Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otsonoitu oliiviöljy, löytyykö täältä käyttäjiä?

Vierailija
12.07.2016 |

Ostin sitä näppyläongelmiin, vaikka skeptinen tuotteen suhteen olenkin. Mikään ei voi enää auttaa tällästä vanhaa ihoa. No, kaverin lapselle siitä oli apua, joten ostin kokeeksi.
Raportoin sitten myöhemmin.
Ai niin, Suvi Tiilikaisella tuote auttoi muutamassa päivässä..

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä haisee muuten aivan järkyttävän pahalle.

Vierailija
2/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin ostamaan sitä vahvaa versiota (liian vahvaa kasvoille). Sopii kulemma kuiville jalkapohjille. Haju on niin oksettava, etten todellakaan pysty käyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt pari viikkoa ja vielä en lopullista tuomiota voi antaa. Mutta ehdottomasti jotain parannusta ihon kunnossa on tapahtunut. Mulla on siis pintakuivuutta ja hilseilyä, laajentuneita ihohuokosia ja näppyjä. Eli hyvältä vaikuttaa ainakin näin alkuun...

Vierailija
4/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokeillut akneen taipuvaiselle iholleni kaikkea, myös tätä otsonoitua oliiviöljyä. Mikään ei vaan auta. Ehkä e-pillerit, antibiootit tai joku kovempi kuuri on ainoa ratkaisu.

Vierailija
5/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsoni muodostuu hapesta. Ja happi saa rasvat härskiintymään. Tämä siis ensimmäinen ajatus koko asiasta

Vierailija
6/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa hintaluokassa nuo tuotteet on? Life mainosti paperiversiossaan niitä mutta hintaa ei mainittu.

Vierailija
7/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän taas langeta lupauksiin? Innoissani ostin etanavoidetta ja bio-oiliakin eikä niistä ollut mihinkään.

Vierailija
8/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, 90 maksoi.

Ostin vahvaa ja normaalia. Saman hintaisia, vahvaa vähemmän.

Vierailija
9/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota voi ostaa? Onko siinä jotenkin erilainen koostumus kuin jossain perus oliiviöljyssä? :D

Vierailija
10/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin vahvaa versiota kynsisieneen. Olin todella skeptinen, mutta sepäs toimikin ja sieni katosi! Tätä ennen olin kokeillut ties mitkä apteekin tuotteet läpi...

Pahan hajuista on kyllä.

Vierailija
11/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lifestä ostin. Voi tilata myös netistä, Googlaamalla löytyy.

Otsonointi muuttaa koostumusta jotenkin antibakteeriseksi. En osaa sanoa tarkemmin.

Vierailija
12/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. 13- vuotiaallekin laitettiin ainetta eilen ja aivan käsittämättömästi on jo nähtävissä ihon kunnon kohentumista! Etenkin otsassa. Poika huomasi muutoksen itsekin ja sai motivaatiota käyttää ainetta.

Itselläni en vielä ole huomannut mitään muutosta. Mulla on leuan alueella isoja näppylöitä.

Eli nuori iho reagoi käsittämättömällä tavalla tohon aivan törkeen pahan hajuiseen aineeseen.

Suosittelen kyllä jo nyt ainakin teinien näppyläongelmiin. Kovasti toivon apua itsellenikin.

Vierailija
13/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi päivässä auttaa? Epäilen kyllä.

Vierailija
14/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse ja kokeiltiin eilen teinille, häneltä hävisi yön aikana monta näppyä eli jatkossakin käytetään.

Omat kokemukset myös erittäin hyviä.

Vierailija
15/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsoni on myrkyllistä, joten en suosittele. Se vähintäänkin vahingoittaa ihoa ja sen hajunkin henkeen vetäminen on vaarallista.

Vierailija
16/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on otsonoitu pellavansiemenöljy käytössä, vahvuus normaali. Kuulemma oliiviöljyä miellyttävämpi haju, vaikka totuttelun sekin vaatii.

Minulla on poskissa lievää hormonaalista aknea, johon öljy on kuin onkin auttanut! Ongelma ei ole poistunut kokonaan, koska hormonit, mutta jos esimerkiksi sorrun räpläämään jotain näppyä niin parantuminen on nopeampaa öljyn ansioista. Sivelen aina poskeni sillä yön ajaksi (kannattaa suojata tyyny pyyhkeellä, jonka voi vaihtaa vaikka viikon välein.) ja iho on kyllä parempi kuin ennen öljyn käyttöä. 

Vierailija
17/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä siis ihon pinnassa sellaisia pieniä näppylöitä, vai voiko tämä auttaa myös syvemmällä ihon alla syntyviin paise-tyyppisiin aknepesäkkeisiin? Olen kärsinyt noista koko ikäni ja nyt kärsin jo rypyistä, mutta edelleen saan noita hormonipaiseita. Kamalan näköistä kun teinien ja mummojen iho-ongelmat päällä yhtä aikaa.. :/

Vierailija
18/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
19/42 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

White Swan /Miika Sallinen

Vierailija
20/42 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on käytössä kynsisieneen. Mahtava kuulla että jollakulla on tehonnu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän