Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksupohkeiselle lyhyt mekko?

Vierailija
11.07.2016 |

Olen menossa häihin kesällä ja tarvitsisin uuden mekon. Paljon tuntuu olevan lähinnä lyhyempää mallia olevia mekkoja. Olisiko esim. tällainen mekko kamala, kun on paksut pohkeet (pohkeen ympärys 43cm..)? Vai etsinkö suosiolla pidemmän mekon?

http://www.misswindyshop.com/fi/shop/mekot/purple+butterfly+charlotte+m…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse juuri sellainen mekko josta tykkäät ja joka saa sinut iloiselle mielelle.

Minä olen ikäni hävennyt jalkojani ja kuvitellut etten voi käyttää mekkoja tai hameita. Äiti opetti tämän kun olin lapsi.

Kolmekymppisenä vasta uskalsin ostaa mekon ja käyttää sitä julkisesti. Ei romahtanut maailma. Sain jopa hyviä kommentteja uudesta tyylistä.

Enää en huolehdi jalkojen ulkonäköä vaan kuljen tyytyväisenä mekossa silloin kun siltä tuntuu. Elämäni on nyt onnellisempaa kun en enää aseta itselleni turhia rajoja 😊

Vierailija
2/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tykkäät, niin miksei. Muista kuitenkin, ettet loukkaannu jos joukosta löytyy joku taivastelija, joka tuijottaa pohkeitasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkareillla saat vähän kavennettua jalkoja, jos haluat. Mutt käy matalienkin kenkien kanssa :)

Vierailija
4/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa häihin kesällä ja tarvitsisin uuden mekon. Paljon tuntuu olevan lähinnä lyhyempää mallia olevia mekkoja. Olisiko esim. tällainen mekko kamala, kun on paksut pohkeet (pohkeen ympärys 43cm..)? Vai etsinkö suosiolla pidemmän mekon?

http://www.misswindyshop.com/fi/shop/mekot/purple+butterfly+charlotte+m…

Leveä ja runsas helma kaventaa pohkeita ja nilkkoja optisesti. T. Vaatesuunnittelija

Vierailija
5/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan nyt vaan sitten tilata sovitukseen ja katsoa mikä fiilis. Ahdistaako itseäni liikaa paljaat pohkeet. Kovin korkeita korkkareita en voi pitää, kun pitää olla liikkeessä aika paljon, eikä jalat oo tottuneet. Menis loppuilta varmaan itkiessä jos päivän korkkareissa kulkisin... Kiitos vinkeistä. :)

Ap

Vierailija
6/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin käy. Kengillä ja täsmälleen oikealla helman pituudella saa myös hieman hämättyä. Eli helma hieman säären kapeimman kohdan alapuolelle, jalkaan joko perusavokkaat tai esim. sirot ballerinat. Ja muista, että juhlissa sinä itse olet luultavasti ainoa, jota pohkeesi kiinnostavat :)

Vierailija
7/7 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten itse haluat. Jos et tunne oloasi itsevarmaksi lyhyessä mekossa, niin silloin pitkä on parempi valinta. Mutta jos olet itse ihan sinut pohkeittesi kanssa ja haluat lyhyemmän mekon niin ota se. Siitä en osaa sanoa mitä muut ajattelee, eikä sitä voi kukaan etukäteen ennustaa (jos sillä on kauheasti väliä..?).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi