Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viikon pois kotoa eikä soita/viestittele

Mööh
10.07.2016 |

Mulla on hirvee ikävä! Kun teidän että mies on lähdössä hyvästelen kotiovella ja kerron että tulee ikävä! Sanon että soitellaan sit ...

Oon kolmen päivän aikana soittanut muutaman kerran. Mies kerran soittanut takaisin, mun soittoihin ei vastannut .

En oo mikään takertuja mutta musta olus kiva kuulla toisen ääni ja tieto etyä kaikki on hyvin. Mulla tulee toista HIRVEE ikävä💕

Onko tä miesten tapa toimia kun on reissussa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee helpommin morkkis nuorien misujen jyystämisestä lomalla, jos pitää soitella kokoajan vaimolle.

Vierailija
2/7 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen seurassaan oleva nainen ei tykkäisi, jos mies soittaisi sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sukuloimassa lapsensa kanssa. Mä yksin kotona kun on töitä. Olus kiva että toinen huomioudi edes lyhyellä puhelinsoitolla:viestillä illalla edes... Musta noi on pieniä toisen huomioimisen tekosia.

Vierailija
4/7 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet kolmen päivän aikana kolmesti yhteydessä. Millainen miehen reissu on? Erämaassa kalastamassa, tai työmatkalla? Olet läheisriippuvainen, ja se ei ole ihan tervettä.

Vierailija
5/7 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan sellanen että tykkän huomioida toista pienin teoin. Ja toki odotan myös toiselta pueniä huomionosoituksia.

Vierailija
6/7 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettkö te tykkää kun saatte yoiselta edes pienen viestinnjossalin välissä päivää?

Vierailija
7/7 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet kolmen päivän aikana kolmesti yhteydessä. Millainen miehen reissu on? Erämaassa kalastamassa, tai työmatkalla? Olet läheisriippuvainen, ja se ei ole ihan tervettä.

Joskus oikein hämmästyttää av-mammojen lukutaito. Mies ei vastaa apn puheluihin ja kerran itse soittanut, miten saat tuosta kolme kertaa?

Jotkut vain tykkäävät pitää enemmän yhteyttä kuin toiset, ap näköjään enemmän kuin miehensä. Se ei silti (välttämättä) tarkoita läheisriippuvuutta. Ikävää tuomita heti se sellaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän