Sivustot/ilmiöt joista olet out?
Eli se kun joku sanoo "näitsä sen jutun Twitterissä.." ja ajattelet että no ..ttu en koska en ole siellä edes käyttäjänä. Itsellä ainakin:
- Instagram
- Twitter
- Snapchat
- Linkedin
- Pinterest
- Periscope
Niin ja olen alle 19v tavallinen suomalainen :)
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Eli se kun joku sanoo "näitsä sen jutun Twitterissä.." ja ajattelet että no ..ttu en koska en ole siellä edes käyttäjänä. Itsellä ainakin:
- Snapchat
- Periscope
Muuten sama mut oon instagramissa! En tosin ole Facebookissa koska se on niiiin last season
Kaikki mainitsemasi ja kahta viimeistä en edes tunnista tai siis tiedä, että mitä ne on.
Periscope on ainakin uutisoinnin perusteella täyttä syöpää koko ohjelma. Ei kyllä noita monia muitakaan ole tullu kokeiltua kun en ole nähny tarvetta =D
Vierailija kirjoitti:
Tinder
Vuoden 2013 juttu
Olen out kaikista noista sivustoista. Mulla on ihan oikea elämäkin.
Kaikki. Minulla on gmail-tili ja sinne tulee mainospostia. Muuten en "ole" millään sivustoilla eikä kiinnostakaan. Täällä tapan aikaa ja that's it.
Insta, Twitter, Periscope ja Snappi on ainakin sellasia huomionhakukeskittymiä. Kiitos mutta ei kiitos!
Tämä . Ajatukset, kommentit,aiheet , mielipiteet - ei ihan kaikki sentään - eivät lakkaa hämmästyttämästä.
Olen vanha kääkkä joten siihen kontekstiin.Joo ehkä vähän otsikon sivusta , mutta pannaan kääkkiyden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen out kaikista noista sivustoista. Mulla on ihan oikea elämäkin.
Joo AV:lla..
Kaikista mainituista ja Facebookista. Käytän lähinnä sihteeriopistoa ja alastonta suomea.
Kaikista ulkona paitsi facebook ja av.
Ulkona kaikista muista paitsi FB:stä. Eikä vituta edes.
Kik ja Whatsapp. En vaan jaksa.