Nyt kaikki mammat, luotan teihin, jeesatkaa hitunen...
Eli mun teini-ikäinen poika on hakemassa pihatöihin (nurmikonleikkuu, roskien keruu, ym.) kesätöihin...hakemuksessa kysytään tavotteita, mitä odottaa tulevalta työltä ja motivoivia asioita...me ei pojan kanssa keksitä noihin kysymyksiin mitään vastauksia...oisko jollain hyviä vinkkejä?
Kommentit (8)
ja on ollut aiemminkin työelämässä, joten noi on ehkä vähän nuoremmalle ja kokemattomammalle, lisää kaivataan...
t.ap
Onko paha jos laittaa tavoitteeksi että selviää kunnialla annetuista tehtävistä.
T.ap, joka on itse täyttänyt työhakemuksia viimeksi todella kauan sitten
kun ne minulla hoitoalallakin ovat tyyliä " Olen aloitekykyinen ja itsenäinen, uusia työtapoja ideoiva blaa blaa blaa" " Tavoitteenani on olla osa toimivaa työyhteisöä, ja kehittää sitä" ...
" Toivon osastollanne saavani tietotaitoa siitä erityisosaamisesta, joka sillä korostuu" blaa blaa blaa.
selvitä mahdollisimman hyvin annetuista tehtävistä ja saada lisää kokemusta työ elämästä.oppia vieläkin paremmin toimimaan yhteistyössä muiden työntekijöiden kanssa.
motivaatiota lisäävät tekijät ovat..joustava ja mukava työyhteisö ja säännöllisyys+ hyvä opastus työhön
eli muut on pulkassa, mutta " mitä odotat tulevalta työltä?" vaikeita kysymyksiä tuommoiseen työhön...mitä ruohonleikkuulta nyt voi odottaa...??
t.ap
Esimerkiksi.