Harvardista kuuluu kummia: " Maito tappaa." (KL 11.7.16)
http://m.kauppalehti.fi/uutiset/harvardista-kuuluu-kummia-maito-tappaa/…
Mitä tässä enää voi uskoa?
Kommentit (43)
Olen tullut siihen tulokseen että söi miten tahansa niin kuolo korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen että söi miten tahansa niin kuolo korjaa.
Niin totta, kaikki ruoka tappaa, ja vaikka et söisi mitään, tappaa silti.
Joo mutta se ei on vaan Harvard. Siellä mitään mistään tiedetä.
Terveisin THL
Laktoosittomat ja hapanmaitotuotteen on kai sitten niitä parempia.
Suomi on maailman kärkimaita sekä maidonjuonnin että osteoporoosin esiintyvyyden suhteen. "Maito vahvistaa luita."
Ajattelin tuota artikkelia lukiessa että toivottavasti mahdollisimman moni lukisi sen ja heräisi. Sitten luin kommentit alhaalta ja olin ihan järkyttynyt. Huolestuttavaa miten vaikeaa ihmisillä on hyväksyä, että se mitä heille on vuosikymmenet toitotettu MTK:n ja sen talutusnuorassa olevan THL:n suulla ei olekaan totta.
Ja vielä huolestuttavampaa se, että 99 % ravitsemusasiantuntijoista ei kyseenalaista ollenkaan sitä propagandaa mitä nämä suomalaiset ja jenkkiläiset maitontuottajajärjestöt ja lobbaajat levittää totuutena.
Ja ihmiset pilaa terveytensä tämän takia. :(
Vierailija kirjoitti:
Suomi on maailman kärkimaita sekä maidonjuonnin että osteoporoosin esiintyvyyden suhteen. "Maito vahvistaa luita."
Valion mainosmies istuu päättäjiemme pöydässä ja tekee hyviä diilejä. Valio on tunnetusti kuskannut vaikka samoja juustoja edestakaisin, vientituet...
Vierailija kirjoitti:
Samoin Suomi johtaa tilastoja myös lasten diabeteksessa, ja täällähän pakkojuotetaan maitoa päiväkodeissa ja kouluissa, ja jos lapsi haluaa juoda vettä vaaditaan lääkärintodistus.
Maidon käytön lopettamisella on kuitenkin selkeitä etuja. Ihon kunto tulee paremmaksi ja vatsavaivat vähenevät. Meillä ei enää juoda maitoa ollenkaan. Rahkaa ja juustoja joskus. Kaikki voivat paljon paremmin. Pitkään vaan juotiin maitoa ja ihmeteltiin kun mikään hyvä tai eila ei sovi. Lopetettiin lopulta kokonaan ja puolet vatsavaivoista ja turvotuksista hävisi saman tien. Mä en enää ihan uskokaan noihin terveysväittämiin. Voina ja juustona maitoa voi käyttää maltillisesti muttei juomana.
Joskun luinkin jutun, jossa sanottiin, että kolme lasia päivässä on yksi vaarallisimmista ravintosuosituksista.
Kepu-ruokittu kansa on henkitoreissaan.
Lievästi asiaan liittyen:
http://suomenterveysravinto.fi/blogi/maidon-juonti-on-haitallista-osoit…
Vierailija kirjoitti:
Pimiöillä pitkillä talvilla ei toki ole mitään tekemistä asian kanssa.
Miten niin tän päivän KL:sta? Juttua on päivitetty 1.12.2015. Kauppalehdessä on silloin ollut pulaa ihan oikeista uutisista.
Olen vegaani, joten en edes juo maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Joskun luinkin jutun, jossa sanottiin, että kolme lasia päivässä on yksi vaarallisimmista ravintosuosituksista.
Oisko ollut Magneettimediassa?
Jos maitoa ei käytettäisi lainkaan, suurin osa kaikesta syömisestä jäisi pois. Juustot, jogurtit, leivonnaiset, leivät, puurot (joo vesipuuroa - oksennus).
Lähes kaikilla suomalaisilla on geenimuunnos, jonka avulla pystymme aikuisinakin käyttämään maitoa ravinnoksemme. Kaukasuksen heimoilla, jotka elävät lähestulkoon kokonaan maitotuotteiden varassa, on pitkäikäisimmät ihmiset maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos maitoa ei käytettäisi lainkaan, suurin osa kaikesta syömisestä jäisi pois. Juustot, jogurtit, leivonnaiset, leivät, puurot (joo vesipuuroa - oksennus).
Lähes kaikilla suomalaisilla on geenimuunnos, jonka avulla pystymme aikuisinakin käyttämään maitoa ravinnoksemme. Kaukasuksen heimoilla, jotka elävät lähestulkoon kokonaan maitotuotteiden varassa, on pitkäikäisimmät ihmiset maailmassa.[/quote
Et sitten ole kuullut että kasvimaitoa voi käyttää vaikka siinä puurossa, ei tarvitse oksennella? Todella harmillista jos mielestäsi suurin osa kaikesta syömisestä on juustot, jogurtit, leivonnaiset, leivät jne. Missä oikea ruoka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla suomalaisilla on geenimuunnos, jonka avulla pystymme aikuisinakin käyttämään maitoa ravinnoksemme. Kaukasuksen heimoilla, jotka elävät lähestulkoon kokonaan maitotuotteiden varassa, on pitkäikäisimmät ihmiset maailmassa.[/quote
Et sitten ole kuullut että kasvimaitoa voi käyttää vaikka siinä puurossa, ei tarvitse oksennella? Todella harmillista jos mielestäsi suurin osa kaikesta syömisestä on juustot, jogurtit, leivonnaiset, leivät jne. Missä oikea ruoka?
Ne "kasvimaidot" eivät ole maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimiöillä pitkillä talvilla ei toki ole mitään tekemistä asian kanssa.
Niin? No jos se maito olisi oikeasti hyödyllistä niin luulisin sen nyt kompensoivan sitä niin pitkää ja pimeää talvea.
Onneksi olen vegaani, eipä minuun vaikuta vaikka mitä sanoisivat.
Ketään ei kiinnosta. Missä on mun mansikkajogurtti?