Vauvan kamalat pusut
Hyökkäilee kohti ja pussaa suu ammollaan ympäri naamaa, silmät nenä jne, välillä puree. Apua!!
Kommentit (12)
Meillä 1-v pussailee niin, että puskee otsalla. Sattuu vähän nenään ja poskipäähän..
Jep, on se ällöö mutta eihän tolle vihanen voi olla<3
Ihana! :D Meillä vauva "pussaa" puremalla mua nenään. Yrittää tunkea kuolaiset kätensä myös mun suuhuni. Yritän lohduttautua ajattelemalla, että vauvan kuola on kuitenkin melko puhdasta.
Että mulla on ikävä noita aikoja. Omat on jo niin isoja
Meillä 1,5v pussaa suu auki kuola valuen ja sanoo öyyyyyyyybbbbbbä. Se on kuin kuolainen monni mut ihana.
Se on sitä vaihetta, kun pitää kulkea harso tai nessupaketti kädessä koko ajan, muuten on kädet ja naama ihan kuolassa. Purra en anna, mutta pussata kyllä. Jos puree, komennan ja lasken heti alas sylistä.
Yäkyäkyäk. Onneksi omani ovat jo isoja.
Mä olen juuri raskaana ja pelkään tuota kuola-aikaa jo nyt! Mulla on jonkinlainen "eritekammo", ja varsinkin kuola/sylki on ihan kamalaa. Miten mä selviän siitä :D
Mun 2v välillä nuolee mun naamaa. Se on jo melko ällöä :D Ja kun huomasi, että vähän kavahdan niin nyt tekee tahallaan ja nauraa päälle.
Haha, tuolla tavoin meillä esikoisenkin pussaili vauvana. Suu auki, kuola valuen :D