Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

opamox kielen alle

m-96
12.07.2016 |

Itse olen liuottanut kielen alle noi opamoxit ja ainaki tuntuu että alkaa vaikuttaa nopeammin. Alkaa noin 15 min pääst vaikuttaa. Jotkut bentsot esim risolid on vaan niin saatanan pahan makusta mut opamoxit ei juuri maistu miltään. Reseptil ihan syön enkä mihinkää viihteilyy niitä käytä vaan ahdistukseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita persiiseen

Vierailija
2/10 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli sulla noin niinkun pointtina aloituksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös siten vaikuttaa aika nopeasti, että pureskelet ihan jauhoksi ja nielaiset, ei siinäkään varttia kauempaa mene, kun alkaa ahdistus helpottamaan.

Vierailija
4/10 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pureskelen ja sit liotan kielen alla. Tehoaa nopeammin. Mut luulen et vaikutusaika näin hieman lyhyempi? Itse käytän harvoin tarvittaessa paniikkikohtauksen taltuttamiseen.

Vierailija
5/10 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pureskelen ja sit liotan kielen alla. Tehoaa nopeammin. Mut luulen et vaikutusaika näin hieman lyhyempi? Itse käytän harvoin tarvittaessa paniikkikohtauksen taltuttamiseen.

Joo mulla ei oiken paniikkikohtauksiin auta tai saa aika paljon noit 15mg ottaa et siihen auttaa. Ahdistusta toki vähän lievittää. Harmi ku lääkäreist ei saa noit kunnon bentsoi kuten xanoreita.

Ap

Vierailija
6/10 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ERITTÄIN VAIKEA paniikkihäiriö ja yleinen ahdistuneisuushäiriö. Nuorempana olin varma että minulla on sydämmessä vikaa tai jokin muu vakava sairaus. Nyt melkein 20-v myöhemmin saan edelleen erittäin pahoja kohtauksia, lähes mahdoton selittää niitä. Onneksi minulla on hyvä hoitosuhde (yksityiseen) lääkäriin ja saan isoja annoksia xanor, xanor depot, nitrasepaami, tenox + beetasalpaajat jne. Joku muu voisi olla aika kujalla noista mutta minulla ne auttavat elämään edes jonkinlaista elämää. Kielen alla bentsot auttaa vähän nopeammin mutta esim. opamox on niin heikko etten edes lapsena saanut siitä apua. Tiedän että nämä ovat "huumelääkkeitä" (jos uskot niin, niin sinulla on huonoja huumeita).  :D mutta ilman ei elämästä tulisi edes tätä. Itse olen käynyt läpi oikeastaan kaiken asiaan liittyvän, meditaatiot, terapiat, ssri.t, heikommat bentsot, + random lääkkeet mitkä muka, ehkä saattaa auttaa, mutta eivät koskaan auta näihin vaivoihin hyvänä esim. migreenilääkkeet, snri.t, maoit. 

Onhan tämä perseestä ja sääliksi käy ihmisiä joilla nämä sairaudet ovat erittäin vaikeita. Eikä pelkästään siksi että julkiselta et saa apua. Vaan myös koska ystävät ja läheiset eivät todellakaan tule koskaan ymmärtämään millaista sontaa tämä on. 

PS. Jos bentsoista tulisi "olen pumpulissa olo" niin ymmärtäisin nistien niillä nisteilyn...

Vierailija
7/10 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi auttaa paniikkikohtauksiin.

Vierailija
8/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäs auttaa mua rakentaan mäkiautoo

Vierailija
9/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä xanoreita kirjotetaan jos niille on tarve ;) 

Vierailija
10/10 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsoilla "nisteily" on käytännössä joko sekakäyttöä, stimulanttilaskujen korjaamista tai lääkekäyttöä (usein ilman diagnoosia).