Joko teidän lapset pelaa Pokemon Go-peliä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei pelaa, on liian pieni. Minä pelaan.
N25
Joo, pitkin laittaa, että tai pelaatko kenties itse?
Onko peli toiminut hyvin?
Kun sais sen puhelimeen! Juuri sain neuvon mistä löydän ohjeet, mutta en ole vielä ehtinyt tutkia.
Ja siis itselle, ei lapselle.
Minä pelaan! mieheni kanssa :D T: N24 ja M27
Toimii päivällä hyvin, illalla/yöllä ei ollenkaan. Silloin on päivä toisella puolella maapalloa ja serverit ihan tukossa kun siellä kaikki metsästävät pokemoneja. :D
Olkaa sitten varovaisia, sen kanssa on tapahtunut onntettomuuksia kun on ollut nenä kännyssä ja kompastuttu tai törmätty johonkin. Löysipä eräs pelaaja jopa ruumiin... (http://www.telegraph.co.uk/news/2016/07/09/teen-playing-pokmon-go-stumb… uutinen äsken googlattu, tuosta uutisoitiiin IS eilen tai toissapäivänä)
Vierailija kirjoitti:
Toimii päivällä hyvin, illalla/yöllä ei ollenkaan. Silloin on päivä toisella puolella maapalloa ja serverit ihan tukossa kun siellä kaikki metsästävät pokemoneja. :D
Teini totesi saman viime yönä.
Vierailija kirjoitti:
Millanen se on?
Puhelimen kanssa etsitään ympäristöstä virtuaali'Pokemoneja. Esim. eilen lapsi löysi Pokemonin meidän talon vierestä leikkipuistosta.
Te jotka olette sen hankkineet, toimiko puhelimeen lataaminen hyvin? Minulla on iPhone, onko sillä jotain vaikutusta?
Vierailija kirjoitti:
Saako sen jo ladattua suomessa?
Ei vielä aitoa versiota, mutta ilmeisesti kopioversio tuosta on jo ladattavissa ja käsittääkseni aidonkin sai ladattua jonkin tiedoston erikseen lataamalla. Korjatkaa jos olen aivan hakoteillä.
http://mobiili.fi/2016/07/06/pokemon-go-julkaistiin-valikoidut-markkina…
Perskele kun tekisi mieli koittaa, mutta mulle tuntemattomasta syystä ei suostu pelittämään mun kapulalla. Käyttis pitäis olla ok, nettiyhteys ok, silti leipoo kiinni ennen kun pääsee mitään tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Perskele kun tekisi mieli koittaa, mutta mulle tuntemattomasta syystä ei suostu pelittämään mun kapulalla. Käyttis pitäis olla ok, nettiyhteys ok, silti leipoo kiinni ennen kun pääsee mitään tekemään.
Jos se serveri taas kaatuilee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se serveri taas kaatuilee koko ajan.
Voikohan se nyt niin pahasti lagata, ettei pääse edes alkuun? Noh, pitää koitella uudelleen tässä päivän mittaan jos se alkais pelittää. :/
Sitä odotellessa, että ihmiset rupeaa valittamaan tästäkin ilmiöstä (siis nämä ihmiset, jotka muutenkin valittaa, kun ihmiset katsoo kännykkää julkisilla paikoilla). :D
Minusta tämä vaikuttaa mainiolta peliltä, vaikken itse (ainakaan vielä) ole kokeillutkaan. Kun kuitenkin kautta rantain on etsitty keinoja, millä nuorison saisi liikkumaan ulkona enemmän. Sitähän tämä peli aiheuttaa, ja hauskalla tavalla. :)
Lapsi ei pelaa, on liian pieni. Minä pelaan.
N25