Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan järkyttävä kokemus äsken!

Kertokaa pian
11.07.2016 |

Minulla on korkea moraali ja olen ollut silleen vain pitkissä suhteissa ja siitäkin jo vuosia! Kuitenkin kävin eräässä puolitutussa miesvaltaisessa puljussa kysymässä konsultaatiota erään moottorin myyntiin ja kerroin että olisin myymässä semmoista vempainta itse, mutta se on kaukana mutta hyväkuntoinen koska pidämme sitä " lakanoitten alla"( siis erittäin hyvin) .

Siinä istu iso äijä jota en edes tunne lainkaan joka tokaisi tuttavallisesti tuhahtaen" No sittenhän se on kuin sinä. ( hämmästyin täysin tässä) hän jatkaa: on kuin sinä lakanoitten alla aina nykyään ( katsoin yhä hämmästyneempänä häntä) hän jatkaa : pidä vaan tmä ihan ittelläs sinä oot nykyään jo ihan semmonen että itsekin tiedät! ( tässä vaiheessa muut äijät jo punottaa ja kääntyy tuijottamaan äijää että hä?)

Mitä tämä nyt oikein meinasi? Minkä vihjauksen tämä äijä julkisesti tuossa minusta heitti?

Aion huomenna painua asiaa kysymään sillä kiinnostaa. Jos toistaa tuota niin sitten harkitsen...

Elän urheilullista ja säännöllistä hyvää elämää vain vakavia suhteita, siksi en oikein nyt niele tuota . Mitä itse tekisitte?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudu iltalehtien sivuilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi