Fb:n kaveriehdotukset, stalkkaus jne.
Onko kukaan testannut pääseekö toisen kaveriehdotuksiin, jos käy riittävästi stalkkaamassa profiilia? Koska jotain sentyyppistähän siinä on pakko olla, mutta että toimiiko tuo oikeasti noin ventovieraan ihmisen kohdalla?
Itselläni ainakin on kaveriehdotuksissa ihmisiä, jotka tunnen/olen tavannut, mutta joiden kanssa ei varmuudella ole yhteisiä kavereita tai tykkäämisen kohteita.
Kommentit (10)
Minä olen huomannut tämän. Mun kaveri ehdotuksissa oli miehen vuosien takainen ex-tyttis jonka kanssa ei ole yhteisiä kavereita. Edes mun miehellä ei ole sen kanssa kavereita eikä asuta samalla paikkakunnalla. Huom. nämä oli jo erossa toisistaan yli vuoden ennen kuin tavattiin miehen kanssa.
Epäilen että se on käynyt katsomassa mun profiilia tms.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut tämän. Mun kaveri ehdotuksissa oli miehen vuosien takainen ex-tyttis jonka kanssa ei ole yhteisiä kavereita. Edes mun miehellä ei ole sen kanssa kavereita eikä asuta samalla paikkakunnalla. Huom. nämä oli jo erossa toisistaan yli vuoden ennen kuin tavattiin miehen kanssa.
Sun miehesi on käynyt katsomassa sen profiilia ja koska olet miehesi kanssa fb-kaveri, niin se tarjoaa potentiaalisia yhteisiä kohteita myös sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kaikilla kavereilla julkinen kaverilista? Jos kaverilista ei ole julkinen, kaverin kaveri-pohjalta tulee ehdotuksia, mutta yhteistä kaveria ei näytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan teillä yhteinen (ex?)-kontakti.
Nosto