä kuumetta ole, joten jotain hyvääkin... Meillä pyörinyt muumeja 2 osaa, koska Typyn muita suosikkitouhuja tällä hetkellä on tanssiminen keittiönpöydällä ja se jokapäiväinen tavaroiden vetäminen kaapista ja yltympäriinsä levitteleminen. Tietsikkaan en voi edes koskea, sillä Typy on samantien nyppimässä kirjaimia näppäimistöstä ja virtanappulan kimpussa.

Miten tuollainen pieni voi olla niin täynnä energiaa??? Ehkä tuo ulkoilun väliin jääminen aiheuttaa täystuhoa........

Voi Leanna, hurja aamu ollut teilläkin.

Onneksi ainakin Samarinin poitsu alkaa olla kuosissa!

Aavikselle kannustusta päätöksenteosta! Tärkeintä on, että tekee niin kuin hyvältä tuntuu sekä päässä että sydämessä. Motikkakin on pieni vain kerran. Kyllä sinä ehdit niitä töitä vielä paiskimaan siellä Työpaikassa.

Työasiat ovat olleet mielessä, sillä eilen törmäsin taas erääseen työkaveriin. Meen kai kesäkuun alussa kolmeksi - viideksi päiväksi töihin ja sitten kesäloman jälkeen pitäisi aloittaa täynnä energiaa.

Kaikista mieluiten tekisin lyhyttä päivää, mutta ei tuossa nykyisessä puljussa tule onnistumaan. Kyllä, mua pelottaa jo nyt aamuheräämiset. Tosin tuon vajaan parin viikon yh-aikana menin useimmiten nukkumaan 21 - 22 välillä, joten ei se ihan mahdotonta ole...

Mitäs entinen yökukkujamme Tuttis tähän sanoisi?

Olisi kai aika keittää kahvit, ensimmäiset tänään. Päivän juomasaldo on Finrexiniä, teetä, mustaviinimarjamehua ja vettä.

Taidankin olla ainoa, joka raskausaikana voi huonosti teestä ja teenhajusta, mutta kahvi ei tuntunut missään :-)

Keilin

Vierailija
11/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä söin eilen 2laskiaspullaa...Pakko ostaa aina et jos poikaki syö,ei syöny ni mun piti :-/

Aamulla en enää ehntiny ennen muskaria tänne..Typy halus sylitellä..joi maidon sylissä ja halaili.Sillon tuntu et on niiiiiiin ihana olla kotona..sit ku taas kielti ja kielti samoja juttuja tuntu et voishan tän joku muuki tehä!Ei kuitenkaa ihan samoja tuhoja tullu ku Leannan poppoolla ;-/

Ei ole aikoihin ollu näin pahat menkat,yököttää ja mä olen suorastaan v:mäinen!!!!!Mies ei alkanu eilen tappelee vaikka kuin olin kamala!!!Ajatukset on nyt sitärataa et ei ihme et avioerot on yleisiä kun tuokaa ei yli 10vuodessa ole oppinu yhtää mitää!!!!SAmoista asioista saa jauhaa....Eli Ynis tääl kamu ikuinen PMS kerhoon!

Ja ynis Kiitos ohjeesta..on varmasti hyvää :-)

Enkeli:Kiva,tulkaa to :-) puol11-11 ???

Kerppu:Tsemppiä ja paranemista!Saa mennä videoita vaik kuin jos se YHTÄÄ tilannetta helpottaa!!

Tealle tsempit uuteen vaiheeseen!

Poika meni eilen tarhaa ylivkon loman jälkee.Siellä on kuumetta,oksutautia ja syyhyä!Yäk ja kauhistus ku luin siitä syyhystä ja mitä hoitaja kerto...Lääkekin on apteekeista nyt loppu!En ole siihen ennen törmänny...täit ja kihomadot on vältetty mut tää vaikuttaa pahemmalta!

Jumppa ilta :-) Mä oon ihan innoissani!

Jos jotain taas yrittäs järkkäillä...keväällä iskee tarve saada siisteyttä!

jatu

Vierailija
12/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikuinen kukkuja...Nyt menee aina ylipuolen yön..vaik yritän et 12oltava sängys.Herästys kuitenki siin 7-puol8.Olen aina vähä väsyny..varsinki jos lapset herättää viel monta kertaa!

En mä työaikaankaa kovin aikasin menny...yritin 22-23...Ja aina väsytti!

jatu

Vierailija
13/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, mutta niin täpinöissä, ettei tule ajattelusta mitään. Kuulin eilen hyviä uutisia työn suhteen ja nyt sitten sulattenen asiaa. En siis ole edelleenkään menossa koko päivätöihin, mutta kivaa työtä on silti tiedossa.

Laskiaispullasaldo: 1 kpl ja monesta olen kieltäytynyt. Ei tosin ole ollut vaikeaa, koska eivät ole mun ykkösherkku. Mutta energiaa niissä on tosi reilusti, Jatu ;)

Leivoin tänään kyllä pullaa välipalalle. Ajatelkaan sain leivottua lounaan jälkeen, kun lapset leikkivät kivasti keskenään.

Kyllä elämä on ihanaa :)

Antee, vaan omaa napaa, mutten voi muuta :)

Pilette :)

Vierailija
14/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni oli käynyt odotuspuolella helmisten pinossa onnittelemassa, Kiitos!

Aikä härdelliä tämä on kahden kanssa kyllä, meilläkin tuota vatsatautia on ollut, eka mulla, sitten miehellä ja Riikolla, sillä on kestänyt vesiripulia jo viikon...

Pelottaa jo miten sitä pärjään kun miehen isyysloma loppuu ja pitää jäädä kahden kanssa yksin. Imetys taas takkuaa samoin kuin Riikonkin kanssa, mutta pullomaidolla tyttö onneksi nukkuu pitkiä unia. Olenkin päättänyt olla stressaamatta siitä tällä kertaa ja imetän sen minkä pystyn, samaan rumbaan kuin Riikon kanssa en enää lähde. Se helpotti vasta kun lakkasin yrittämästä. Muistikuvia siitä ei juuri ole, muuta kuin että oli painajaista.

Mutta nyt hetken aikaa molemmat nukkuu, jos hetken itse rauhoittuisi ja lukisi vaikka lehteä..

t. Tuuliina, Riiko ja tyttö 1vko 4pv

Vierailija
15/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yniksen ohje kuulostaa tosi hyvältä. S-ryhmän lehdessä oli myös broilerpiirakka, joka vähän kevyempi ja helpompi. Laitan sen tähän kilpailijaksi :)

Broilerpiiras (4-6 ann.)

1 pkt valmista (ruis)piirakkataikinaa

täyte:

300g kypsää broileria

1/2 paprika

2 ananasrengasta

200g (sinihome)tuorejuustoa

2 kananmunaa

Pohjan päälle broisku, paprika ja ananas ja munat sotketaan tuorejuuston sekaan ja laitetaan päälle. Paistetaan 200 asteessa 30 min

Ananakset voi jättää pois ja laittaa koko paprikan. Tuorejuustoista voi valita, mikä miellyttää.

Vierailija
16/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissuliveit töistä!!

Pikaisesti laitan tervehdyksen ennekuin lähden tästä kotia päin ajeleen.

Meillä nukuttu kohta viikko ilman yömaitoa ja illalla nukahdetaan ilman pulloa, jihuu!!!!

Meni todella helposti tämä projekti kuin mitä luultiin, verrattuna kesän unikouluihin ja imetyksen lopetukseen. kai lapsi oli sittan valmiimpi, taikka ei ollut mahavaivoja tai muuta häikkää häiritsemässä. korvatulpatkin varattiin, vaan ei ollut käyttöä : ). pari ekaa iltaa itkeskeli, mutta ei mitenkään mahdottomasti, keihnäs lähinnä sängyssä silmäs kiinni. ja parina eka yönä valvoskeltiin tunti -pari,mutta viimeöinä on rauhoittunut taputteluihin. Olen todellä ylpeä itsestäni : ) hyvä minä, ja onhan mieskin ollut mukana tässä rojektissa. ja ruokahalut kuten Lempo sinäkin kerroit ovat vatsataudin jälkeen olleet ällistyttävät!!!! todella tälle meidän poikaselle joka on aikasemmin syönyt kuin varpunen. olen toooosi iloinen tilanteesta. ja muutenkin huimaa kehistystä on tapahtunut monella muullakin saralla, koko ajan tuntuu että poika ymmärtää puhetta enempi, vaikka sanoja on vain ne kaksi, isi ja äiti : ) palloa hauskasti heittää olan yli paremmalla tyylillä kuin äitinsä ja tänään mun töihin lähtiessä jäi iloisesti vilkuttaan isänsä syliin, kun joku aika sitten yhtä huutoa.....

tallinnaaan mieli tekis, mutta meillä on koko tuokokuu muuttokiireitä. onkos päivämäärää lyöty sen suhteen jo varmana lukkoon?

Tealle tsemppiä Typyn hoidon aloitukseen, kyllä se taitaa äidille olla aina yhtä kamalaa.mutta todella pehmeä aloitushan teillä tulee olemaan. Aavikselle kanssa onnittelut kun sait pähkäiltyä oikean ratkaisun teidän perheellle.

Mitäs LIlalle kuuluu??

no nyt kohti kotia!

tiivii ja vilho

Vierailija
17/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kahvia tarjolla.

Kiva Tuuliina, että kävit moikkaamassa. Jaksua arkeen!

Jokohan Lila pääset ennen viikonloppua synnärille :-) ? Jänskättää jo sun puolesta.

Pönksyn ja Vilhon ruokahalu kuulostaa mainiolta. Koitan olla stressaamatta, mutta kurjalta tuntuu, kun ruuat saa kerätä pöydältä ja pöydän alta ja Typyn sisuksiin uppoaa vain hitunen., mutta eipä tuo mitenkään nälkiintyneen näköinen ole.

Pile: Meillä parhaillaan uunissa samaisesta lehdykästä broilerimureke.

Keilin

Vierailija
18/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkiinkö, kerkiinkö ennenkuin päätyö herää?! Heräsi jo kerran, mutta on raukka jotenkin niin poikki, että meni saman tien takaisin. Liikkis. Masu on silläkin sekaisin, tiedä siten mistä moinen, mutta kiukkua ymmärrettävästi aiheuttaa. Voi olla vähän tällaista ylimenovaihetta uuden rytmin aikaansaamana, siis tuo väsy. Muutoin tykkään kun herätään aikaisin, vaikka hiukan menetin omaa aikaa aamulla. Jotenkin koko päivä tuntuu ryhdikkäämmälle, vaikka ei ennenkään nukuttu kahdeksaa puoliyhdeksää pidempään. Itse välillä heräsin aiemmin opiskelemaan. Nyt herätään 06.30-07 ja usein keritään miehen kanssa aamupalapöytään, siitä aloituksesta tulee koko perheelle hyvä mieli:)

Kiitos Onskuista! Jotenkin sain lisäenergiaa kotioloihin, kun piti päättää, että tätäkö se on. Muuten tykkään, mutta välillä aikuista seuraa olen vailla. Jotenkin nuo mun äitiystävät on niin " perässä vedettäviä" (anteeksi), mutta aina saa itse ehdottaa ja tuntuu, että muut jo katsoo pitkään, että taasko sä pyydät kylään:D Voi kun Lila olisit lähempänä!

Tiivii, kiva kun kävit ja onnittelut öistä! Olette sen ehdottomasti ansainneet:)

Tea, toivon mukaan kaikki menee hyvin ja ihanteellinen kuviohan teillä kuitenkin on. Sopeutumista kaikin puolin!

Ayap, millainen on ollut Pyörskyn kakka? Olen odotellut tiedon murusia.

Minä jätän laskiaispullat väliin, kerrankin herkku mikä ei mulle kelpaa, pienenä oksensin niitä kerran kunnolla, joten on mun mielikuvissa ällötys pahimmasta päästä. Mies taas tykkää, mut en leiponut vaan laiska ostin kaupasta. Oikeesti en tehnyt siksi, että en sitten itse puputtaisi muuten pullaa. Se on vähän kurjaa tää laihdutus, kun tykkäisi leipoa.

Pitää muuten mainostaa (vaikkei kukaan ole kysynytkään), että ajan ja mahdollisuuksien puutteessa voi liikuntaa harrastaa kotonakin. Minä olen tykästynyt Katri Mannisen/Eija Holmalan Tehokiinteytys kirjassa oleviin kotona tehtäviin lihaskuntojumppiin. Tarvii vaan jumppapallon ja vapaita painoja, eivätkä maksa paljon. On tehokasta, tietty pitää sitten olla rehellinen itselleen ja laittaa tarpeeksi painoja. Muutoin en ole moista tehokiintetystä harkinnut (hyvää kyllä tekisi), mutta jumppaohjeet on hyviä. Välillä olen tehnyt Motinkin kanssa ja käyttänyt häntä painona, käkätys on taattu.

Aavis ja Motti-pieni taistelijakarhu (kuten isi nimittää tuota pientä suloista) 1v5kk(tasan)

Vierailija
19/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti tuo Typyn pöydällä tanssiminen, täällä olisi siihen hommaan partneri! Kokeiltiin viikonloppuna kuukausien jälkeen pitää tuoleja ylhäällä. Jaksettiin ehkä kymmenen minuuttia, jonka aikana MOtti oli koko ajan pöydällä ja koko ajan tanssi hirmuisesti nauraen. Olihan se suloista juu, mutta en vaan jaksanut. Keittiö siis kansoitetaan edelleen kaadetuista tuoleista!

Vierailija
20/29 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivii, taitaa olla 20.5, eli just toukokuussa. On jäänyt oikeastaan ainoaksi vaihtoehdoksi.

T: Ynis