Pemberlyn kartanon tragedia - aiotko katsoa?
Minusta jo näyttelijävalinnat ovat niin kolhoja, että en aio katsoa. Ylipäänsä nimekkäiden teosten lämmittely toisen kirjailijan kirjoittamana on minusta kökköä. Alkuperäisen kirjailijan aikaansaamaa viehätystä ei koskaan tavoiteta. Tuulen viemän jatko-osakyhäelmät ovat siitä hyvä esimerkki. Henkilöhahmot ovat tyystin toisenlaisia kuin alkuteoksessa.
Kommentit (9)
Joo, kiinnostaa nähdä, onko James Norton tässä sarjassa psykopaatti vai nössö.
Milloin ja mistä tulee? On mennyt ihan ohi multa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ja mistä tulee? On mennyt ihan ohi multa.
Tulee Yle Ykköseltä tiistaisin 19.7. - 2.8.
Aion katsoa, vaikken kirjasta pitänytkään. Ei yltänyt P.D. Jamesin korkealle tasolle, niin kuin eivät ihan kaikki hänen viimeiset kirjansa muutenkaan. Oli jo varsin vanha niitä kirjoittaessaan.
Mä pidin tästä. Näyttelijävalinnat oli ihan minusta ok:t. Hyvä, että oli tehty muutama "takauma", joissa oli samat kohtaukset kuin Ylpeydessä ja ennakkoluulossa. Lizzie olisi saanut olla ilkikurisempi ja pisteliäämpi, kuten y&p -95 versiossa. James Nortonia oli todella outo katsoa tuollaisena hahmona, kun on viimeksi seurannut näyttelijää Happy Valleyssä.
Nuo näyttelijät oli kyllä kuin kalpea varjo alkuperäisen sarjan näyttelijöihin verrattuna. Katoin ekan jakson, en kato enempää, vaikka olen suuri Austen fani. Ei vaan iskeny.
Luin kirjan, ja se oli ihan surkea kun tiesi mille se yritti olla jatkoa onnistumatta siinä pätkän vertaa.
Sitten näin huonoon tarinaan valitun epäonnistuneen näyttelijäkaartin ja petyin vielä toistamiseen.
Eli en katso.
Mä pidän Anna Maxwell Martinista. Nämä miehet sen sijaan ei jättäneet mitään reaktiota, mulla meni jopa eka jakso melkein puoliväliin ennen kuin aloin erottaa Darcyn j Wichamin toisistaan.
Aion katsoa, rakastan brittiläisiä pukudraamoja!