Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän matkan uskaltaisit ajaa kahdestaan vauvan kanssa?

Vierailija
11.07.2016 |

Noin puolivuotiaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun vauvalla ole ajokorttia. Ajaisin yksin, ja vauva olis vaan matkustajana mukana.

Vierailija
22/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisätään nyt vielä, että tottakai pitkällä matkalla pidetään taukoja, itki vauva tai ei. Mutta jaksaako teidän kaikkien vauvat monta tuntia autossa ihan vaan sillä, että pitää välillä taukoja?

Ap

Miksi ei jaksaisi? lapsi joutuu jo nyt elämään muun perheen rytmissä, joten miten automatka olisi poikkeus? Toki ajatellaan matkat niin, että osuvat päiväuniaikaan jne., mutta koska meillä ei ole viihdytyspalvelua arjessa, niin ei sitä ole reisussakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 kilometriä ajoin, Lapissa käytiin. Vauva nukkui lähes koko matkan. Kahden tunnin välein pysättiin syömään. Ei ollut ongelmaa. Nyt nelivuotiaan kanssa varmaan oliskin yhtä tuskaa.

Vierailija
24/24 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kyllä kysymyksen. Mun molemmat lapset on vauvoina itkeneet autossa tiettyinä vaiheina ilman syytä enkä ole tykännyt ajaa pitkiä matkoja heidän kanssaan. En ole myöskään halunnut huudattaa vauvoja, jotta tottuisivat. Mökkireissut ym ajettiin päiväuniaikaan. 3h ajo olisi ollut minulle maksimi 6kk kanssa yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä