Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei suostunut syömään vähägluteenista kääretorttua jonka väänsin hänelle!!!!

Vierailija
11.07.2016 |

Torttu, jonka väänsin HEHHE vitsit sikseen...

Eli minulla oli syntymäpäiväjuhlat jossa tarjosin ihan normaalia kakkua, jossa siis gluteenia. Noh, tälle keliaakikkoystävälle tein sitten tortun, jossa puolet normijauhoja ja puolet jotain todella kallista jauhoseosta, joka siis sopii glueenittomille.

Kyllä ihmisille, jotka eivät pysty syömään laktoosia kelpaa myös vähälaktoosiset tuotteet mutta ei tuolle nirppanokalle!!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähägluteenista?! Ei ole olemassa sellaista. On joko normaalituotteita tai gluteenittomia. Tietenkään tuollaista ei voi syödä.

Vierailija
2/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi enskerralla parempi

Vierailija
4/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissasi, tyhmä vai provoiletko vain?

Keluaakikolle ei riitä vähägluteenunen, eikä kaikille laktoosivaivaisille vähälaktoosinen

Vierailija
5/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, keliaakikot ei pysty syömään pientäkään määrää mitään normijauhoja. Panostapa ensi kerralla provoosi.

Vierailija
6/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
7/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähägluteenista?! Ei ole olemassa sellaista. On joko normaalituotteita tai gluteenittomia. Tietenkään tuollaista ei voi syödä.

Miten niin? Eihän sitten ole vähälaktoosista vaan pelkästään laktoositon ja laktoosillinen. AP

Vierailija
8/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliaakikot eivät yleensä siedä yhtään gluteenia,mutta sen varmaan tiesitkin,kunhan provosoit vaan huviksesi.

Vierailija
9/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ollut kertonut varmaan että ei syö viljoja eikä epäviljoja. eli hänen oma moka. gluteenittomat jauhot sisältävät yleensä esim. gm-soijaa ja gm-maissia. kauheeta cheissea on gluteenittoman jauhot. ne on mahdollisesti vielä pahempaa sontaa kuin vehnäjauhot.

itse teen pelkkiin perunajauhoihin, tulee tosi tosi hyvä. mantelijauhot toinen vaihtoehto.

mä aina sanon ettei tartte mulle erikseen tehdä mitään. painotan etten syö viljoja enkä epäviljoja.

Vierailija
10/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol kannattasko ensin googlailla mikä on keliakia ennenkö alkaa leipoo.

Vierailija
11/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Eihän sitten ole vähälaktoosista vaan pelkästään laktoositon ja laktoosillinen. AP

Älä nyt enää jaksa

Vierailija
12/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäviljoja kirjoitti:

Hän ei ollut kertonut varmaan että ei syö viljoja eikä epäviljoja. eli hänen oma moka. gluteenittomat jauhot sisältävät yleensä esim. gm-soijaa ja gm-maissia. kauheeta cheissea on gluteenittoman jauhot. ne on mahdollisesti vielä pahempaa sontaa kuin vehnäjauhot.

itse teen pelkkiin perunajauhoihin, tulee tosi tosi hyvä. mantelijauhot toinen vaihtoehto.

mä aina sanon ettei tartte mulle erikseen tehdä mitään. painotan etten syö viljoja enkä epäviljoja.

Mikä hiton epävilja? Koskaan tollasta termiä kuullutkaan. On sanonut vaan että on keliaakikko. No etsin sitten netistä ohjeen (http://www.sempergluteeniton.fi/reseptit/kaaretorttu) ja ajattelin että säästän rahaa kun jää sitten jauhoja useampaan kertaan.. AP

Vierailija
13/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä minäkään söis Sun vääntämääsi torttua

Vierailija
14/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP! Voi s**tana sentään...

Vierailija
15/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laktoosittoman ja gluteenittoman määritelmät on erilaisia. Laktoositon tuote on muistaakseni kun siinä on laktoosia alle 0,6g/100g ja vähälaktoosisellekin on joku oma määritelmä. Gluteenille ei ole mitään raja-arvoja, koska se aiheuttaa oireita jo hyvin pienissä määrin.

Vierailija
16/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aivan. ei hippustakaan gluteenia jos on keliaakikko. muista syistä välttelijät voivat syödä.  ei se vehnäjauhon sotku ole hyväksi kellekään.

Vierailija
17/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävä on sellainen joka tieten tahtoen lisää ystävänsä suolistosyöpäriskiä. Unohdit vain valehdella ruuan sisällöstä, mutta ehkä sitten ensi kerralla onnistut!

Vierailija
18/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäviljoja kirjoitti:

Eiköhän se vika ollut ihan ap:n, joka käytti leivonnassa myös ihan tavallisia jauhoja

Vierailija
19/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli huono jo senkin takia, että kakuista/kääretortuista tulee helpoiten ja halvalla gluteenittomia korvaamalla jauhot perunajauhoilla.

Vierailija
20/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli huono jo senkin takia, että kakuista/kääretortuista tulee helpoiten ja halvalla gluteenittomia korvaamalla jauhot perunajauhoilla.

En ole koskaan tehnyt perunajauhoista muuta kuin kiisseliä! AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi