Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki mammat, luotan teihin, jeesatkaa hitunen...

Vierailija
27.02.2006 |

Eli mun teini-ikäinen poika on hakemassa pihatöihin (nurmikonleikkuu, roskien keruu, ym.) kesätöihin...hakemuksessa kysytään tavotteita, mitä odottaa tulevalta työltä ja motivoivia asioita...me ei pojan kanssa keksitä noihin kysymyksiin mitään vastauksia...oisko jollain hyviä vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi.

Vierailija
2/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava työ yhteisö ja työ jossa saa olla ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut aiemminkin työelämässä, joten noi on ehkä vähän nuoremmalle ja kokemattomammalle, lisää kaivataan...

t.ap

Vierailija
4/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mukava työ yhteisö ja työ jossa saa olla ulkona.

Vierailija
5/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paha jos laittaa tavoitteeksi että selviää kunnialla annetuista tehtävistä.

T.ap, joka on itse täyttänyt työhakemuksia viimeksi todella kauan sitten

Vierailija
6/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne minulla hoitoalallakin ovat tyyliä " Olen aloitekykyinen ja itsenäinen, uusia työtapoja ideoiva blaa blaa blaa" " Tavoitteenani on olla osa toimivaa työyhteisöä, ja kehittää sitä" ...

" Toivon osastollanne saavani tietotaitoa siitä erityisosaamisesta, joka sillä korostuu" blaa blaa blaa.

Vierailija
7/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvitä mahdollisimman hyvin annetuista tehtävistä ja saada lisää kokemusta työ elämästä.oppia vieläkin paremmin toimimaan yhteistyössä muiden työntekijöiden kanssa.

motivaatiota lisäävät tekijät ovat..joustava ja mukava työyhteisö ja säännöllisyys+ hyvä opastus työhön

Vierailija
8/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli muut on pulkassa, mutta " mitä odotat tulevalta työltä?" vaikeita kysymyksiä tuommoiseen työhön...mitä ruohonleikkuulta nyt voi odottaa...??

t.ap