Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RUOTSINKIELENTAITOISET!

Vierailija
27.02.2006 |

AUTTAKAA!MITEN KIRJOITETAAN RUOTSIKISI:PARAS IKÄ SAADA LAPSI ON SILLOIN KUN MOLEMMAT VANHEMMAT TUNTEVAT OLEVANSA SIIHEN VALMIIT.JOSKUS LAPSEN TULO ON TIETYSTI YLLÄTYS, MUTTA USKON, ETTÄ ODOTUKSEN EDETESSÄ ASIAAN SOPEUTUU JA LAPSI TULEE OLEMAAN HYVIN RAKAS.TOIVON, ETTÄ MINUSTA TULISI YHTÄ HYVÄ ÄITI KUIN OMANIKIN ON.HALUAISIN PALJON LAPSIA JA TAITOA KASVATTAA HEIDÄT KUNNON KANSALAISIKSI.MEILLÄ LASTEN KANSSA KOTONA TULEE OLEMAAN SE, JOKA TIENAA VÄHEMMÄN.TOISIN SANOEN MINÄ.TALOUDELLISESTI EI OLE MUITA VAIHTOEHTOJA.sanatarkasti ei tarvitse olla, mutta niin että asia tulee selväksi.tää on nyt tositärkeää, joten viitsiskö joku auttaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AUTTAKAA!MITEN KIRJOITETAAN RUOTSIKISI:PARAS IKÄ SAADA LAPSI ON SILLOIN KUN MOLEMMAT VANHEMMAT TUNTEVAT OLEVANSA SIIHEN VALMIIT.JOSKUS LAPSEN TULO ON TIETYSTI YLLÄTYS, MUTTA USKON, ETTÄ ODOTUKSEN EDETESSÄ ASIAAN SOPEUTUU JA LAPSI TULEE OLEMAAN HYVIN RAKAS.TOIVON, ETTÄ MINUSTA TULISI YHTÄ HYVÄ ÄITI KUIN OMANIKIN ON.HALUAISIN PALJON LAPSIA JA TAITOA KASVATTAA HEIDÄT KUNNON KANSALAISIKSI.MEILLÄ LASTEN KANSSA KOTONA TULEE OLEMAAN SE, JOKA TIENAA VÄHEMMÄN.TOISIN SANOEN MINÄ.TALOUDELLISESTI EI OLE MUITA VAIHTOEHTOJA.

Det är bästa tid att ha barn när båda föräldrar känner sig färdiga för det.

Naturligtvis kan barns födelse vara någongång en överraskning men jag tror att man finner sig till rätta under vänttiden och barnet ska bli mycket älskat.

Jag hoppas att jag blir lika bra mamma som min egen mamma. Jag skulle ha många barn och kunna fostra de väluppfostrade och duktiga människor.

Jag ska bli hemmamma eftersom jag inte tjänar så mycket pengar än min man.

Vi har inga andra ekonomiska möjligheter.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi