Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? (Ihastunut yksipuolisesti ja tämä estää deittailun)

Vierailija
12.07.2016 |

Olen ollut puolisen vuotta tilanteessa, jossa pidän yhtä ja samaa miestä aina vain niin ihmeellisenä ja ihastuttavana, että en voi käydä treffeillä muiden kanssa. Tämä mies katselee avoimesti muita naisia ja on siis jo kauan sitten sanonut minulle voivansa olla ystäväni, mutta ei enempää. Itsekin haluaisin olla hänen ystävänsä mieluummin kuin laittaa välit kokonaan poikki. Mutta miksi ihmeessä en pääse eteenpäin tästä tilanteesta? Aina kun pohdin profiilin tekemistä jollekin nettipalstalle, minulle tulee tunne että se kuitenkin jotenkin satuttaisi tätä miestä. Ilmeisesti tulkitsen hänen lämpimän suhtautumisensa minuun alitajuisesti kuitenkin romanttiseksi kiinnostukseksi, vaikka hän on suoraan sanonut ettei sellaista ole ja että minun kannattaisi tapailla muita.

Aikaisemmin ajattelin, että annan ihastuksen ensin rauhassa hiipua ja aloitan seuranhaun vasta sitten. Mutta nyt alkaa tuntua siltä, että tosiaan pitäisi alkaa tapailla muita, tai ihastus ei mene ohi ollenkaan vaan muuttuu jotenkin pakkomielteiseksi.

Neuvokaa, miten tällaisessa tilanteessa kannattaa toimia!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava mies. Roikottaa ja hyväksikäyttää sinua. Tietää kyllä varmasti että tuo tilanne satuttaa, mutta kunhan ottaa itsetuntoboostin koiranpentusilmillä tuijottavasta naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava mies. Roikottaa ja hyväksikäyttää sinua. Tietää kyllä varmasti että tuo tilanne satuttaa, mutta kunhan ottaa itsetuntoboostin koiranpentusilmillä tuijottavasta naisesta.

Ei nyt sentään. On minun vastuullani lopettaa tapailu, jos en halua sietää siitä seuraavaa vaikeuden tunnetta. Seksiä emme harrasta, tapailu on siis ihan kaveripohjalla, ja mies on huomaavainen ja ystävällinen minua kohtaan. Itse melkeinpä olen meistä enemmän se kylmä osapuoli, koska pidän tunteitani piilossa (juuri siksi ettei sattuisi liikaa).

Mutta siis miten eteenpäin tällaisesta tilanteesta? Onko mitään sellaisia keinoja, jotka eivät edellyttäisi erittäin hyvästä ystävyyssuhteesta (tai suhteesta, joka on ainakin kehittymässä sellaiseksi) luopumista? 

ap

Vierailija
4/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne edelleen päällä. :/

ap

Vierailija
5/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kyseisen miehen kanssa tekemisissä. Etsi mies, joka on sinusta romanttisesti kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi