Mitä teen? Olen ihastunut toiseen mieheen.
Olen seurustellut pitkään mukavan nuoren insinöörimiehen kanssa. Suhteemme on hyvä, mutta välillä mies on liiankin täydellinen. Hän kunnioittaa minua ja tekee kotitöitä. Jaamme samanlaiset elämänarvot. Olemme suunnitelleet hankkivamme yhden tai kaksi lasta. Hänellä on hyvä palkkainen työ ja itse opiskelen yliopistossa biologiaa.
No, tämä uusi mies on köyhä muusikko jolla on taustallaan todella ongelmallinen lapsuus. Voi luoja sitä himon määrää. Mies on pitkä, tumma, lihaksikas, hieman rosoinen ja itsevarma. Niin miehekäs...
Auttakaa. En haluaisi pettää miestäni.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut pitkään mukavan nuoren insinöörimiehen kanssa. Suhteemme on hyvä, mutta välillä mies on liiankin täydellinen. Hän kunnioittaa minua ja tekee kotitöitä. Jaamme samanlaiset elämänarvot. Olemme suunnitelleet hankkivamme yhden tai kaksi lasta. Hänellä on hyvä palkkainen työ ja itse opiskelen yliopistossa biologiaa.
No, tämä uusi mies on köyhä muusikko jolla on taustallaan todella ongelmallinen lapsuus. Voi luoja sitä himon määrää. Mies on pitkä, tumma, lihaksikas, hieman rosoinen ja itsevarma. Niin miehekäs...
Fuuuuuuuuuck...koeta siinä sitten pitää nainen tyytyväisenä.
Järki ja vagina ei mahdu samaan vartaloon.
No sinä olet vielä nuori. Menet ja hölmöilet nyt oikein kunnolla, parut sitten kummankin miehen perään vuoden ja sitten olet valmis uusiin hölmöyksiin. Niille nimittäin ei ole mitään loppua kenelläkään. Korkeintaan niiden laji ja laatu muuttuu.
Etkö voi vältellä tätä uutta tuttavuutta, niin helpompi unohtaa?
Yök köyhä muusikko kantaa varmaan jotain sukupuolitautia. Oisit seikkaillut ennen vakiintumista.
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vain. Jokaisen pitäisi kokea se himo kerran elämässään. Mutta ymmärrä, että siitä ei tule mitään, sun tulevaisuus on varman ja turvallisen insinöörimiehen kanssa.
Miksi ei tule mitään?
Nussi sen kanssa aivosi pihalle.
Ps. Onko mahkuja jälkiliukkaille?
T. ISOkaluinen mies
Kerro miesystävällesi totuus. Kaikki voittaa.
Sinä pääset panemaan sitä muusikkoa ja miesystäväsi on vapaa etsimään sopivamman naisen itselleen.
Mieti tilannetta toisinpäin, jos miehesi olisi ihastunut toiseen naiseen, miten toivoisit hänen tekevän?
Ihastus on aina ihastus. Hetken huuma, kadut varmasti jälkikäteen. Himo ei korvaa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaa Pertti, 28 vuotta, edelleen neitsyt, yrittää uskoa MGTOWiin, mutta trollaa silti netissä naisena esiintyen.
Provot palstalla paranevat paranemistaan :)
Se selviää sulle kyllä. Tiedä, että sormet saattaa palaa, mutta kadut jälkeenpäin kun et elänyt sitä hetkeä.
Rentut jännämiehet on parhaita sängyssä, mutta ei niiden kanssa perhettä perusteta. Tuut katumaan jos jätät inssin. Onks tää joku provo?
Mulla oli nuorempana ongelma et rakastuin aina renttu miehiin ja voi sitä sydänsurujen määrää. Aina sai lopuksi pettyä karvaasti.
No mikäs siinä, insinöörimies pihalle, muutat muusikon poikamiesboxiin kotitalous/panokoneeksi, opiskelet ja elätät hänet ja siedät kaikki kännipanot ja muut kaltaisesi ihastujat.
sitten kolmekymppisenä tulee mitta täyteen ja lähdet lapsien kanssa menemään kysyttyäsi ensin palstalla, että uskallatko lähteä.
Älä silloin etsi ex:ääsi tältä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee mitään,niin sopimattomat tunteet menevät itsestään ohi.Siis älä lietso himoasi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Rentut jännämiehet on parhaita sängyssä, mutta ei niiden kanssa perhettä perusteta. Tuut katumaan jos jätät inssin. Onks tää joku provo?
Mulla oli nuorempana ongelma et rakastuin aina renttu miehiin ja voi sitä sydänsurujen määrää. Aina sai lopuksi pettyä karvaasti.
Mulla on ongelmana,että ihastun vieläkin renttumiehiin,olen kuitenkin jo 29,epäilen että tunne-elämä jämähtänyt teini-ikään :I
Anna mennä vain. Jokaisen pitäisi kokea se himo kerran elämässään. Mutta ymmärrä, että siitä ei tule mitään, sun tulevaisuus on varman ja turvallisen insinöörimiehen kanssa.