Miksi ihmiset ottavat kaksi juomalasia ruokalassa?
Anteeksi, mutta en ole koskaan ymmärtänyt? Ja se, että tarivitaan enemmän juomaa, ei ole selitys. Sitä vettä tai muuta voi kuulkaa hakea myös lisää! Tiskiä ainakin kertyy, että hyvä SUOMI!
Kommentit (73)
No se juuri on selitys, että tarvitsen kaksi lasillista juotavaa. En näe järkeä ottaa liian vähän ja lähteä kesken kaiken hakemaan toista lasillista.
Miksi ihmiset kyselevät tällä palstalla niin helkkarin typeriä?
Kaksi todennäköistä syytä: haluaa kahta eri juomaa tai ei jaksa hakea lisää juotavaa.
Teettekö saman myös kotona? Eikä tämä ole tyhmä kysymys, vaan ihan aiheellinen. Miksi toimitte esim töissä tai ruokalassa täysin eri periaatteilla kuin kotona? Näinkö se maailma pelastuu ja tulee paremmaksi?
Ootko vähän tyhmä? Sen sijaan että ottaisi suoraan kaksi lasia, pitäisi välillä juosta hakemaan lisää siihen yhteen lasiin?
Otin kaksi lasia koska toiseen maitoa ja toiseen vettä..
Itse otan toiseen lasiin maitoa, toiseen vettä. En halua juoda maitoa lasista josta on juotu vettä, koska se maistuu hailakalle ja taas veden juominen maitolasista yhtä lailla mielestäni maistuu ällöttävälle, koska jäljellä on maitoa = maito + vesi sekoitus, hyi. Simple as fuck.
Koska ihmiset ovat laiskoja. Matkalla vesihanalle saattaa jopa menettää 0,5 kcal.
Teillä on kuulkaa joku sairaus, jos ette pysty syömään yhtä lounasta yhdellä lasillisella juomaa.
Itse otan kaksi koska en jaksa lähteä könyämään täydennystä sinne väkijoukkoon kun voin samalla kertaa ottaa tarvittavan määrän mukaan.
Aikuisen ihmisen ei pidä juoda maitoa. Kalsiumin saanti ei ole selitys miksi pitäisi.
Koska on kaikille viihtyisämpää mitä vähemmän ahtaassa ja ruuhkaisessa työmaaruokalassa ravataan turhaan eestaas. Samasta syystä otan kerralla kaiken ruuankin.
vau, typerin kysymys tai ainakin yksi typerimmistä :D vastaan silti. yleensä on vähän jano ja lasit ovat tosi pieniä. juon yleensä lasin vettä ihan ensimmäisenä. pitäisikö siis istua pöytään, juoda lasi ja mennä heti hakemaan muu juoma ruuhkan sekaan, joko jonottaa tai etuilla? lisäksi santsaaminen maksaa noissa paikoissa missä käyn, tuskin sitä hyvällä katsottaisiin, että kävisi lisää juotavaa (jos muuta kuin vettä) vaikka se eka lasi olisikin ollut vettä.
Kyllä minä haluan eri juomat juoda omista laseistaan.
Voi jumalauta että voi olla tyhmä ihminen-.-
kotona minulla on tavallisten lasien lisäksi litran tuoppeja, joita useimmiten tykkään käyttää, joten en ota kahta lasia kotona (joskaan en muuallakaan, mutta eipä ole käynyt mielessäkn ihmetellä jos muut ottavat)
Terveydenhuoltoalan ammattilainen kirjoitti:
Teillä on kuulkaa joku sairaus, jos ette pysty syömään yhtä lounasta yhdellä lasillisella juomaa.
Luulisi alan ammattimaisen ymmärtävän että pääsääntöisesti ihmiset juo liian vähän, ei liikaa.
Ja nämä samat kahden lasin ihmiset sitten mankuavat viinejä ruokakauppoihin. Ihan tiedoksi, että sitä viini VOI OSTAA ALKOSTA KERRALLA ENEMMÄN!
Logiikkanne?
Monesti ruokaloissa ja ravintoloissa on väkeä sen verran että on parempi olla juoksematta noutopöydillä jatkuvasti muiden tiellä. Kotona ihan eri asia.
On sulla murheet 😱.