Milloin olette viimeksi olleet ulkomailla?
Kommentit (35)
Olisinko joskus 2007 pyörähtänyt Ruotsin puolella, laskeutumatta maan kamaralle.
Yli vuosi sitten Sisiliassa. Täytyy keksiä joku muu maa jo koska oon ollut kolmen vuoden aikana neljä kertaa.
On siitä yli vuosi jo. Just katselin äkkilähtöjä ja pakettimatkoja huvikseni, mutta vähän liian kalliita mun makuun :D Ainut mihin pääsee edullisesti, on joku Turkki ja Kanaria. Taidan säästää rahat ensi talven reissua varten, jossa oon toivon mukaan 3kk.
Kelakorttityyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tälläkin hetkellä.
Miksi olet av:lla etkä nauttimassa lomastasi?
Olen Puolassa niin ei tunnu kauheasti lomalta😂😂
Missä päin?
Wołosaten alueella tällä hetkellä, huomenna Lubliniin, sitten Varsovaan ja sitten Gdynian/Gdańskin alueelle.
Mitä teet lomalla alle 100 asukkaan kaupungissa?
Neljä vuotta sitten kiertelin kaksi viikkoa eteläistä Ruotsia. Oli tosi kiva matka. Sain käyttää kouluruotsianikin, eikä kukaan hihitellyt. Skoonessa tosin oli pakko vaihtaa englantiin, koska en kertakaikkiaan ymmärtänyt sitä murretta.
Yhden päivän Ruotsissa v. 1994, (myös 1976 ja 1969. Pietarissa muutaman päivän v. 1992.)
Ellet sitten tarkoittanut sanontaa "ulkomailla Ullavassa, kaukomailla Kaustisella", niin molemmissa olin eilen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tälläkin hetkellä.
Miksi olet av:lla etkä nauttimassa lomastasi?
Olen Puolassa niin ei tunnu kauheasti lomalta😂😂
Missä päin?
Wołosaten alueella tällä hetkellä, huomenna Lubliniin, sitten Varsovaan ja sitten Gdynian/Gdańskin alueelle.
Mitä teet lomalla alle 100 asukkaan kaupungissa?
En ole lomalla vaan sukulaisten luona.
Olisiko ollut 2008. Lomamatkalla 2006.
Tallinnassa olen eli terkkuja ulkomailta.
Olen parhaillaankin :) (Asun ulkomailla.) Täältä viimeksi ollut lomalla maaliskuussa 2 viikkoa Kap Verdellä, loppuvuodesta 3 viikoksi Etelä-Afrikkaan "varsinaiselle" lomalle.
Yli puoli vuotta sitten, Puolassa. Viikon kuluttua seuraavan kerran.