Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverit poistelevat fb:ssä kommenttini ennemmin kuin vastaisivat niihin

Vierailija
11.07.2016 |

Siis mitä ihmettä? Kaverit ennemin poistelevat kommenttini kuin vastaisivat niihin eli tylysti ohittavat mut täysin. Jos joku muu kysyy tai kirjoittaa samasta asiasta, se saa yläpeukkuja vähintään mut mut jätetään kylmästi välistä. Viimeisimmän tällaisen tyypin heitin listoiltani koska en jaksa tuollaista feidaamista.
Tajuaisin jos kirjottaisin ihan poskettomia, käyttäisin paljon hymiöitä tai kyselisin tulikivenarkoja yksityisasioita mutta arkiset heitot tuskin vaivaavat ketään. Sen lisäksi en paljoa spämmäile mitään ja tää lisää sitä arkuutta ottaa kontaktia entisestään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku vielä ihan oikeasti facebookia?!

Vierailija
2/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ihmettä ne kommentit sitten ovat?

Ainoat, mitä olen itse poistanut, on lapseni nimen sisältävä kommentti seinältäni, ja pyysin ystävää poistamaan kuvan, jossa minäkin olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vääriä kavereita. Mulle ei ole käynyt koskaan noin. Ei toki kaikkiin kommenteihini ole vastattu tai tykätty, mutta koskaan ei kukaan ole niitä poistanutkaan. 

Vierailija
4/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, päivän originellein kommentti. Aplodeja, aplodeja!

Ei tietenkään kukaan käytä enää, koko firma menee konkurssiin. Etkö tiennyt?

Vierailija
5/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, saanko mä poistettua muiden kommentteja, jos kirjoittavat mulle? mun seinään, aikajanalle tms

Vierailija
6/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, hiton moni vielä käyttää.

Vierailija
7/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kavereita. Mielestäsi kirjoituksesi vaikutti täysin normaalilta. 

(Toisaalta tuli mieleen, että voisit olla  palstalainen, jolla on "akateeminen loppututkinto eikä ollenkaan MITÄÄN mielenterveysongelmia" ja kaikki tekstit ovat täynnä kirjoitusvirheitä ja kommentit esitetään huutaen...)

Vierailija
8/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita niille kommentti: "COCK'N'BALLS!". Jos tuolla ei saa yläpeukkuja, niin ei sitten millään! 

Vierailija
9/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tiennytkään että toisten kirjoittamia kommentteja voi poistaa.

Vierailija
10/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sä tiedä mistään mitään!

Vierailija
11/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo Ruisku kirjoitti:

Vittu sä tiedä mistään mitään!

Juu en.

Vierailija
12/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmettä ne kommentit sitten ovat?

Ainoat, mitä olen itse poistanut, on lapseni nimen sisältävä kommentti seinältäni, ja pyysin ystävää poistamaan kuvan, jossa minäkin olin.

Mä en just julkaise mitään mikä sisältäisi kirosanoja, lasten nimiä, ikiä, asuinpaikkatietoja tms vastaavaa sisältöä, josta epäilisin jonkun loukkaantuvan tai haluavan pitää itsellään. Kyselin vain miten kaverit olivat saaneet ruissiin liput.

Vierailija
13/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo mitään kavereita taida olla, sori vaan. Menevät omalla porukalla sinne ruissiin ja sinua ei haluta rohkaista luulemaan, että sopisit mukaan. Tyhjentele listat noista kavereista, niin tulee parempi mieli jäljelle jäävistä.

Vierailija
14/14 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo mitään kavereita taida olla, sori vaan. Menevät omalla porukalla sinne ruissiin ja sinua ei haluta rohkaista luulemaan, että sopisit mukaan. Tyhjentele listat noista kavereista, niin tulee parempi mieli jäljelle jäävistä.

Ruissiin menosta ei ole pelkoa, koska asun eri puolella maata ja kyselin ruisseista vasta kun ne olivat ohi. Väärin siis meni.