Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen teini, hermot menee

Vierailija
12.07.2016 |

Teini on meillä lomalla, ollaan nyt kahdestaan kotona kun mies on työmatkalla. Teini vaan makaa puhelin kädessä joko sängyssä tai sohvalla, edes viikonloppuna ei voinut mennä ulos makaamaan. Likaiset astiat jää pitkin taloa, ruuat jää pöytään pilaantumaan. Pyyntöihin ja kehotukseen teini vaan mutisee, ja käskyihin hän vain tuhahtaa ettei minua tarvitse totella. Siitä kyllä valitetaan, etten kanna kotiin jotain tiettyä ruokaa. Itsepä jätti maitopurkin koko päiväksi pöytään pilaantumaan, leivän kuivumaan ym.

Ei vaan jaksa enää. Jos mies ei saa kakaraansa kuriin, niin keksikööt vanhemmat jonkun muun majoituspaikan. Minä EN enää siedä tätä jatkossa.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaan kasvatuksen helmi? Ainakin itse osasin teininä(kin) korjata jälkeni eikä ole edes mikään suuri saavutus. Kuuluu normaaleihin käytöstapoihin.

Vierailija
2/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rutiset täällä, mitä se auttaa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sisällä makaaminen on ongelma? Muuten kyllä ymmärrän ketutuksen, mutta tuo jäi häiritsemään

Vierailija
4/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voit pakata tavarasi ja lähteä.

Vierailija
5/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinille ei kannata rutista, miehelle ei juuri nyt voi, ystäville ei viitsi. Kun rutisuttaa, ei jää paljon vaihtoehtoja. 

Vierailija
6/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa 600. 

Vierailija
7/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestistä päätellen miehellä on kotona kaksi teiniä. Kasva aikuiseksi ensin itse ja vaadi sen jälkeen sitä muilta, tosin älä ennen aikojaan lapselta. Lainaa kirjastosta teini-ikää käsitteleviä opuksia ja pohdi, miten voisit omalta osaltasi toimia toisin. Ilmapiiri talossanne on selvästi tulehtunut ja pahennat sitä tuolla marttyyriasenteellasi. Ehkä sinun olisi viisainta mennä sinne ulos, eikä lapsen? Sääliksi käy sitä lasta.:(

Vierailija
8/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän mahdollistat syystä, että...?

Vierailija
9/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön teini äitinsä luokse kotiinsa kun mies itse ei ole jälkikasvuaan vahtimassa. Sinun tehtäväsi ei ole toisen rakkaudenhedelmää hoitaa.

Vierailija
10/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kodistani? Ei. Teini täältä ennemmin lähtee, ja tulee takaisin vasta kun isänsäkin on paikalla.

Vierailija
11/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinille ei kannata rutista, miehelle ei juuri nyt voi, ystäville ei viitsi. Kun rutisuttaa, ei jää paljon vaihtoehtoja. 

Soita äidille tai tee jako facebookiin.

Vierailija
12/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut tuohon? Sun ei tarvitse.

Outo järjestely, teini tulee isänsä luokse lomalle, kun isä on poissa.

Miehen on syytä keskustella lapsensa kanssa mm. siitä, tarvitseeko sinua totella, ja mitä siitä seuraa, jos ei tottele. Minä tuossa tilanteessa lopettaisin "palvelun" kokonaan. Jotain ruokaa ostaisin, ettei nälkään kuole.

Vierailija
13/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolmen teinin äiti ja kyllähän ne välillä hermoille käy. Mutta kun ne on omia niin rakkauden voimalla jaksaa. Ja kyllä ne välillä on myös aivan ihania :-)

Vierailija
14/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa maata sisällä, mutta ei sinun mitään täysihoitolaa tarvitse pyörittää. Jos haluaa jotain tiettyä ruokaa, niin tulee sitten kauppaan mukaan ja kokkaa itse. Ja muutenkin voisit laittaa sen kokkaamaan. Siivoa kaapista pois kaikki mitä voi napsia välipalaksi (leivät, murot, hedelmät jne.) ja tilalle ruuanlaittoaineksia (kananmunia, kanaa, lihaa, kasviksia). Teini osaa kyllä netistä etsiä jotain sopivia reseptejä.

Voit itse käydä ulkona syömässä, niin saat vähän hermolepoa.

Vierailija
15/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kodistani? Ei. Teini täältä ennemmin lähtee, ja tulee takaisin vasta kun isänsäkin on paikalla.

Aplodeja! Miksi hitossa teini on teillä, kun isä ei ole paikalla?

Vierailija
16/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle voi soittaa tai pakata omat kamansa ja muuttaa vittuun, jos uusperhe ei miellytä.

Vierailija
17/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan lapsen voi palauttaa vanhemmilleen, äidille tässä tapauksessa, kun isä on matkalla.

Vierailija
18/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tarkoitin, että lähtisit ihan pysyvästi. Jätät miehen ja teininsä siinä samalla.

Miksi ihmeessä teini on ylipäätään teille tuotu, kun mies on matkoilla? Vai onko teini kotonaan, josta sinä haluat hänet häätää?

Vierailija
19/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti asia on kyllä niin, että sinun pitää etsiä itsellesi joku toinen majoituspaikka, jos tuntuu ettei mitenkään suju. Ei sen teinin tarvitse kotoaan mihinkään muualle mennä, vaikka käyttäytyisikin vähän huonosti. Vai luuletko että ihmiset noin yleensäkin vaan lemppaa laiskoja teinejä pellolle, että menköön jonnekin muualle?

Vierailija
20/86 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viestistä päätellen miehellä on kotona kaksi teiniä. Kasva aikuiseksi ensin itse ja vaadi sen jälkeen sitä muilta, tosin älä ennen aikojaan lapselta. Lainaa kirjastosta teini-ikää käsitteleviä opuksia ja pohdi, miten voisit omalta osaltasi toimia toisin. Ilmapiiri talossanne on selvästi tulehtunut ja pahennat sitä tuolla marttyyriasenteellasi. Ehkä sinun olisi viisainta mennä sinne ulos, eikä lapsen? Sääliksi käy sitä lasta.:(

Minä käyn päivittäin töissä. Kun kotiin tullessani löydän keittiön pöydältä pilaantuneet aamupalatarvikkeet, ruuanjämät ja yöpaitaisen teinin venymässä sohvalla, en saisi ärsyyntyä? Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä