Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intuitio toisesta ihmisestä... Oletko usein oikeassa?

ihmettelee hän..
11.07.2016 |

Miten tarkaksi on osoittautunut intuitiosi toisesta ihmisestä?
Minkälaisissa asioissa?

Itselläni esim toisen epärehellisyyden olen voinut vaistota ja aavistaa jo ennenkuin hän on edes tehnyt mitään. Semmoinen aiheuttaa kyllä todella ristiriitaisia tunteita, varsinkin, jos kysymys on läheisestä ihmistä, sitä haluaisi niin kernaasti uskoa, että toinen on luotettava ja koittaa unohtaa aavistuksensa, mutta aina ne ovat osoittautuneet paikkansapitäviksi.

Samoin voin nähdä pariskunnista ketkä tulevat eroamaa lähikuukausina tai kenellä on suhteessa kolmas osapuoli, jne..
Harvoin jos milloinkaan on mennyt pieleen.

Onko tämä taito jotenkin poikkeuksellinen, vai onko kaikilla näitä tietoja ja etiäisiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useimmiten oikeassa, tai se intuitio on oikeassa.

Vierailija
2/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina!

T. Maidoton ruokavalio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemuksia tulee kyllä, mutta en pidä niitä tosina, ellei myöhemmin käy ilmi epäilemäni asiat. Mä en osaa erottaa mikä on intuitiota, ja mikä taas kumpuaa omista kokemuksista, ennakkoasenteista, peloista ja toiveista. Osaatko selventää asiaa? Eli miten tiedät että olet aavistanut oikein, entä paljonko aavistuksista jää kuitenkin pimentoon ja ne mitkä menee oikein onkin sattumaa?

Vierailija
4/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemuksia tulee kyllä, mutta en pidä niitä tosina, ellei myöhemmin käy ilmi epäilemäni asiat. Mä en osaa erottaa mikä on intuitiota, ja mikä taas kumpuaa omista kokemuksista, ennakkoasenteista, peloista ja toiveista. Osaatko selventää asiaa? Eli miten tiedät että olet aavistanut oikein, entä paljonko aavistuksista jää kuitenkin pimentoon ja ne mitkä menee oikein onkin sattumaa?

No oikein aavistamani on paljastunut tapahtuneeksi ja todeksi.

Usein se on semmoinen tunne, kun joku vaikka puhuu jotain asiaa, että näen välähdyksen jostakin tulevasta tapahtumasta tai jostakin olemassaoleasta tai menneestä, mikä asiaan liittyy. Mahdollisesti näen pätkän tuon keskustelukumppanin ajatuksista?? Asia jää niinsanotusti piippaamaan ja sitten jonkin ajan kuluttua ilmenee, että näinhän se oli. En osaa tarkemmin selittää. Kuudes vaisto?

Vierailija
5/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina oikeassa. Tunnistan esim sutkit ihmiset aina. Joskus olen jostakin henkilöstä sanonut että muuten kiva mutta sutki niin joku on väittänyt muuta. No sitten on tullut tuolle väittäjällekin selville että asia on niin.

Kierot ihmiset kierrän kaukaa ja esim töissä olen tekemisissä vain kun pakko ja aina selviää että kieroja ovat joista olen sen vaistonnut.

Olen vaistonnut jopa pienistä lapsista että tuota kannattaa välttää että on ongelma vaikka mitään ei ole vielä tapahtunut. On lähes kammottavaa kun asia todentuu lapsen aikuistuessa.

Vierailija
6/6 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh! Palstan näkijät kokoontuvat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi