Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista oli synnyttää Jyväskylän gravidassa?

Vierailija
11.07.2016 |

Esikoisen laskettu aika alkaa pikku hiljaa lähetä ja Gravidaan pitäisi mennä synnyttämään. Kuulisin mielelläni kokemuksia varsinkin teiltä, jotka olette siellä viimeisen vuoden aikana synnyttäneet. Nyt kun sinne ei edes enää pääse etukäteen tutustumaan ja koko synnytysvalmennus muutaman minuutin nettivideon avulla...

Millainen paikka? Jotain, mitä hyvä tietää etukäteen? Onko ilokaasua / ammetta saatavilla?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet tilat valmistuu viimeistään marraskuussa 2020.

Onko kenelläkään lisää uusia kokemuksia vuosilta 2018-2020?

Olisi hyvä kuulla vielä lisää.

Vierailija
22/25 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt useammassa eri sairaalassa (työn takia muutettu) ja Jyväskylä oli kamalin!

Mulla oli siis käynnistys.

Synnyttäjälle ei kerrota häntä koskevista päätöksistä. Yhtäkkiä hoitaja vaan tulee ja sanoo että ”nyt laitetaan asia x, lääkärin määräys” ja mun kanssa ei oltu asiasta puhuttu. Oli tylyä, lopulta olin valvonut 3vrk putkeen kun vauva oli syntyny ja kätilöt ei ottaneet edes tunniksi vauvaa että olisin hetken saanut huilata.

Eivät ottaneet suihkussa käväisyn ajaksikan.

Vauvan hoitoon ei saa apua niinkuin muissa paikoissa sai.

En oiken tykännyt. Tylyä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sama meno jatkuu edelleen.. Kommentteja lukiessa on vaan aina sellainen olo, että sinne ei uskalla lähteä synnyttämään..

Vierailija
24/25 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija (22), milloin synnytit Jyväskylässä?

Vierailija
25/25 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähes identtinen kokemus kuin 22.lla. eivät vastanneet kysymyksiin, tehtiin toimenpiteitä kysymättä+selittämättä miksi. tylyjä ja jotenkin tosi kovia, vaikea uskoa että ovat tuolle alalle päätyneet. en halua toista lasta enää Jyväskylän kokemuksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän